AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412IE -74 wax
nõelklapp hakkab äkki trikitama?
muud ei oska pakkuda tõesti esimese hooga... läbipesu tavaliselt aitab
muud ei oska pakkuda tõesti esimese hooga... läbipesu tavaliselt aitab
Re: AZLK 412IE -74 wax
nõelklapp on otsustanud lepingu ülesöelda, vähemalt hoiatab ette teine.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Paari päeva jooksul vaja siis nõelklapp vahetada ja karpa puhastada.
Bensupumba membraan vahetada (paar korda on lambist streikima hakanud, varem pole seda jama olnud).
Aku ja kere vaheline miinuskaabel uus hankida, vana on päris kaltsuks mädanenud.
Sumpsi veits keevitada.
Ketti pingutada, äkki läheb mootor tiba vaiksemaks.
Tagatiibu veel koledamaks rullida kui pagassis asjad, siis laines teel käib rehviserv koopasse.
Lisatuledest tahaks lahti saada, ei meeldi nad mulle enam. Puhas nina on tunduvalt ilusam.
Salong ja pagass paari nädala tagusest kruusatee tolmust puhtaks küürida.
Kindlasti on veel midagi, mida enne selle auto täiesti viimast sõitu teha, eks garaažis meenub. See sõber on pensionilemineku auga välja teeninud 9 aastat on pikk aeg.
Bensupumba membraan vahetada (paar korda on lambist streikima hakanud, varem pole seda jama olnud).
Aku ja kere vaheline miinuskaabel uus hankida, vana on päris kaltsuks mädanenud.
Sumpsi veits keevitada.
Ketti pingutada, äkki läheb mootor tiba vaiksemaks.
Tagatiibu veel koledamaks rullida kui pagassis asjad, siis laines teel käib rehviserv koopasse.
Lisatuledest tahaks lahti saada, ei meeldi nad mulle enam. Puhas nina on tunduvalt ilusam.
Salong ja pagass paari nädala tagusest kruusatee tolmust puhtaks küürida.
Kindlasti on veel midagi, mida enne selle auto täiesti viimast sõitu teha, eks garaažis meenub. See sõber on pensionilemineku auga välja teeninud 9 aastat on pikk aeg.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Vahetasin nõelklapi, segukruvi, puhusin kõik düüsid läbi, aga ikka plödiseb. Kui segkruvi täiesti kinni keerata, ka siis tahmab küünlad ära. Mina aru ei saa...
Aku ja kere vaheline kaabel sai uus.
Sass käis oma mossega külas, aitas nõu ja jõuga keti ära pingutada , läks kohe vaiksemaks küll.
Tagatiiba sai natu rullitud. Homme laon pagassi rasket metalli täis ja proovin, kas ikka käib vastu.
Praktilisi, aga samas koledaid lisatulesid enam pole. Clean look on ilusam
Homme veel nipetnäpet teha, siis võib täitsa sõita juba
Aku ja kere vaheline kaabel sai uus.
Sass käis oma mossega külas, aitas nõu ja jõuga keti ära pingutada , läks kohe vaiksemaks küll.
Tagatiiba sai natu rullitud. Homme laon pagassi rasket metalli täis ja proovin, kas ikka käib vastu.
Praktilisi, aga samas koledaid lisatulesid enam pole. Clean look on ilusam
Homme veel nipetnäpet teha, siis võib täitsa sõita juba
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Pühapäeval Suvesõidult kojutulles lasin Rahandusministeeriumil 9€ eest mälestuseks ühe pildi kah teha
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412IE -74 wax
nrmärk ju tuvastamatu
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412IE -74 wax
Nr ju nähtav, mis tuvastamatu :-D ,pead silmatohtrit külastama ;-)SanderV kirjutas:nrmärk ju tuvastamatu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 412IE -74 wax
ja üks järjekordne müüt murtud: kaamerad ei tuvasta vana tüübi numbrit
Re: AZLK 412IE -74 wax
Ilmselt mõeldi vana tüübi numbri all sellist (veel vanemat kui waxil) numbrimärkiUrukoer kirjutas:ja üks järjekordne müüt murtud: kaamerad ei tuvasta vana tüübi numbrit
http://www.upload.ee/image/22061/Picture_077.jpg
Aga see selleks. Vabandan, et teemat risustan.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 412IE -74 wax
Täpselt. Kaamera ei tuvasta 90ndate algusaastate numbreid. Need esimesed Eesti numbrid mis tulid. Päris pikalt. Mille värvis pole seda läikivat "tera" sees.indrek06 kirjutas:Ilmselt mõeldi vana tüübi numbri all sellist (veel vanemat kui waxil) numbrimärkiUrukoer kirjutas:ja üks järjekordne müüt murtud: kaamerad ei tuvasta vana tüübi numbrit
http://www.upload.ee/image/22061/Picture_077.jpg
Aga see selleks. Vabandan, et teemat risustan.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!