sass, kiire auto ehitamist alustatakse ikka piduritest, mitte turbost Ehk siis, kui on kindel plaan midagi võimsat vahele aretada, on mõistlik "tagant ettepoole liikuda" järjest mööda nõrku lülisid
Jupid kogunevad et kevadel kokku panna asi hetkel on olemas olev doonor 2.0 85kw motoga, kuid selle asendab arvatavasti 16V mootoriga millel juba 110kw, sild on hetkel kóge suurem jupp mis puudu on, olen ka üpris kindel et mosse oma ei pea sellele 85kw konele vastu, rääkimatta 110kw.
Ei armasta selliseid projekte mille ehitamine pool aastat aega vótab, pigem kogun asjad kokku ja siis ehituse, saab niikaua originaalile pähe anda kui asju kogun.
Muidugi wax'il óigus ehitus järjekoha poolest.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Kas kellegil on silma alla sattunud mõne auto tagasild mis oleks kiirem kui see SL i -3,9 ja oleks paigaldatav Mossele?
Ise vaatan hetkel bemmude tagasilla reduktoreid, kust saaks taldriku ja käbi. Siiani on juhtunud 2,7 ülekandega, need mitte ei sobi. Ehk oskab keegi öelda, mille tagasillas on ülekandeks 3,5 - 3,7?
Martpoiss kirjutas:Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju
Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.
Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Martpoiss kirjutas:Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju
Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.
Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?
Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Martpoiss kirjutas:Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju
Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.
Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?
Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....
Ja ökonoomsemalt
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Martpoiss kirjutas:Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju
Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.
Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?
Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....
Ja ökonoomsemalt
Ja vaiksemalt...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....