
Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline

Huvitaks ennastki.wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Kõige lihtsam on mõne peenmehaaniku poole pöörduda,kes puurib peened düüsid jämedamaks või treib päris uued,poest neid vastavas valikus suht lootusetu leida.r384n3 kirjutas:Huvitaks ennastki.wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
partnermosse kirjutas:Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah![]()
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kahpartnermosse kirjutas:Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Mida selle all mõtled ?canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?