täna siis lammutasin mosset, laager oli laiali ja sulanud. laagri sisemist osa rattavõlli küljest ei saanudki ära. Marko käis läbi ja siis saime ikak maha lõpuks, oli see ka sulanud natuke ja metallirant on pinna peal väike... võll ise ok, aga otsast keermest edasi on umbes 1cm jagu siniseks läinud, vb kui ühe laagri peal koju tulin tõmbas kuumaks selle, loodan et pooleks või puruks ta ei lähe, nati jama oleks kui 90ne peal jälle kiskuma hakkab kraavi poole (teoorias peaks ju ratas väljapoole kohe koonuslaagri peal pressima ja ketta ilusti vastu supporti pressima. vb pressib isegi suppordi pooleks või kõveraks, igatahes maha ta hakkaks jooksma.. päris puusse ei tahaks ka mossega panna lõpuks
suppordi 1 kõrv ka ära murdunud...
sisemise laagri väline osa jääb ka pesas ringi käima, ma ei tea kas see on normaalne v mitte, välimise laagri pesa korralikult tihkelt pesas.
Kindlam on käändtelg välja vahetada,kuna see on strateegiline osa veermikust.Ei ole ju teada,palju ta kuuma sai ja kui palju metalli struktuur sellega muutus.
Laagri pesa ei tohi mitte mingil juhul ringi käia. kui rumm ei ole plaanis välja vahetada, võta osta poest puksi liimi ja pane sellega kokku. Sulle siit ka õppetituba, kontrolli alati võimaliku kahtluse korral, kas siis kisub, imelik hääl vms. eesisillalt tulemas, kontrolli laager üle ja määri. Arvatavasti too laager oli sul ammu kuival kuna ta sull pauguga kokku jooksis.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
nojah aga mida sa kontrollid, kui masin on ülivaikne, ei kisku kuskile, vabajooks on koguaeg ülihea ja käega katsudes midagi kuum ei olnud... igatahes... panen ta praegu niimoodi kokku tagasi... millalgi juuni keskel plaanis minna hiiumaale korraks... siis vahetab ära vb... nkn plaanis vedrusid hakata vahetama. Muidugi oleks mõtekam kohe vahetada, aga kuna tartus pole aega, raha ega kohta kus sellist tööd ette võtta siis läheb väikese riski peale ja loodan et hoiab end koos ikka paar tuhat km veel
teine küsimus siis ka, et kas laagri sisemine osa, mis käib võlli peale peab ka seal tihkelt olema, või need peaksid käega lükates peale minema? kui nad tihkelt on siis ju simmerling jääks koguaeg kool laagriga võlli peale, aga need on mul tavaliselt koguaeg koos ära tulnud
igatahes võlli ots oli selline
pigem vist lihtsalt ringi tõmmanud selle, väga kuumenemise jälgi pole
Viimati muutis SanderV, 01 Juun 2013 10:27, muudetud 3 korda kokku.
kui sa jättad laagri võru lahtiselt ringi seal käima, siis võib juhtuda et sa ei jõuagi hiiumaale tervelt. Et asi kindlam oleks, mine osta puksiliim, liimi kinni too võru ja siis võid ka ilma vahetamata väga väga kaua sõita. Rekkade peal selline remondi metoodika üsnagi tavaline.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
noja sellest sain aru, et pmts siis ta hakkab seal liuglaagrit mängima ja kuuma saama korralikult, aga küsimus oli ka sisemise laagriosa kohta
lisaks, kas puksiliim ja keermeliim on erinevad?
ainuke asi mida puksiliimi kohta googlest leidsin oli 250ml ja 1000kr tuub, see jääb küll ära, kui sama mis keermeliim siis läheb
aint mingit loctite laagriliimi pakutakse, aga see on päris kallis
Laagri liimi sul pm vaja ongi, sellega takistatakse laagril pesas ringi tõmbamist, sama moodi ka sisemise saale võllil ringi tõmbamist.
Ei tohiks keerme liimist kallim olla ja autokaupadega tegelevad poed peaks müüma seda, ise olen teda kunagi ostnud 8-9€ pudel.
Keerme liimist on laagri liim erinev, läbi proovitud, keerme liimiga tõmbas laagri välimise saale ringi pesas, aga laagri liimiga mitte, tööl proovitud asi.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri