ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
tänud Sternile, esimene luugi pakkumine on olemas. Hetkel vaid vahemaa meid lahutab...
aga reede oli siis see tähtis päev, kui mul tuli ette võtta kolimine ja kuna töö juures oli tööga suht null, siis tegin midagi uute naabrite tarbeks... et mu mosse neid ära ei hirmutaks -
Kuna kõrvaltrepikoja ees seisab samasugune sinine, siis loodan temaga millalgi kõrvuti parkida.
Ja nüüd jääb minust mitteolenevatel põhjustel natuke asi seisma... tehnika on hetkel kellavärk, kui kerge vibra+undamine maanteel ära kaotada.. differ ilmselt?
aga reede oli siis see tähtis päev, kui mul tuli ette võtta kolimine ja kuna töö juures oli tööga suht null, siis tegin midagi uute naabrite tarbeks... et mu mosse neid ära ei hirmutaks -
Kuna kõrvaltrepikoja ees seisab samasugune sinine, siis loodan temaga millalgi kõrvuti parkida.
Ja nüüd jääb minust mitteolenevatel põhjustel natuke asi seisma... tehnika on hetkel kellavärk, kui kerge vibra+undamine maanteel ära kaotada.. differ ilmselt?
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
noh nii...
kuu aega pole miskit kirjutanud, pole eriti midagi teha jõudnudki, oma elu oli vaja joone peale sättida ennem.
Peab mainima, et eelmistel piltidel peale manatud läige on nüüdseks jälle minema putkand ja selline poolmatt värvihakatis on alles jäänud.. a noh, see ei sega.
Nüüd on natuke vabama õhkkonnaga töökoht, kus saab ehk natuke rohkem nokitseda vabal ajal - tänane tähelepanek, et varuratas peab veel mõnda aega sõitma, sest rehvid, mis all on, on suht munas kõik ja esisillal aastast 91 lausa.. tagasilla omad ei ole munas, aga ka nende muster ei hiilga varsti enam.
Nüüd oleks soov saada normaalseid 13" rehve, soovitavalt vähe talvisema mustriga. VÕi on äkki kellelgi päris velgedel midagi... rattad võivad ka suurema tollimõõduga olla, siis lihtsalt keegi saab 4 kilpi omale
mingi päev proovin Mazda alt 16" korra alla istutada või siis mazda 15" plekid, mida ma talveks hoian... Avastasin, et mossele lähevad ka VW-Audi veljed ikkagi suht vaevata alla, kuigi jah, siis peab tegu olema aftermarket veljega.. Igatahes 2010.a A6 18" velg läks alla küll ja mutrid ka takka, aga autot enam ratastele lasta ei saanud, õigemini auto seisab küll, aga sõita ei saa.
Sättisin siis natuke kapotialust ja võtsin ohates hoogu, et tagapidurite kallale minna, aga õnneks sai lõunapause otsa... Süüdet peab ikka veel sättima, ikka on veel natuke hiline... või olen ma ise millestki aru saanud valesti - külmalt paar minutit lasen käia, siis lükkan klapi lahti ja sõitmine on üsna okei, kuigi täna hommikul, ikka kippus teise kambri avamishetkel kinni pooma rämedalt... huvitav, kui panna teine kamber ka koos avanema
Töökaaslasel olla hea korras paak ja amordiring maakodus, lubas millalgi mulle tuua, kui tal meeles püsib...
Esmase asjana üritan ikka seisupiduri pidama saada...
Ahjah, sai siin siis tehtud uus tankimine - paagitäiega 519km läbitud. Ei teagi, on seda vähe või palju, minu jaoks piisav. Ilmselt oleks saanud veel sõita, sest kütuseseier ikka nõksatas vähe aga pidasin paremaks tankida.. Siksiga sai kunagi neid tankimisi edasi lükatud, kuniks tee ääres istusin.
kuu aega pole miskit kirjutanud, pole eriti midagi teha jõudnudki, oma elu oli vaja joone peale sättida ennem.
