IZ 412 IE 1981 Jeekim

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Oleks ma teadnud,et sa täna TÜV lähed tegema oleksin töökojas(tankla taga) kas või niisama edasi töllanud aga no,kust ma võisin teada :D
Imestan isegi,et viimased kaks nädalat on TÜV punktis järjekorrad. Paistab,et kliendi puudust neil ei tule.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Eks kuu lõpp praegu, kõik üritavad ülevaatust saada. Reedel ilmselt lähen uuele tiirule, loodan, et siis enam ei ole järjekorda :angry
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Kui sa õhtul lähed TÜV tegema( täpse aja võib ju kokkuleppida) tuleksin sulle ristiretkel abiks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

Jeekim kirjutas: Kokku sain täna mossega sõita vast pea 10-15km ja see oli peale pikka remonti mõnus motivatsioon. :auto
Enam ma ei usu neid mehi kes ütlevad, et mosse paras peavalu. :D Mulle ta hakkas iga meetriga järjest enam meeldima. Ja väike remondi mõnu peabki asja juures olema. :beer...
Aga kui päevas 150km sõita, või lausa 500?
Peale seda tundub mõni 31" rehvidel veerev samast ajastust pärit parketimaastur, kui lukslimusiin, vaikne, sillad/kastid peaaegu ei ulu, rooliga õnnestub 80km tunnikiiruse juures sõiduk isegi valgete joonte vahel hoida ja on võimalus raadiot kuulata.

Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas partnermosse »

hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
täpselt minu sõnad :D olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

partnermosse kirjutas: Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
Sellisel juhul peaks ma häbist maa alla vajuma,sest minu auto on küll selline,et vahest tekitab endalegi asjatut peavalu. :lol
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas partnermosse »

MAZ kirjutas:
partnermosse kirjutas: Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
Sellisel juhul peaks ma häbist maa alla vajuma,sest minu auto on küll selline,et vahest tekitab endalegi asjatut peavalu. :lol
:D :D :D :D :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas viirusboy »

moskiito kirjutas:
partnermosse kirjutas:
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
täpselt minu sõnad :D olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Hehee, õlivahetust ei teinud? Tosool käis ka lõpuni välja? Pm kõik 10 000 km läbisõidul tehtavad hooldustööd lasid üle :D
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas moskiito »

viirusboy kirjutas:
moskiito kirjutas:
partnermosse kirjutas:
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega :D :smokin
täpselt minu sõnad :D olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Hehee, õlivahetust ei teinud? Tosool käis ka lõpuni välja? Pm kõik 10 000 km läbisõidul tehtavad hooldustööd lasid üle :D
mina teen enda mokitsale hooldustöid peale 20 000km. ei näe vajadust tihedamalt neid sooritada. dosool peab vabalt vastu üle 20 000km, mootoriõli on paraku selline elukas mis soovib tihedamat vahetust.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta