IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Egas rohkem tulemas polegi kui üks pilt sellest kuidas kapoti alune välja näeb ja siis ehk mõni video
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
edited
Viimati muutis SanderV, 29 Juun 2013 17:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Mind hakkas küll huvitama kuidas see kone sinna vahele mahutatakse, palju tulemüüri lõikuma peab, kui kaugele käigukang jääb, mis silla taha alla paned jne +see, kas mootori juhtimine jääb BMW oma, või tuleb standalone aju? Samas on jälle nii, et mida vähem inimesi konkreetsest ehitusest teavad, seda parem. Anyway, edu aretamisel!
Audide lainel
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Oled rumal või mängid rumalat? Minu postitusest ei loe mitte midagi selle kohta välja - eriti veel siis, kui info kaob siit. Sinu postitus seevastu ütleb selgelt ära, millega tegemist.SanderV kirjutas:...
Selliste teemade jaoks peaks olema suletud foorum, mida ainult klubiliikmed näevad.
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Keda huvitab eelnevalt läbi käinud teema siis PSi kaudu võin infot jagada väheke, siin vale koht selleks, jätame ikka saksa autod vastavatese margi foorumitese
Kombist pole mõtet täna pilte oodata, ilm rikkus tegemised ära ja garaasi hetkel veel ametlikult pole, kuid seda ainult paar päeva, ehk siis saan garaasi endale ja elu läheb palju kergemaks saab ka vihma ja tormiga rahulikult majandada, hetkel väga paljud asjad selle taga kinni et pole isikliku garaasi ja alati pole sõpradel garaas vaba või aega et midagi teha
Kombist pole mõtet täna pilte oodata, ilm rikkus tegemised ära ja garaasi hetkel veel ametlikult pole, kuid seda ainult paar päeva, ehk siis saan garaasi endale ja elu läheb palju kergemaks saab ka vihma ja tormiga rahulikult majandada, hetkel väga paljud asjad selle taga kinni et pole isikliku garaasi ja alati pole sõpradel garaas vaba või aega et midagi teha
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Eile õhtuks läks siiski ilm natukeseks ajaks paremaks ja sain osa muudatusi kombi juures lõpuni viidud :
Ja sellised asjad ka kõigil neljal veljel olemas :
Nüüd veel vaja esi võre ja tule plekid puhastada ning ära värvida, vana värv on üpris tuhmiks läinud.
Ja sellised asjad ka kõigil neljal veljel olemas :
Nüüd veel vaja esi võre ja tule plekid puhastada ning ära värvida, vana värv on üpris tuhmiks läinud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Sai kombit natuke üles vuntsitud suvesõidu jaoks :
ENNE:
JA PÄRAST:
Ehk siis stanged läikima aetud, roostet pole enam täppigi, sammuti sai ka võre uue värvi.
Ning sattusin selliste huvitavate kolbide otsa :
Tean küll et deforseeritud mootori kolvid pealt siledad ja tavalise mootori omad kumerad, aga kas nad ongi nii kõrged ?
ENNE:
JA PÄRAST:
Ehk siis stanged läikima aetud, roostet pole enam täppigi, sammuti sai ka võre uue värvi.
Ning sattusin selliste huvitavate kolbide otsa :
Tean küll et deforseeritud mootori kolvid pealt siledad ja tavalise mootori omad kumerad, aga kas nad ongi nii kõrged ?
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Tore näha,et paar minu antud juppi leidsid õige otstarbe!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Kui ma teist komplekti kroom kihvasi ei leia siis rändavad nod kastika külge kui too valmis saab, tuled jäävadgi kombile, sobivad hästi, kastikale vaja kandilisi ja kollaseid, kuid neid otsib siis kui asi nii kaugel et väliste pisis detailide ja "tuuning" jubinatega tegeleda.
Kroom stange mis sinult sain läheb kastikale too korralikum, kui kombi omad, ehk siis kombit hoiab korras liikurina ja kastikat vihmase ilmaga õue ei luba
Üks hea uudis on veel, sain endale ka teise garaasi, korralik kanali ja vooluga ning üpris ruumikas (esimene jääb varuosade jms jama hoiustamiseks), seega saab talvel rahulikult tegutseda, mitte ei pea kiiruga hr 401 keretöid teostama.
