Probleem lahendatud , viga oli siiski termostaadis , võtsin termostaadi vahelt välja ja temp jääb nüüd 80 juurde.
Teine küsimus oleks ,mis ketiklõbinat põhjustab , kahte pingutit proovisin ,ei aidanud või on kett veninud?
2140 läheb keema
Re: 2140 läheb keema
Kus kohas mosul see teine pinguti on ka? Mosul on üks pingutusratas ja kõik. Enda mootoril vahetasin keti välja juba 120 tuhande km peal. Tald oli ka üsna kulunud.Pearu kirjutas:Probleem lahendatud , viga oli siiski termostaadis , võtsin termostaadi vahelt välja ja temp jääb nüüd 80 juurde.
Teine küsimus oleks ,mis ketiklõbinat põhjustab , kahte pingutit proovisin ,ei aidanud või on kett veninud?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2140 läheb keema
Kahte erinevat pingutit proovisin.
Re: 2140 läheb keema
Kett üldiselt väga kiiresti välja ei veni. Ketipinguti vahel ei taha hästi töötada. Kui auto tühikäigul käib, lased mutri pool pööret lahti ja koputad kergelt vastu pinguti korpust, kui paigas, siis kinni ja pärast peaks pinguti osaga ühelpool olema. Järgmine asi on tald, mis võib läbi olla. Lisaks võid klapivahed üle käia, klapid kipuvad ka päris valjult häälitsema, kui vahed paigast ära.
Re: 2140 läheb keema
lisan siia listi veel liig varajane süüde põhjustab samuti klappide plaginat. juhul kui vahed paigas on.sass kirjutas:Kett üldiselt väga kiiresti välja ei veni. Ketipinguti vahel ei taha hästi töötada. Kui auto tühikäigul käib, lased mutri pool pööret lahti ja koputad kergelt vastu pinguti korpust, kui paigas, siis kinni ja pärast peaks pinguti osaga ühelpool olema. Järgmine asi on tald, mis võib läbi olla. Lisaks võid klapivahed üle käia, klapid kipuvad ka päris valjult häälitsema, kui vahed paigast ära.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 2140 läheb keema
Keti pinguti võib vajada ka korraliku puhastust, muidu ei taha see sindrinahk korralikult tööd teha
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: 2140 läheb keema
Puhastatud sai suht esimese asjana .