MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kui katted lisatuledel peal, siis neid ei kontrollita. kuna need ei ole kasutuses. Minu mäletamist mööda kontrollitakse ainult neid tulesi mis on kasutuses antud momendil.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kui on autole külge monteeritud siis kontrollitakse.moskiito kirjutas:kui katted lisatuledel peal, siis neid ei kontrollita. kuna need ei ole kasutuses. Minu mäletamist mööda kontrollitakse ainult neid tulesi mis on kasutuses antud momendil.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
just,mis küljes ,see peab ka toimima .
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eks udutuled saab ka tööle pandud, kuid ennem vaja relee üles otsida.
Palju suurem jama on see,et 12mm stutsidega regulaatorid on vist defitsiit? Keegi pakkus lahendusena ka osta ülemineku vahe lülid. Aga on üldse olemas sellised vahelülid,mis on 12mm siis 10/8mm?
Ei kujuta ette,kas see auto on kunagi mõeldud lõunamaadesse ekspordiks või on komplekteerides midagi üle või puudu jäänud:
- salongi radiaator on õhuke,mitte paks nagu 2140 ja vanad 412d
- suunatulede relee on originaalis sissepistetavate otstega nagu Zigulil. Sellised releed olid üldiselt ka muudes sotsmaades toodetud.
- veljed olid originaalis ilma kilpideta( juba 1985a!)
- esiklaas on triplex( enamusel olid karastatud)
- juhtmestikus on pistik olemas ohutule lüliti jaoks aga lülitit ennast pole autole kunagi paigaldatud.
- originaal jagaja oli Zigulii tüüpi kontaktidega+ süütesüsteem ka Zigulii poolile mõeldud
(hiljem on elektrisüsteemi moderniseeritud vanamalli süütepooli jaoks ringi)
Palju suurem jama on see,et 12mm stutsidega regulaatorid on vist defitsiit? Keegi pakkus lahendusena ka osta ülemineku vahe lülid. Aga on üldse olemas sellised vahelülid,mis on 12mm siis 10/8mm?
Ei kujuta ette,kas see auto on kunagi mõeldud lõunamaadesse ekspordiks või on komplekteerides midagi üle või puudu jäänud:
- salongi radiaator on õhuke,mitte paks nagu 2140 ja vanad 412d
- suunatulede relee on originaalis sissepistetavate otstega nagu Zigulil. Sellised releed olid üldiselt ka muudes sotsmaades toodetud.
- veljed olid originaalis ilma kilpideta( juba 1985a!)
- esiklaas on triplex( enamusel olid karastatud)
- juhtmestikus on pistik olemas ohutule lüliti jaoks aga lülitit ennast pole autole kunagi paigaldatud.
- originaal jagaja oli Zigulii tüüpi kontaktidega+ süütesüsteem ka Zigulii poolile mõeldud
(hiljem on elektrisüsteemi moderniseeritud vanamalli süütepooli jaoks ringi)
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kas mõtled seda piduriregulaatorit mis tagasillal? sellisel juhul lase tuttaval treialil vajalik stuts valmis treida, tal ei tohiks see keeruline olla.MAZ kirjutas:Palju suurem jama on see,et 12mm stutsidega regulaatorid on vist defitsiit? Keegi pakkus lahendusena ka osta ülemineku vahe lülid. Aga on üldse olemas sellised vahelülid,mis on 12mm siis 10/8mm?
näed, sõidad päris kaua mossega ja üllatusi ikka jagub Mina arvan et pirukal piisabki õhemast radikast kuna tal kabiini osa suht pisike.Ei kujuta ette,kas see auto on kunagi mõeldud lõunamaadesse ekspordiks või on komplekteerides midagi üle või puudu jäänud:
- salongi radiaator on õhuke,mitte paks nagu 2140 ja vanad 412d
- suunatulede relee on originaalis sissepistetavate otstega nagu Zigulil. Sellised releed olid üldiselt ka muudes sotsmaades toodetud.
- veljed olid originaalis ilma kilpideta( juba 1985a!)
- esiklaas on triplex( enamusel olid karastatud)
- juhtmestikus on pistik olemas ohutule lüliti jaoks aga lülitit ennast pole autole kunagi paigaldatud.
- originaal jagaja oli Zigulii tüüpi kontaktidega+ süütesüsteem ka Zigulii poolile mõeldud
(hiljem on elektrisüsteemi moderniseeritud vanamalli süütepooli jaoks ringi)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mõtlen seda regulaatorit,mis kapoti all. Eks lootus sureb viimasena see detail leida. Mul endalgi peaks vähemalt üks volga regulaator olema aga kus ta on,mine võta kinni.
Tundub,et külmade ilmade saabudes pean otsima Zigulii uksetihendid välja,sest originaalid lasevad sooja välja ja külmal tuulel sisse puhuda.
Tundub,et külmade ilmade saabudes pean otsima Zigulii uksetihendid välja,sest originaalid lasevad sooja välja ja külmal tuulel sisse puhuda.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kas siguli kontaktid lähevad mosse jagajasse? need ju peegelpildis teineteise suhtes
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Panen siia fotosüüdistuse,tuttava 1987.a 2140 pealt võetud algsest jagajast,millel on siis tõepoolest Zigulii tüüpi kontaktid. Lisaks veel läänes ka valmistatud.
Minu vanal jagajal oli samasugune kontakt aga vasakul pool. Jagaja oli tehtud detsember 1984!
Minu vanal jagajal oli samasugune kontakt aga vasakul pool. Jagaja oli tehtud detsember 1984!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
sinna on samuti võimalik treialil lasta teha vajalikud stusid otsa. Minu tööjuures treipinke 4 aga paraku mina neid käsitleda ei oska, selleks peaksin ennem korraliku koolituse ja treeningu läbi tegema et hakkama saada kuna täisautomaatika.MAZ kirjutas:Mõtlen seda regulaatorit,mis kapoti all.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Treialitega on meil linnas üsna halb seis, keegi sinu tööd teha ei soovi( neid hädalisi on nii palju). Treipink on olemas aga see on firma oma ja vaid ühe konkreetse inimese kasutada ning teisi ta selle lähedale ei lase. Endale ma ka oma isiklikku treipinki ei jaksa veel osta.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981