MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
siguli tüüpi kontaktid on ju nii et kontakt jookseb vasakult paremale mitte paremalt vasakule
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma ei saa SanderV mõttest hästi aru,olen mõlemat varianti näinud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
lada kontakt
mosse kontakt
mosse kontakt
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Otsisin välja oma talverehvid,mis viimati olid VAZ 2103 all ja seda 2004/2005.a Ülejäänud aja on nad seisnud ja tolmu korjanud.
Ise asi,kuna ma saan löögile kummiboksis,et need üldse ära vahetada. Kuna mul kiiret pole,siis kannatan ka üks rehv päevas seda vahetust teha.
Tagarattad said vahetatud ja mugavam on sõita kuna auto ei uju nii hirmsasti kui varem. Kardaani vahetusest oli ka kasu, enam ei ole rõvedat vibratsiooni sõidu ajal sees.
Hetkel käin veel viimaseid asju tegemas enne suurema lume tulekut( tulemata see lumi ei jää) ja siis vaatab,kas auto jääb talveks seisma või tuleb siis talvel ka mõni tiir teha,kui väga vaja.
Enne ,kui päevale punkt panna sain kokku ka kasutaja Jeekimiga. Kes, räägib oma ülevaatluse seiklustest oma temas lähemalt.
Ja minul juhtus nagu kiuste jälle kütus lõppema Õnneks Jeekimi vanaisa aitas kodu lohistada auto ja mul jäi ära käekõrval lükkamine. Ilmselt külmad ilmad ja see,et mootor ei lähe nii ruttu soojaks nagu suvel on suurendanud ka küttekulu ja seda oma 10% julgelt. Eks tuleb rohkem kui 5l paaki edaspidi osta. Ja mõni liiter ka kaasa kanistriga igaks juhuks. Hea,et see juhtus linnas ,mitte kusagil Luke-Pangodi metsade vahel. Seal oleks abi otsimine juba olnud tõsine probleem.
Ise asi,kuna ma saan löögile kummiboksis,et need üldse ära vahetada. Kuna mul kiiret pole,siis kannatan ka üks rehv päevas seda vahetust teha.
Tagarattad said vahetatud ja mugavam on sõita kuna auto ei uju nii hirmsasti kui varem. Kardaani vahetusest oli ka kasu, enam ei ole rõvedat vibratsiooni sõidu ajal sees.
Hetkel käin veel viimaseid asju tegemas enne suurema lume tulekut( tulemata see lumi ei jää) ja siis vaatab,kas auto jääb talveks seisma või tuleb siis talvel ka mõni tiir teha,kui väga vaja.
Enne ,kui päevale punkt panna sain kokku ka kasutaja Jeekimiga. Kes, räägib oma ülevaatluse seiklustest oma temas lähemalt.
Ja minul juhtus nagu kiuste jälle kütus lõppema Õnneks Jeekimi vanaisa aitas kodu lohistada auto ja mul jäi ära käekõrval lükkamine. Ilmselt külmad ilmad ja see,et mootor ei lähe nii ruttu soojaks nagu suvel on suurendanud ka küttekulu ja seda oma 10% julgelt. Eks tuleb rohkem kui 5l paaki edaspidi osta. Ja mõni liiter ka kaasa kanistriga igaks juhuks. Hea,et see juhtus linnas ,mitte kusagil Luke-Pangodi metsade vahel. Seal oleks abi otsimine juba olnud tõsine probleem.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul vanal jagajal just seda pidi,samasugune kontakt peal, jagaja on ka veel alles,et tõestada,et see on tehase töö!SanderV kirjutas:lada kontakt
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kus sa võtad et keegi seda vahetanud pole sul
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siis oleks igal kruvil olnud kruvikeerajaga keeramise jäljed peal, mina neid küll ei näinud.SanderV kirjutas:kus sa võtad et keegi seda vahetanud pole sul
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
aga kuidas nad tehases kinni keerati ?
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kuigi ma ei viitsi igale tähenärimisele vastata siis olles neid remonditud jagajaid ja karburaatoreid üks jagu, käest läbi lasknud,siis iga remondimehe poolt on kruvid ära keeratud ja retsitud( oma tunnusmärk jäetud). See on lausa silmaga näha.
Ma usun,et tehases olid pool automaatsed koosteliinid jagajate jaoks. Võta mõni tehase jagaja kätte ja vaata,kõik kruvi pead on ilusad ja retsimata. Üli harva leidub selline remondi mees,kes suudab kruvid lahti võtta nii,et need vigastamata kätte saab ja tagasi paneb. 90% selleks suutelised pole,kuna kasutatakse valesid kruvikeerajaid ja ollakse lohakad. End of story!
Ma usun,et tehases olid pool automaatsed koosteliinid jagajate jaoks. Võta mõni tehase jagaja kätte ja vaata,kõik kruvi pead on ilusad ja retsimata. Üli harva leidub selline remondi mees,kes suudab kruvid lahti võtta nii,et need vigastamata kätte saab ja tagasi paneb. 90% selleks suutelised pole,kuna kasutatakse valesid kruvikeerajaid ja ollakse lohakad. End of story!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tee või tina aga jälle hakkas mind auto kiusama. Seekord tuli tunnistada,et venelane suudab oma iseloomu näidata teinekord nii,et seda ei oskaks oodatagi. Esmalt siis käisin tavalist tööretke tegemas ja äkki suri tuttava juures auto ära käima ei lähe. Ometi kütust sees on ju. Mõtlesin,et kütus otsas. Valasin 1,5l juurde ja sõitsin edasi. Aga vahepeal jäi auto ka kinni ja korduvalt,kuna tagumine rehv tõmbas pori täis ja tee või tina ei liigu sa kuhugi. Õnneks paarimees lükkas tagant veidi kaasa ja sain välja. Aga paistab,et tänavalegaalse rehviga pole pori täis teel mitte midagi teha, pane või Luazi kummid alla tagasi. See on ka üks põhjuseid,miks ma nendest rehvidest lugu pean. Kuna nendega siiani ainsassegi porimülkasse kinni jäänud ma ei ole.
Aga kütuse lõppemine või mittelõppemine sai selguse siis kui keerasin bensiinifiltri teise külje ja oh ime,paksult sodi täis.Ime,et pump sealt veel läbi suutis tõmmata. Paistab,et madalama kütusetaseme nivoo korral ei jõudnud pump filtrist enam kütust üles tõmmata ja nii jäi mootor lihtsalt kuivale. Välistatud on ka lekked ja bensiini näppamine.
Termostaat ilmselt ei toimi,sest auto soojaks ei lähe. Kaevasin ühe toimiva termostaadi välja ja peale vahetust on näha,mis edasi sünnib. Kergelt on juba sellest remontimisest siiber saanud, tahaks mingit teist autot vahelduseks.
Aga kütuse lõppemine või mittelõppemine sai selguse siis kui keerasin bensiinifiltri teise külje ja oh ime,paksult sodi täis.Ime,et pump sealt veel läbi suutis tõmmata. Paistab,et madalama kütusetaseme nivoo korral ei jõudnud pump filtrist enam kütust üles tõmmata ja nii jäi mootor lihtsalt kuivale. Välistatud on ka lekked ja bensiini näppamine.
Termostaat ilmselt ei toimi,sest auto soojaks ei lähe. Kaevasin ühe toimiva termostaadi välja ja peale vahetust on näha,mis edasi sünnib. Kergelt on juba sellest remontimisest siiber saanud, tahaks mingit teist autot vahelduseks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981