Keegi hea kodanik siit foorumist võiks aidata ja öelda, kuidas eemaldada starterit? Mitte kuidagi ei saa ligi tollele teisele mutrile ja sisselaskekollektorit ei saanud ka kätte, ühte mutrit ei saanud lahti, mingi väike asi täpselt seal ees ja ei saa padrunit ega midagi otsa sinna.
Ise sain mutrid tavalise lehtvõtmega lahti. Sisselaske kollektorit üldse ei puutund. Ette jääb mahavõtes veel veepumba ja alumise kolmiku vaheline lõdvik, kuid sellest on võimalik mõõda nikerdada.
Kui viitsin, siis lähen homme ja proovin uuesti, sest tahan siiski talverõõme nautida tagaveolisega, kuna eelmine aasta jäi niigi ära ja Lada ka laiali kakutud, et saaks tollel kere remonti teha. Aga kuidas Sa täpsemalt toda kundepoolset mutrit lahti võtsid? Toda Ma just lahti ei saa, lehtvõti ei läinud otsa ka normaalselt ja keerama ka kuidagi ei mahu.
Tollele peaks altpoolt vist vähe lihtsam läheneda olema, kui ma ei eksi? Ise üritasin sama nalja teha aga kuna ka tikkpoldid hakkasid keerama jäi starter lihtsalt peale.
tanelv kirjutas:Tollele peaks altpoolt vist vähe lihtsam läheneda olema, kui ma ei eksi? Ise üritasin sama nalja teha aga kuna ka tikkpoldid hakkasid keerama jäi starter lihtsalt peale.
ta peab silmas seda mis on ülemine mutter, starteri ja plokki vahel. Mina olen seda samuti lahti keeranud tavalise lehtvõtmega, silmusega peaks sinna ka ilusti ligi saama. Natuke nikerdamist kl om aga saab ilusti hakkama
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Nii nagu Edel kirjutas nii ongi, supper hästi saab starteri pealt ära ja silmusvõtmed on kakõvad abimehed. Ja enne starteri tagasi asetamist ärge unustage pendiks korralikult haakesse reguleerida !!!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks