AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kas keegi teab kas jagajas sees need kaalud peavad olema kinnitatud 2 samasuguse pingul vedruga, või on 1 vedru pingul ja lahjem ja teine vedru alguses natuke lõdva aga vedru ise on jäik?
Lisaks kas peaks panema vaakum vooliku ka külge jagajale? kui palju see küttekulu muudaks?
Lisaks kas peaks panema vaakum vooliku ka külge jagajale? kui palju see küttekulu muudaks?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
lisaks küsiks mis on mossel jagaja kontakti vahe?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Vedrud on erinevad jah,kontaktivahe 0,4mm.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kas see suurem vedru peabki lõdvalt olema seal? ma panin kahest jagajast 1 kokku nii et 1 väike vedru ja 1 suur vedru, teise jagaja suur vedru oli kuidagi lyhem ja see jäi ilma lõtkuta sinna.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kui vedrud liiga vabalt loksuvad,olen ise neid metallkõrvakesi,kuhu vedru otsad kinnituvad,pisut painutanud niipalju,et vedrud ei loksu.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kas kontaktivahe normis ? Kiirenduspumba membraan+ esimeses lõõris olev niiöelda "nokk" - kas sealt pritsib korralikult kütet ?SanderV kirjutas:uus jagaja peal ja süüdet näpitud nüüd selline fenomen et külmalt sõidab nagu normaalselt, ja kiirendab, isegi võib õhuklapp täiesti avatult sõita ilma probleemideta. soojast peast 90nega püsikiirussega jätab nagu vahele ja ka kiirendusel, samuti tippkiirus umbes 10kilti tunni väiksem
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Pritsib ühtlase joana või kuidagi teisiti ?SanderV kirjutas:pritsib, ja kontaktivahe panin omast arust paika, 0.4-se kaliibri järgi
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ei täitsa pihustab ilusti. aga vahet ei ole see see määrab ainult kiirenduse alguse. tippkiirus ja ühtlase kiirusega sõites peaks ikka normilt töötama