AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Palju uksetihendid maksma läksid ja millega liimisid?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
maksid 5 euri 4 tk ja liimisin tavalise momendiga
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kuna mossega 1 300km otsa vaja ette võtta ja mind vaevab 1 elektrijama siis paluks pakkumisi mis võib viga olla. Nimelt viga selline et 2 korda on sõidu ajal koge elekter fadeb ära ja kohe tuleb tagasi. mitte ei kao laksult ära vaid vaikselt laheb minema, maki paneelilt näha kuidas tuled vaikselt kustuvad ja mootor sureb välja. Samas käiates natuke saab mootori uuesti tööle ja vool on tagasi. Jube kahtlane värk, keegi oskab öelda mis võiks viga olla. süsteemi eripäradest ainult niipalju et ampermeeter on vahelt ära võetud(2 kleppi kokku ühendatud) muu on standard mosse.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ise mõtlen et kui mingi lühis siis peaks ju kaitsme läbi lööma, va kohad kus kaitset pole. samas nendes kohtades mingit lühise moodi võimalust silma ei hakanud praegu
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
keegi ei oska midagi pakkuda?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Endal kord oli säärane nähtus nagu kirjeldasid ja ühel päeval Tallinnas selveri parklas ei läinud enam mitte käima, isegi ei lubanud ka -kõik oli nullis. Kui kapoti lahti tegin , siis visuaalsel ülevaatusel kah ei hakanud miskit silma, aimu sain alles siis kui käe külge panin juhtmetele niipalju kui neid oli, siis 1 juhe nimetusega massijuhe oli krõpsti pooleks kohas mis oli silma alt ära ja joodetud ka. Kontakt, murde kohal oli selleks korraks olematu, küll aga oli jälg, et on olnud ajaliselt pikka aega pooleks enne kui lõpuni murdus.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kuidas kõige lihtsamini aru saada kas kaane tihend läbi v mitte.. masin sööb õli ja tosool kaob ka ajapikku musta auku.. kuskil leket pole
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
sooja mootoriga tuleb sumpsist sellist asja
http://www.youtube.com/watch?v=Pmf3F0Nx ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=Pmf3F0Nx ... e=youtu.be
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Tundub, et tosool lekib vaikselt põlemiskambrisse. Kui mootor täitsa töösoojaks läeb siis peaks paksu valget läbipaistmatut auru summutist välja tulema.SanderV kirjutas:sooja mootoriga tuleb sumpsist sellist asja
http://www.youtube.com/watch?v=Pmf3F0Nx ... e=youtu.be
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks