Moskvich märki ei käigi originaalis. Tolle sama sildi asemel peakski olema combi.Lauri-L kirjutas:Ehk siis kombi silt käib moskvich kirja all ?moskiito kirjutas:Paremal all nurgas, 5cm kõrgusel luugi alumisest servast. Seal peaks kaks auku olema.Lauri-L kirjutas:Kummal pool see moskvich silt originaalis on ?
Moskvich silt muidu olemas ja sellise koha peal nagu sa kirjeldasid, originaal kinnitustega.
IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Okei, natuke targem jälle
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Hakkas eile õhtul igav ja sai lambist proovida :
Töövahenditeks olid kruvi keeraja ja võtme pikenduseks mõeldud toru jupp ning natuke käega surumist , ainukesed asjad mis autose maha olid jäänud, ülejäänud tööriista tavaar sõbra siksi juures teises linna otsas.
Sellise asja tegin ka töö juures valmis :
Kuna olemas olev kolmnurk oli siksi jaoks spets tehtud ja peale kauba laenatud siis sai universaalsem varjant tehtud mis sobib nii siksile kui ka mossele.
Lisaks veel nii palju juhtunud et alumine radikase minev lõdvik väsis ära, neljapäeval töölt koju jõudes avastasin et tosool jookseb, algul mõtlesin et radika lapp saba andnud, kuid õnneks mitte. Lõdvik lihtsat nii vana et hakkas pragudest välja nirisema. Selle saab ka õhtuks korda.
Ja kui viitsimene tekkib siis viskan ka mossese maki sisse (Bemmi oma) ja lisan kaks kõlarit armatuuri alla. 2140 originaali suutsin eile vist maha põletada, ühendasin aku pealt ära et proovida mis teeb, kõlar oli ka sabas, algul sahistas täitsa hästi, kuni minut hiljem kärsakas taga ja raadio vait
Töövahenditeks olid kruvi keeraja ja võtme pikenduseks mõeldud toru jupp ning natuke käega surumist , ainukesed asjad mis autose maha olid jäänud, ülejäänud tööriista tavaar sõbra siksi juures teises linna otsas.
Sellise asja tegin ka töö juures valmis :
Kuna olemas olev kolmnurk oli siksi jaoks spets tehtud ja peale kauba laenatud siis sai universaalsem varjant tehtud mis sobib nii siksile kui ka mossele.
Lisaks veel nii palju juhtunud et alumine radikase minev lõdvik väsis ära, neljapäeval töölt koju jõudes avastasin et tosool jookseb, algul mõtlesin et radika lapp saba andnud, kuid õnneks mitte. Lõdvik lihtsat nii vana et hakkas pragudest välja nirisema. Selle saab ka õhtuks korda.
Ja kui viitsimene tekkib siis viskan ka mossese maki sisse (Bemmi oma) ja lisan kaks kõlarit armatuuri alla. 2140 originaali suutsin eile vist maha põletada, ühendasin aku pealt ära et proovida mis teeb, kõlar oli ka sabas, algul sahistas täitsa hästi, kuni minut hiljem kärsakas taga ja raadio vait
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Radika lõdvik vahetatud, hetkel läks sisse natuke dosooli ja kraani vesi, seda kuniks uue vedeliku sisse ostab.
Maki paigaldasin käepäraste vahenditega, kõlarid paigutasin armatuuri alla ja kaks olid juba pagassis olemas, mõlemal küljel polstri sees,
armatuuri alla läksid analoogsed asjad http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... gkJz3g.jpg , mängib täitsa mõüistlikult :
Mingi aeg teeb töö juures korraliku kronsa sinna alla kuhu sisse see maki plekk hunjaa käib, ning siis makk sinna sisse omakorda.
Sammuti sai nina veidike (ei mõõt täpselt, aga ca 5-6cm) alla poole lastud :
Niipalju veel uudiseid et tuleval nädalal toon endale ühe mosse juurde, mis täpsemalt, sellest siis kui aparaat käes
Maki paigaldasin käepäraste vahenditega, kõlarid paigutasin armatuuri alla ja kaks olid juba pagassis olemas, mõlemal küljel polstri sees,
armatuuri alla läksid analoogsed asjad http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... gkJz3g.jpg , mängib täitsa mõüistlikult :
Mingi aeg teeb töö juures korraliku kronsa sinna alla kuhu sisse see maki plekk hunjaa käib, ning siis makk sinna sisse omakorda.
