See on vöimalik küll, sest meenus endalgi, et need vasktihendid olid töesti erinevad... Seepärast sai enda mootorile neid topelt pandud... Hülsid püsivad pisut kõrgemal ja tihend surutakse pisut rohkem kokku.moskiito kirjutas:hülsside kõrgust saad mõõta kasvõi tavalise loodiga, peamine et too sirge om. paned selle hülsside peale ja vaatad, kas jääb kuskil pilu vahele või mitte.
sass, ka asjatundja võib eksida vahel, see loomulik ja uued vastihendid ei garanteeri et hülsid jäävad 100% õigele kõrgusele.
mina pakkun välja, miks tihend läbi laskis, et kuskil andis natuke uus vasktihend natuke järele.
AZLK 21406 1986 smaster
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Pakuks et probleemiks ikkagi tihendid. Olen ise ka sama teemaga hädas olnud kuni poes nägin ja tuvastasin, et praktiliselt kõik tihendid olid praagid. Valtsitud pleki servad olid pragulised. Aru saab kui küünaga tõmmata mööda serva - kui sakiline, siis järelikult pragunenud ja kõlbmatu.
Re: AZLK 21406 1986 smaster
Minu postitustest minu teemasse pole jupp aega haisugi olnud. Katsume seda viga parandada, enne kui detailne mälu ära kaob.
See jutt, et mootor kaanetihendi vahetusega korda sai ei olnud tõene. Lasin mina mootorit soojaks, et õli ära vahetada. Tegin siis pikema tiiru ja jälle ta keeski ja õlist sai valge ollus. Siis sai mootor maha võetud, et teine mootor peale panna. Selle mootori seisukord sel hetkel oli teadmata, kuid tuli aastaid tagasi töötava auto pealt. Vahetasime seal tihendeid ja simmekaid ja kõike mis vajas kohendust, alt karteritihend oli ka puruks. Ehk siis kiskusime karteripõhja maha ja näe - tere pikilõtku saale. Selle panime omale kohale tagasi. Tõstsime mootori peale ja kukkusime käivitama. Ei tahtnud nagu ringi käia teine eriti. Kontrollisime kas nukk ja vänt ikka märkides - oli. OK, tõmbasime siis autot, kuna hakkas ringi käima. Paar pauku saime algul kätte ja lootus kadus. Kuna mullases kuuris ta seisis, sai kahtlustatud paljusid kahtlaseid variante, näitena ummistunud sisselaskekollektor. Selle maha saamine oli paras kunst kuna veepump ei tahtnud lahti tulla. Asi selles lõppkokkuvõttes ei olnud ja sõber kiskus klapikambrikaane maha kuni me toas rahustuseks pannkooke sõime. Plokikaas maas ja kõik sisselaske nookurid pooleks - selge see miks pauku ei kuulnud.
Mootor maha ja vana mootor korda oli minu idee. Hakkasingi sellega tegelema. Kaas oli sirge, plokk oli sirge, aga kolmas hülss oli palju madalamal kui ülejäänud kolm. Ja millise silindri juurest tihend läbi oli? Loomulikult kolmanda, mis madalamal oli, seega mitte korralikult tihedaks tõmmanud. Probleemiks olid uued hülsitihendid, milled ma mootorit koostades paigaldasin. Võrreldes neid tehase tihenditega ehk nendega, mis ennem peal olid, siis olid need poole õhemad. Panin vanad tehase tihendid tagasi ja asi korras. Mootor peale ja pidu.
Praeguseks juba garaažis. Ootab vist kevadet juba..
See jutt, et mootor kaanetihendi vahetusega korda sai ei olnud tõene. Lasin mina mootorit soojaks, et õli ära vahetada. Tegin siis pikema tiiru ja jälle ta keeski ja õlist sai valge ollus. Siis sai mootor maha võetud, et teine mootor peale panna. Selle mootori seisukord sel hetkel oli teadmata, kuid tuli aastaid tagasi töötava auto pealt. Vahetasime seal tihendeid ja simmekaid ja kõike mis vajas kohendust, alt karteritihend oli ka puruks. Ehk siis kiskusime karteripõhja maha ja näe - tere pikilõtku saale. Selle panime omale kohale tagasi. Tõstsime mootori peale ja kukkusime käivitama. Ei tahtnud nagu ringi käia teine eriti. Kontrollisime kas nukk ja vänt ikka märkides - oli. OK, tõmbasime siis autot, kuna hakkas ringi käima. Paar pauku saime algul kätte ja lootus kadus. Kuna mullases kuuris ta seisis, sai kahtlustatud paljusid kahtlaseid variante, näitena ummistunud sisselaskekollektor. Selle maha saamine oli paras kunst kuna veepump ei tahtnud lahti tulla. Asi selles lõppkokkuvõttes ei olnud ja sõber kiskus klapikambrikaane maha kuni me toas rahustuseks pannkooke sõime. Plokikaas maas ja kõik sisselaske nookurid pooleks - selge see miks pauku ei kuulnud.
Mootor maha ja vana mootor korda oli minu idee. Hakkasingi sellega tegelema. Kaas oli sirge, plokk oli sirge, aga kolmas hülss oli palju madalamal kui ülejäänud kolm. Ja millise silindri juurest tihend läbi oli? Loomulikult kolmanda, mis madalamal oli, seega mitte korralikult tihedaks tõmmanud. Probleemiks olid uued hülsitihendid, milled ma mootorit koostades paigaldasin. Võrreldes neid tehase tihenditega ehk nendega, mis ennem peal olid, siis olid need poole õhemad. Panin vanad tehase tihendid tagasi ja asi korras. Mootor peale ja pidu.
Praeguseks juba garaažis. Ootab vist kevadet juba..