Tänu ühele teisele moskvichi haigele kodanikule, sattus minu pilgu alla selline kuulutus:
http://www.doska.ru/msg/transport/cars/ ... fjcdo.html
Alguses vaatasin,et mingi omavalmistatud lisadega Moskvich 433/434.
Minul tekkis seda autot vaadates küsimus. Nimelt kas Iševski tehase ei võinud mingi valemiga teha alguses piiratud partii autosid, mis olid Moskva tehase kere konstruktsiooniga?
Ma tahaks uskuda, et see armatuur rool ja muud vana malli Iševski tehase osad on lisatud hiljem.
Samas on teada, et väga lühikest aega tegi Iševski tehas ka Moskvich 408-d, mis moskva tehase omast erines vaid embleemide ja armatuuri kõlarikatte poolest.
Omavalmistatud või siiski?
Omavalmistatud või siiski?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Omavalmistatud või siiski?
Võimalik,et peale mõnda avariid on taastatud suvaliste parasjagu saada olnud juppidega.See oli vene ajal tavaline asi.
Re: Omavalmistatud või siiski?
Suur miinus on see, et pole mootoriruumist ainsatki fotot. See selgitaks veidi asju. Aga auto järgi otsustades on ta paremaid päevi näinud , kui praegu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Omavalmistatud või siiski?
Kuna seal ka esiklaas, peeglid ja tiivasuunad vahetatud, rääkimata ei tea mitmendast värvikihist, siis on see masin kindlasti mitmest autost kokku lapitud.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Omavalmistatud või siiski?
Ilmselt selle auto puhul ongi suurem tõenäosus,et on kokku klopsitud erinevatest juppidest. Kuid säärane asi nagu Iž 408 on täitsa olemas aga seda toodeti vaid väga piiratud ajavahemikus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981