EDIT:
Need pildid unustasin enne lisada :
Kroom stange mis sinult sain läheb kastikale too korralikum, kui kombi omad, ehk siis kombit hoiab korras liikurina ja kastikat vihmase ilmaga õue ei luba
Üks hea uudis on veel, sain endale ka teise garaasi, korralik kanali ja vooluga ning üpris ruumikas (esimene jääb varuosade jms jama hoiustamiseks), seega saab talvel rahulikult tegutseda, mitte ei pea kiiruga hr 401 keretöid teostama.
EDIT:
Need pildid unustasin enne lisada :
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi "Porgand" 1982 ja 2715 1988 Lauri-L
Sai täna silikon juhtmed kombile ostetud, küünlad saan neljapäeval kätte, juhtmedi kahjuks enne peale panna ei saa kuna uutel juhtmetel vaja küünla otsas olevat väikest junni, vanadel aga läheb piip keerme peale, poolist jagajase mineva vahetasin ära ja juba oli kuulda paremat käimist, saab küünalde omad ka uued koos küünaldega siis peaks päris hea saama.
Sai ka kasti ja difri jaoks uus õli ostetud, TAD-17. Ja veel jätis keegi hea inimene mulle kojamehe vahele tutika geneka rihma
Kapoti all tegutsesin veel natuke, bensu pumba ja ploki vahele sai uued tihendid, vanad lekkisid, peaks ülevalt poolt leketega korras olema nüüd, alumise otsa veel ära peseme ja siis juba näha kas veel mõni vahetust tahab, üpris rokane on küll, kuid samas minu käes olemise ajal õli kadu nii väike et varda järgi aru ei saa et midagi üldse puudu oleks. Sammuti sain ka jahutus vedeliku kadumisele piiri peale, nimelt salongi soenduse vooliku kraan lekkis, uus tuli kastikalt , sammuti ajas ühe lõdviku vahelt läbi, peale maha võtmist, lõdviku kontrolli ja korralikult tagasi panekut ei tulnud enam grammigi läbi.
Nädalake tagasi timmisin ka gaasi hooviastiku, nüüd siis avab mõlemad lõõrid korralikult, varem sõitis ühe peal , minek nagu öö ja päev
Kui jõuan siis vahetan ka käigukasti hoovastiku enne suvesõitu välja, hetkel käik sees on siis kang töllerdab nagu tühikäigul
Esipidurid said ka värskendust juhi poolsete uute klotsidega ja trummliga, kõrvalistuja pool asjad nagu uued.
Kässarit pean veel näppima, juhi poolne tross kinni ussitanud ja nii kõvasti et liikuma ei saanudgi, kõrvalistuja poolne see eest korras ja käib nagu kellavärk.
Sisu ka veel igast si*ast ja pa*ast puhtaks küürima enne suvesõitu et kannataks üldse kedagi peale võtta.
Sai ka kasti ja difri jaoks uus õli ostetud, TAD-17. Ja veel jätis keegi hea inimene mulle kojamehe vahele tutika geneka rihma
Kapoti all tegutsesin veel natuke, bensu pumba ja ploki vahele sai uued tihendid, vanad lekkisid, peaks ülevalt poolt leketega korras olema nüüd, alumise otsa veel ära peseme ja siis juba näha kas veel mõni vahetust tahab, üpris rokane on küll, kuid samas minu käes olemise ajal õli kadu nii väike et varda järgi aru ei saa et midagi üldse puudu oleks. Sammuti sain ka jahutus vedeliku kadumisele piiri peale, nimelt salongi soenduse vooliku kraan lekkis, uus tuli kastikalt , sammuti ajas ühe lõdviku vahelt läbi, peale maha võtmist, lõdviku kontrolli ja korralikult tagasi panekut ei tulnud enam grammigi läbi.
Nädalake tagasi timmisin ka gaasi hooviastiku, nüüd siis avab mõlemad lõõrid korralikult, varem sõitis ühe peal , minek nagu öö ja päev
Kui jõuan siis vahetan ka käigukasti hoovastiku enne suvesõitu välja, hetkel käik sees on siis kang töllerdab nagu tühikäigul
Esipidurid said ka värskendust juhi poolsete uute klotsidega ja trummliga, kõrvalistuja pool asjad nagu uued.
Kässarit pean veel näppima, juhi poolne tross kinni ussitanud ja nii kõvasti et liikuma ei saanudgi, kõrvalistuja poolne see eest korras ja käib nagu kellavärk.
Sisu ka veel igast si*ast ja pa*ast puhtaks küürima enne suvesõitu et kannataks üldse kedagi peale võtta.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri