AZLK 2140 1979 reygoo
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Tööde järjekord on minul mittenähtavatele pindadele; värv maha, trelli otsa käiv traathari, et enam vähem puhtaks saaks, liivaprits, roostemuundur(mis takistab rooste edasilevimist) happekrunt, tavaline krunt, kivikaitse ja kivikaitse peale lakk. nähtavatel pindadel on sama tööde järjekord, v.a kivikaitse osa, selle asemel tuleb värv. Kivikaitse jääb värvi alt sama mügarikuline nagu Lõuna-Eesti maastik, kui sa seda just siledaks ei lihvi, liivapaberit läheb muidugi palju ja töö suht mõttetu, kui tahad ilusti teha siis ma ei soovitaks, kui veidi värskemat väljanägemist, kus eeltöö ei pea ideaalne olema siis tuld!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Mosse tiibade ja kerede vaheliste tihendite tegemiseks sobib ideaalselt jalgratta õhukumm
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Müüakse ka õiget kummiprofiili, nagu originaalis. Lihtsalt infoks, jääb sellise korraliku tegemise juures viisakam!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
hea info, ilmselgelt ma ise ei tulnud selle peale, samas jääb mulle nende mõte ka siiani arusaamatuks eriti kui kõik pinnad korduvalt krunditud ja värvitud
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Mingi vibratsioon kahe detaili vahele ikka jääb, seega ka kasvõi väike hõõrdumine. Insenerid on selle pannud sinna, seega peab olema Aga noh eks igaühe enda valida kus ja mida.reygoo kirjutas:hea info, ilmselgelt ma ise ei tulnud selle peale, samas jääb mulle nende mõte ka siiani arusaamatuks eriti kui kõik pinnad korduvalt krunditud ja värvitud
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
No seda kindlasti, kuii on olemas palju tänapäevasemaid vahendeid läksin ikka kummitihendi teedpidi, tehasest polnud keegi isegi viitsinud sinna alla värvi ega isegi kruntvärvi lasta, üllatavalt hästi oli vastupidanud, ei olnud mingit tugevat roostet, ainult pinnapealne, samas lahendas Lada tehas asja ilmselt ainult nende jaoks lihtsamalt keevitades ka esitiivad kinni, kujutan ette kuidas kõik kes on pidanud Lada tiibasid vahetama on neid kirunud.
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Sai lõpuks alustatud ka tagumise paneeli haljaks võtmisega:
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Üldistest tegemistest on järgi jäänud veel parempoolne tagumine uks värvist puhtaks teha, esimene uks kruntida ning tagumine luuk väljast kruntida ja katus, seega saab varsti alustada ka välispindade värvimisega, ootan seda juba siiralt pikkisilmi. vist sai viimsetestki õõnsustest vanaisa poolt sinna paigaldatud plastelin välja koogitud, peale mida jõudsin kahele järeldusele 1) vanaisa on mänginud plasteliniga rohkem kui mina 2) ma vihkan plastelini.... igatahes mina oma lastele seda kunagi ei anna, mine tea mis mõtted võivad pähe tekkida ja kuhu seda topitakse. See kes on kunagi puhastanud 2140 tagapaneeli värvist ilmselgelt teab et kõige haigem koht on paagi luugi alune osa, parajalt kitsas ja ebamugav et millegiga vahele ei mahu, aga see eest on rooste ilusti olemas. üllatusena värvi maha lihvides avastasin ka seda, et nn must ala kroomliistude vahel ja tulede ümber ei ole tehtud nii nagu normaalsed inimesed oletaksid, vaid auto tagumine osa on värvitud krundi peale kõigepealt imeõhukese kihi musta värviga ning alles seejärel ülejäänud valgeks, ma oleks muidugi vastupidi teinud, küllap vist vene autotööstus minu arvamust ei jaga, kuid selle imeõrna kihi musta värvi alt oli kõik ilusaid roostekoldeid täis, tänu millele tuli ka see osa ilusti paljaks koorida. Suure üllatuse valmistasid ka nn need pigimatilärakad mis olid tagaluugi sisse kleebitud, mina nimetaks seda pigem mitmekihiliseks paberiks, mis on mingi tõrvalaadse asjaga immutatud, mõned pildid ka vahepealsest:
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Olen jõudnud niikaugele, et jäänud on vaid tagaluugi välispind ning katus, tänan siinkohal siiralt OÜ MotoTrading-ut kust sõprade abil olen ainult kiitust ning poolehoidu, tööriistu ning kõike vajaminevat koos "know how-ga" saanud.
lemmiktööriist.... "Pain In The Ass Factor...":
vanakooli tööriistad ja võtted, "püssi plaadi " lihvimise liivapaberid millega on minumeelest siiani kõige edukam maha võtta vana värvi, sest Moskvitš on ilmselt üks väheseid autosid mis on tehasest peale lisavarustatud läbiroostetamisega.
lemmiktööriist.... "Pain In The Ass Factor...":
vanakooli tööriistad ja võtted, "püssi plaadi " lihvimise liivapaberid millega on minumeelest siiani kõige edukam maha võtta vana värvi, sest Moskvitš on ilmselt üks väheseid autosid mis on tehasest peale lisavarustatud läbiroostetamisega.
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
See audio läheb ka pärast nende jookide manustamist, mis taustal paistavad, mossesse?
Audide lainel