Väga palju ma tema kohta öelda ei oska kahjuks kuna asub minust kaugel, umbes 180km kaugusel.
Ostetud sai ta laupäeval, 17.augustil, Tabasalu kandist. Eelmine omanik oli vanatehnikahuviline ja sõitis rallit. Seda autot tahetigi teha ralli sõitmiseks kuid kere osutus liiga heaks ja sellest mõttest loobuti. Peale on pandud 412 mootor ja käigukang on toodud tagasi roolisambale. Kere on eelmise omaniku poolt üle värvitud. Kui teha tagumine uks lahti siis on näha rattakoopa pealt, et originaal värv oli hallikas sinine, väljast on värvitud helesiniseks. Pirka peal on kirjas Scaldia-Volga, kuid kahjuks pilti pole. Ostes töötas mootor vaid 3 pütiga, 4. silinder ei töötanud sest polnud sädet. Teise mosse pealt teine küünal peale ja korras. Sai siis meeletult aukliku kruusatee lõigu peal proovisõitu teha ja julgen öelda, et mugavamas autos pole mina veel istunud. Pidurid puuduvad. Käsipidur - võtab veidi rutem hoo maha kui muidu. Sumbuti lõppeb tagasilla juures. Katus sirge ja põhi kõva. Oleks hea kui saaks vahetatud esitiivad, esipõll, karbid ja tagumised koopaääred. Oleks vaja ka kroomitud esivõre 4-tulelisele mossele, sest praegune on värvitud hõbeda värviga. Salongis on juhiiste veidi kulunud, armatuuri plastikutest on jäetud vaid spido ümbrus(seegi sulanud), ülejäänud asendatud mingi teise plastikuga. Uksepolstrid vajavad vahetust. Samuti vajavad vahetust kõik tihendid mis kere külge käivad. Esialgu sain tööle ainult suunad ja kojamehed. Juhtmeotsad tuleb kõntsast puhtaks teha ja siis edasi uurida.
Kolmesõnaga - tööd on palju. Kuid korda ta peab saama. Plaanin teda korralikult taastada nagu siin mõned kaasfoorumlased teinud on.
Lisan mõned kiiruga tehtud pildid ka:
Saue ARK-i parklas:

Ja transport uude koju:


Uues kodus:



Kehv pilt mootorist:

Salong:

Küsige, kui midagi teada tahate, äkki oskan öelda.
Parimat!