MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Audi ostis lähisugulane ja tema hakkab sellega ka sõitma aga ilmselt saan seda ise ka kasutada. Minu peamine rahaneelaja on kahjuks GAZ 24 aga see on poldi ja mutri projekt. Mitte sitast saia leiutamine.
Paraku nagu sass ütles kahe kohaline auto jääb väikseks ja ma ei saa sinna rahvast peale võtta ning parem kui on mitu autot ,mis liiguvad. Esialgu mosset veel nurka ei heida aga TÜV ma talle rohkem tegema ei hakka.
Mul pole ka mootori remondiks vaja minevaid juppe ning need tuleb kõik juurde osta.
Paraku nagu sass ütles kahe kohaline auto jääb väikseks ja ma ei saa sinna rahvast peale võtta ning parem kui on mitu autot ,mis liiguvad. Esialgu mosset veel nurka ei heida aga TÜV ma talle rohkem tegema ei hakka.
Mul pole ka mootori remondiks vaja minevaid juppe ning need tuleb kõik juurde osta.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See audi minu oma täpne koopia ainult number teine
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Milline kokkusattumus Elva peal sõidab üks samasugune aga ilusam Audi ringi.
Mossel tuleb vist jälle võtta kütusetorustik käsile,keset sõidu tõmbas mingi troppi torudesse ja mootor jäi kütusenälga. Peab hakkama siis probleemi lahkama, kuna veel on sõita vaja.
Mossel tuleb vist jälle võtta kütusetorustik käsile,keset sõidu tõmbas mingi troppi torudesse ja mootor jäi kütusenälga. Peab hakkama siis probleemi lahkama, kuna veel on sõita vaja.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Parandasin hulgi pisivigasid ära,et saaks sõita jälle mingi perioodi. Sain lugeda ka hea raamatu mosse mootori remondist ning eks vaikselt tuleb vaadata valmis osad. Mine tea, kuna jälle tuleb seda autot kasutada uuesti. Päris maha kanda teda ka ei taha igaks juhuks. Praeguse seisuga on puudu: saaled,rõngad, kolvid ja hülsid+tihendiring.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Saalede hinnaks kujuneb max 17 euri. Uued raam ja kepsusaaled siis näiteks. Rõngaste hind ka suht madal. Arvan, et hülsse küll vahetama ei pea kui leiaksid rem. mõõdu kolvid. Ühe silindri läbipuurimine õiges kohas mis teeb seda tööd üle päeva maksab 10 eurot per auk. Mõni euro siia sinna oleneb kui palju suuremaks vaja puurida. Kõige suurem varandus mis vaja mootori alla panna on ikka enda aegMAZ kirjutas:Parandasin hulgi pisivigasid ära,et saaks sõita jälle mingi perioodi. Sain lugeda ka hea raamatu mosse mootori remondist ning eks vaikselt tuleb vaadata valmis osad. Mine tea, kuna jälle tuleb seda autot kasutada uuesti. Päris maha kanda teda ka ei taha igaks juhuks. Praeguse seisuga on puudu: saaled,rõngad, kolvid ja hülsid+tihendiring.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
100 tuhat km. sõitnud Mossel pole silindri kulumine väga hull. Keerasin pisut hülsse......ja nii jäigi. Kellaga mõõtsin ovaalsust ja see oli mõni sajandik. Peale rõngaste vahetust õli tarbimist ei täheldanud. Seega pole mõtet väga muretseda ja kiirustada hülsside ostmisega. Pigem tasub otsida kolvirõngaid. Olin nende leidmisega päris hädas. GAZ-51 omi oli kõik kohad täis aga Mosse omi polnud. Lõpuks sain Tagadi laadalt 100 kr. kompl. Kolbidega on ka selline lugu,et kui sõrmed väga sees ei kolise ja rõngasooned terved,võib vabalt tagasi panna. Kolbe aga liigub igasuguseid. Peab päris mõõtma ja proovima. Omale leidsin sellised,mis päris lapikud ja pidin lausa treipinki pistma ja üle laskma,sest ei läinud muidu hülssi sisse.... Nii et kui kolbe ostma lähed,pead hülsi ka hõlma alla pistma.............
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ütleme,et 60-100 EUR tuleb raudselt kulutada. Pole siiani sattunud ka ühegi mootori otsa,kust saaks vajaminevaid asju maha kruvida. Igasugu kahtlasi remonditud mootoreid pakutakse aga ,kes ütleb kui hästi nad tehtu on ja millest? Mul ka sama häda,et GAZ-51 rõngaid terve virn aga mosse omasid null.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pilte ka raamatust, mida hetkel loen. Kahjuks tehniline venekeel on paras pähkel mõistmiseks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
No kui vähegi suurrahva keel selge,saab sellest raamatust abi. Ega seda raamatut ka niiväga vaja pole,sest nii kuidas lahti võtad,nii paned ka tagasi. Ja ei juhtu hullu miskit.
Kui hülsid Sul liiga kulunud,mul peaks ka olema pooles vinnas hülsse ja neist jagub maa ja ilm. Võin anda kasutada....
Kui hülsid Sul liiga kulunud,mul peaks ka olema pooles vinnas hülsse ja neist jagub maa ja ilm. Võin anda kasutada....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pigem kahtlustan olematuks kulunud õli ja kolvirõngaid ning igasugu tihendeid,mis on ajajooksul oma funktsiooni minetanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981