Peab mainima, et eelmistel piltidel peale manatud läige on nüüdseks jälle minema putkand ja selline poolmatt värvihakatis on alles jäänud.. a noh, see ei sega.
Nüüd on natuke vabama õhkkonnaga töökoht, kus saab ehk natuke rohkem nokitseda vabal ajal - tänane tähelepanek, et varuratas peab veel mõnda aega sõitma, sest rehvid, mis all on, on suht munas kõik ja esisillal aastast 91 lausa.. tagasilla omad ei ole munas, aga ka nende muster ei hiilga varsti enam.
Nüüd oleks soov saada normaalseid 13" rehve, soovitavalt vähe talvisema mustriga. VÕi on äkki kellelgi päris velgedel midagi... rattad võivad ka suurema tollimõõduga olla, siis lihtsalt keegi saab 4 kilpi omale
mingi päev proovin Mazda alt 16" korra alla istutada või siis mazda 15" plekid, mida ma talveks hoian... Avastasin, et mossele lähevad ka VW-Audi veljed ikkagi suht vaevata alla, kuigi jah, siis peab tegu olema aftermarket veljega.. Igatahes 2010.a A6 18" velg läks alla küll ja mutrid ka takka, aga autot enam ratastele lasta ei saanud, õigemini auto seisab küll, aga sõita ei saa.
Sättisin siis natuke kapotialust ja võtsin ohates hoogu, et tagapidurite kallale minna, aga õnneks sai lõunapause otsa... Süüdet peab ikka veel sättima, ikka on veel natuke hiline... või olen ma ise millestki aru saanud valesti - külmalt paar minutit lasen käia, siis lükkan klapi lahti ja sõitmine on üsna okei, kuigi täna hommikul, ikka kippus teise kambri avamishetkel kinni pooma rämedalt... huvitav, kui panna teine kamber ka koos avanema
Töökaaslasel olla hea korras paak ja amordiring maakodus, lubas millalgi mulle tuua, kui tal meeles püsib...
Esmase asjana üritan ikka seisupiduri pidama saada...
Ahjah, sai siin siis tehtud uus tankimine - paagitäiega 519km läbitud. Ei teagi, on seda vähe või palju, minu jaoks piisav. Ilmselt oleks saanud veel sõita, sest kütuseseier ikka nõksatas vähe aga pidasin paremaks tankida.. Siksiga sai kunagi neid tankimisi edasi lükatud, kuniks tee ääres istusin.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Oleneb kas maantee vói linna kulu.
Aga arvestades vene tehnikat siis soovitan 5L kanistri täie bensiini tagavaraks panna pakiruumi.
Viisakas masin, edu !
Aga arvestades vene tehnikat siis soovitan 5L kanistri täie bensiini tagavaraks panna pakiruumi.
Viisakas masin, edu !
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
keskmise kulu kohta nii ja naa, see teeb natuke alla 10L sajale. võiks muidugi madalam olla liitrite kogus.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
vahepealsel ajal midagi väga põrutavat juhtunud ei olegi, kui see avastus, et tagadifri otsasimmerid lekivad nigu mahlakased ja avastasin märjad veljed alles hiljuti. See ka seletab puuduvaid pidureid.
Õnneks vist vahetamine hull ei ole, nagu juba siit kuskilt lugeda sain. Vaja nüüd hankida vajalikud detailid.
Õlivanni ja mootori vahelt lekib jubedalt. Käigukast lekib jubedalt. Jahutusvedeliku leke on õnneks minimaalne ja termoka korpuse ääre vahelt on näha vaid kuivanud jälgi.
