Tere, olen siin uus ja sooviksin teada, et kas on mõtet teha eelnimetatud masin linna sõidu aparaadiks.
Hetke seis nii, et mootor ( käivitub iga ilmaga ilusti ja õli ei söö) , starter, genekas ja tuled kõik korras. Käigukast läbi, sidur läbi ( ma arvan ) , Siduri- ja piduri mansetid läbi, kindlasti on ka kõik 4 amorti läbi, karbid tahaks tegemist ja vb vajab ülevärvimist. Summuti korralik ja ei tossa, tühikäigul tuksub ilusti, piduri vedelik ka kaob ära ( ei oska vaadada ka kuhugi ) , sisu on originaal. Väljast muidu oranži värvi.
Loodan teiepoolset mõistvat suhtumist ja tahaks kommentaare, kas on ikkagi mõtet korda teha see aparaat.
Tänades ette.
Moskvich 412
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Moskvich 412
Kindlasti on mõtet. Siduris-käigukastis arvatavasti survelaager läbi/kinni. Piduri ja sidurimansetid on kaua seisnud autodel tüüpviga. Seega ei midagi üle mõistuse keerulist ega kallist.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Moskvich 412
Toetan !wax kirjutas:Kindlasti on mõtet. Siduris-käigukastis arvatavasti survelaager läbi/kinni. Piduri ja sidurimansetid on kaua seisnud autodel tüüpviga. Seega ei midagi üle mõistuse keerulist ega kallist.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Moskvich 412
Nii palju siis veel, et võtan selle käsile siis kui lumi suland, ja kui aega on, siis vb panen pildid vms ka , et äkki siis mingi teiepoolset kommentaari kuidas paremini või õigemini teha oleks .
Re: Moskvich 412
Mina alustaksin piduritest, võttaksin kõik rattad üks haaval alt ära, kontrolliksin iga juures kas kolvid liiguvad ja mansettid peavad ja tagasilla juures kontrolliksin lisaks kas käsipiduri tross liigub.
Edasi teeksin siduri korda, vahetaksin töösilindris (all) manseti ära.
Siis prooviksin masinaga sõita ning selgusele jõuda kas käigukast ja sidur on korras, kui seal on mingi probleem, tuleks need alt ära võtta ja üle kontrollida.
Edasi teeksin siduri korda, vahetaksin töösilindris (all) manseti ära.
Siis prooviksin masinaga sõita ning selgusele jõuda kas käigukast ja sidur on korras, kui seal on mingi probleem, tuleks need alt ära võtta ja üle kontrollida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 412
Tänks soovituse eest mida esimesena teha.
Re: Moskvich 412
vägev mu post on jälle ära kustutatud, ei tea kes see jumal siin foorumis on, eks peab siis PS saatma...