Sammuti sai nina veidike (ei mõõt täpselt, aga ca 5-6cm) alla poole lastud :
Niipalju veel uudiseid et tuleval nädalal toon endale ühe mosse juurde, mis täpsemalt, sellest siis kui aparaat käes
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
muidu sulle infoks et kombid on suht haruldased, samat moodi nagu pirukad, universaalid ja kastikad.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Mis sa selle all täpsemalt mõtled ?
Infoks nii palju veel et originaal armatuur läheb lähiajal külge tagasi, seoses uue mosse tulekuga ja üleüldse jääb kombi originaal konditsiooni, või ehk õigem öelda et tuunimist see masin ei näe.
Küsiks veel sellist asja et kas ja kes on näinud esi vedrusi millel 4 sälku sees, nii palju kui lugenud olen siis peaks eksisteerima kuni 3 sälguga vedrud. Igatahes olid mõlemal vedrul 4 sälku sees.
Infoks nii palju veel et originaal armatuur läheb lähiajal külge tagasi, seoses uue mosse tulekuga ja üleüldse jääb kombi originaal konditsiooni, või ehk õigem öelda et tuunimist see masin ei näe.
Küsiks veel sellist asja et kas ja kes on näinud esi vedrusi millel 4 sälku sees, nii palju kui lugenud olen siis peaks eksisteerima kuni 3 sälguga vedrud. Igatahes olid mõlemal vedrul 4 sälku sees.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
mõtlen seda et kombid on üsna haruldased. 412 ja 2140-si on pm iga nurga peal piltlikult öeldes. Vihjan sinu vahetamise soovile haruldasema masina vastu.Lauri-L kirjutas:Mis sa selle all täpsemalt mõtled ?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Jah seda küll, aga 412 ja 2140 vastu vahetan juhul kui pakutakse väga korraliku masinat (loe: ei vaja kere töid jne), eriti veel mõnd mis on omaette haruldasem varjant.moskiito kirjutas:mõtlen seda et kombid on üsna haruldased. 412 ja 2140-si on pm iga nurga peal piltlikult öeldes. Vihjan sinu vahetamise soovile haruldasema masina vastu.Lauri-L kirjutas:Mis sa selle all täpsemalt mõtled ?
Kuid see uus mosse mille toon, see tuleb lisaks kombile ja peale seda kaob ka vahetus kuulutus kuna leidsin selle mida tahan edasi on vaid mõeldav müük piisavalt suure numbri eest, kuid müügi kuulutust kui sellist ei tule.
Hetke seis on muidu selline et kolmapäeval lähen uuele järgi
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Tänasest siis üks mosse juures, IZ 2715, ilma kuudita kuna too oli nii läbi mädanenud et üles tõstes hakkas painduma, pudenema jne, kuid uksed olemas see eest.
Pilte ka siis :
Ja mis ma kaasa sain, klaas plastist uksed ja katusele käiva tuule suunaja, ustel IZ logod ja märgid peal puha :
Kasti täis juppe, paar komplekti kolbe, rõngaid, saalesid jms pudipadi, asjad kõik uued :
Roostega on nii ja naa, põhi tundub parem olevat kui kombil, karbid head jne, igasugu servadel on rooste algmed peal, läbi ussitanud koha leidsin ainult esi tiivalt.
Eks homme tutvun rohkem kere seisukorraga ja teen ka mõned lisa pildid nii seest kui väljast korraliku valguse käes.
Mootori kohta nii palju et saale kolakat polnud, hääl tuli peale klappidega mjandamist ja pidi olema tiksumise moodi, eks see selgub kui hääled sisse saab.
Pilte ka siis :
Ja mis ma kaasa sain, klaas plastist uksed ja katusele käiva tuule suunaja, ustel IZ logod ja märgid peal puha :
Kasti täis juppe, paar komplekti kolbe, rõngaid, saalesid jms pudipadi, asjad kõik uued :
Roostega on nii ja naa, põhi tundub parem olevat kui kombil, karbid head jne, igasugu servadel on rooste algmed peal, läbi ussitanud koha leidsin ainult esi tiivalt.
Eks homme tutvun rohkem kere seisukorraga ja teen ka mõned lisa pildid nii seest kui väljast korraliku valguse käes.
Mootori kohta nii palju et saale kolakat polnud, hääl tuli peale klappidega mjandamist ja pidi olema tiksumise moodi, eks see selgub kui hääled sisse saab.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Tegelikult oli väga korralik kuut, 1 kohast oleks olnud vaja natuke keevitada, muidu igatepidi sirge ja mõlgivaba
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617