Peab masinat natuke sättima, oktoobris on tulemas üks firmaüritus, mille tarbeks on koostatud eeskiri, et tehakse mossedest kolonn ja minu oma on ka sinna oodatud. seega masin peab kestma ja ülevaatuse saamine on ka vaid mineku küsimus, kui difri leke peatatud. Hetkel ootan palgapäeva nagu jõulu, et saaks ka mõned muud toimingud tehtud, nagu nt. rehvide hankimine.
Oma igapäeva auto ka laguneb ja lõin käega, ei viitsi enam seda riisiraketti putitada ja peab tõdema, et ka mosse plaanid hakkavad ähmaseks jääma, sest hoida mul teda enam pole kuskil ja ülemus juba vingub, et keset parklat oma mahlasid asfaldile väljutab.
Müügiplaani veel otseselt ei ole, loodan temaga ikka veel koos ühe talvegi koos sõbrustada.
Kui ma siin kuskil eespool kirjutasin, et ma jagajat tõstsin, siis see oli ennatlik, minu masina jagajal ei ole all hammakat vaid on lapik ots. ja süüdet enam paremaks ei saa. On's seal veel variante? Ja paistab, et Lada karburaatorit oleks vist ikka vaja. Sellel K'l on tõesti mingi isu pidevalt kinni kiiluda mulle ebasoodsas olukorras.
valmis on ka vaadatud muidugi C20NE koos kõige vajalikuga, iseasi, millal see juhtuma hakkab.
Endiselt ootaks pakkumisi korralikele tagaamortidele, aga kuna vedrupakis lehed on üksteise suhtes nihkuma hakanud, peab vist need ikka Lehtvedrusse tassima, las pinnivad ära ja panevad uued vaheseibid ja puksid..
Tuleb ka veel käputäis pudinaid poest tuua, alates temp.andurist kuni klaasipesurini välja
Õnneks vist vahetamine hull ei ole, nagu juba siit kuskilt lugeda sain. Vaja nüüd hankida vajalikud detailid.
Õlivanni ja mootori vahelt lekib jubedalt. Käigukast lekib jubedalt. Jahutusvedeliku leke on õnneks minimaalne ja termoka korpuse ääre vahelt on näha vaid kuivanud jälgi.
Peab masinat natuke sättima, oktoobris on tulemas üks firmaüritus, mille tarbeks on koostatud eeskiri, et tehakse mossedest kolonn ja minu oma on ka sinna oodatud. seega masin peab kestma ja ülevaatuse saamine on ka vaid mineku küsimus, kui difri leke peatatud. Hetkel ootan palgapäeva nagu jõulu, et saaks ka mõned muud toimingud tehtud, nagu nt. rehvide hankimine.
Oma igapäeva auto ka laguneb ja lõin käega, ei viitsi enam seda riisiraketti putitada ja peab tõdema, et ka mosse plaanid hakkavad ähmaseks jääma, sest hoida mul teda enam pole kuskil ja ülemus juba vingub, et keset parklat oma mahlasid asfaldile väljutab.
Müügiplaani veel otseselt ei ole, loodan temaga ikka veel koos ühe talvegi koos sõbrustada.
Kui ma siin kuskil eespool kirjutasin, et ma jagajat tõstsin, siis see oli ennatlik, minu masina jagajal ei ole all hammakat vaid on lapik ots. ja süüdet enam paremaks ei saa. On's seal veel variante? Ja paistab, et Lada karburaatorit oleks vist ikka vaja. Sellel K'l on tõesti mingi isu pidevalt kinni kiiluda mulle ebasoodsas olukorras.
valmis on ka vaadatud muidugi C20NE koos kõige vajalikuga, iseasi, millal see juhtuma hakkab.
Endiselt ootaks pakkumisi korralikele tagaamortidele, aga kuna vedrupakis lehed on üksteise suhtes nihkuma hakanud, peab vist need ikka Lehtvedrusse tassima, las pinnivad ära ja panevad uued vaheseibid ja puksid..
Tuleb ka veel käputäis pudinaid poest tuua, alates temp.andurist kuni klaasipesurini välja
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
minu masina jagajal ei ole all hammakat vaid on lapik ots.
on ikka hammakas, see käib lihtsalt eraldi välja
on ikka hammakas, see käib lihtsalt eraldi välja
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
See lappik osa on jagaja ja jagaja jala ühendus. Sa keera kaks kuuest mutrit lahti ning siis saad jagaja jala kätte kus näed ka hammikat. Ennem jaga jala välja tõmbamist pane jagaja ise muidugi omale kohale tagasi, väldid probleeme ja pikkemamahulist tööd endale.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Ohates, pean ütlema, et oli mosse seltsis väga tore suvi.
Aga paraku pean ta lükkama turgu. Esiteks hakkab piinama hoiukoht - töö juures on parkimine lubadega ja enam pole kohta, kus mosset hoida, sest koju ma teda tuua ei saa maja ette, Annelinn on teada kriminaalse kontingendi poolest. Murravad sisse, söövad-joovad ja s*tuvad ka takkatippu. Oma igapäeva autolt pandi paari päevase vahega pihta kõik, mis vähegi küljest irdus.
Teine põhjus on see, et teine auto nõuab samuti suuremat hooldust ning seoses elukohaga tekkisid mõned kulutused, mis on vaja enne talve likvideerida. Loodetavasti leidub siit mõni huviline. Hinda ma panna ei oska, kuna sentimentaalne väärtus on suurem, kui materiaaline, kuid päris vanaraua hinnaga ei loovuta ning teisalt jälle need 1000€ lipp-lipi, lapp-lapi peal vanarauakandidaadid, mida mosse nime all müüakse, on ka tõsine huumorikool... Tehke oma mõistlik pakkumine.
Vead on endised, mis eespool on jutuks tulnud, pole lihtsalt aega olnud end pühendada, kuna peale klientide autode tegemist ei taha oma autodest enam midagi kuulda...
Asub ta mul Tartus, töö juures, niiet päevasel ajal on võimalik teda ka katsuda.
Aga paraku pean ta lükkama turgu. Esiteks hakkab piinama hoiukoht - töö juures on parkimine lubadega ja enam pole kohta, kus mosset hoida, sest koju ma teda tuua ei saa maja ette, Annelinn on teada kriminaalse kontingendi poolest. Murravad sisse, söövad-joovad ja s*tuvad ka takkatippu. Oma igapäeva autolt pandi paari päevase vahega pihta kõik, mis vähegi küljest irdus.
Teine põhjus on see, et teine auto nõuab samuti suuremat hooldust ning seoses elukohaga tekkisid mõned kulutused, mis on vaja enne talve likvideerida. Loodetavasti leidub siit mõni huviline. Hinda ma panna ei oska, kuna sentimentaalne väärtus on suurem, kui materiaaline, kuid päris vanaraua hinnaga ei loovuta ning teisalt jälle need 1000€ lipp-lipi, lapp-lapi peal vanarauakandidaadid, mida mosse nime all müüakse, on ka tõsine huumorikool... Tehke oma mõistlik pakkumine.
Vead on endised, mis eespool on jutuks tulnud, pole lihtsalt aega olnud end pühendada, kuna peale klientide autode tegemist ei taha oma autodest enam midagi kuulda...
Asub ta mul Tartus, töö juures, niiet päevasel ajal on võimalik teda ka katsuda.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Kurb kuulda,et pead masinast loobuma aga, kuidas tal hetkel üldse kere seisukord on?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Paberimajandus maja enne müüki korda või ütle tulevasele uuele omanikule edasi, et annan sellele täpselt 5 päeva ümbervormistamiseks või lähen võtan arvelt maha. Mingeid erandeid tegema ei hakka.
Tagantjärgi kellegi teise jamasid ma kohe kindlasti klaarima hakata ei kavatse!
Tagantjärgi kellegi teise jamasid ma kohe kindlasti klaarima hakata ei kavatse!