4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
Kuna autosi on palju, on ka tööd palju. Rallikal õõtshoob välja vahetatud, sai teist ka tugevdatud nüüd. Uued puksid sisse ja alla. Topeltstabikas sai igaks juhuks ära võetud ja pandud 1. Äkki ikka tuleb jääd Samuti vahetasin kaks rooliotsa välja ja sai tehtud kiired esiotsa "keretööd". Homme laon nina kokku ja vaatan mis kus vibreeris.
Ja ka helerohelisel on pealtpoolt kõik juba lahti et mootor maha tõsta ja ka sellele remont teha. Lähipäevil tõstan mootori maha ja hakkan lahkama.
Ja ka helerohelisel on pealtpoolt kõik juba lahti et mootor maha tõsta ja ka sellele remont teha. Lähipäevil tõstan mootori maha ja hakkan lahkama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
Andke andeks kui post postituse otsa ise panen, aga endal hea asjad kirja panna ja järge hoida. Kunagi hea vaadata kus mis millal tehtud. Igatahes rallika ladusin kokku. Ja helerohelisel mootor maas ja täiesti pulkadeks ka juba. Loodetavasti saan uued hülsid veel ning siis saab hakata vaikselt kokku laduma.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
Mõned küsimused rallika mootori kohta. Vända lihvimine kole kallis ei ole? See ainult lihvimine? Tasakaalu ei lasknud panna? Kolbe, kepse ei pane tasakaalu? Mis mõõdus kolb? Ma mõtlen kas orginaal või remont mõõdus? Mis plaanid plokikaanega? Palju maha võetud on, võttad? Kui suured kanalid on? Natuke palju sai küsimusi. Aga jõudu. Endal suht sama tegevus praegu pooleli.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
Vända lihv.... no ma ei tea millega võrrelda? Oskad öelda kus mis kohe kui vaja, Tallinnas kiiresti lihv ära tehakse teinekord peale tõukuri? Pealegi soovitati seda konkreetset meest seal mulle suure ralli sõitjate poolt. Tasakaalu ei läind hetkel suurt midagi. Ega ei plaani seda mootorit seal pikalt hoida ikka Kolb on originaal, 82. Ja kaane kohta. Oli juba tehtud kaas, vaatame palju nüüd ja mida juurde tehakse. Eks pärast räägib kui asi valmis. Maha on lihvitud igatahes mehiselt, nüüd lasen ainult pinna puhtaks teha.heigoo kirjutas:Mõned küsimused rallika mootori kohta. Vända lihvimine kole kallis ei ole? See ainult lihvimine? Tasakaalu ei lasknud panna? Kolbe, kepse ei pane tasakaalu? Mis mõõdus kolb? Ma mõtlen kas orginaal või remont mõõdus? Mis plaanid plokikaanega? Palju maha võetud on, võttad? Kui suured kanalid on? Natuke palju sai küsimusi. Aga jõudu. Endal suht sama tegevus praegu pooleli.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
Lasin just Tartus teha 90 euri lihvime pluss umbes 30 euri tasakaalustamine juurde. Ehk sain odavamalt koos tasakaalustamisega. Tasub suht tasakaalu ajada asi. Käib hoopis paremini. Mul eelmine oli tasakaalus ja pragune ei ole. Mosse mootori asjad ei ole tehases just väga tasakaalu pandud. Vahe suht suur. Just kõrgetel pööretel. Ja ega rallis ei sõida madala pöördega. Mis nukkvõll sul on? Mingi teine? Umbes tead palju kaanest maha võetud on? Klapid ei hakka veel pähekäima? Oskad öelda palju orginaal nukkaga kannatab maha võtta?
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
0.7 niisama maha
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
SL saaga jätkub. Järgmine probleem jahutusega. Ennist oli nii, et sõitsid, tuba soe, mootor soe, kuumaks midagi ei läind aga termostaat ei lasknud ringlust üldsegi mootoriradikasse. Ehk väikse ringiga jahutas piisavalt? Kahtlustasin et termostaat kinni. Sai ühte teist toas proovitud, kindlalt töötab. Läks külge. Samuti võtsin korra veepumba maha, vaatasin et seal midagi häda pole, läks tagasi. Muideks, kasutatud on punast tosooli ja kõik, kõik kohad on paksult oksüdeerunud ja ussitanud! Igatahes, kui veepump tagasi oli pandud ja termostaat ka teine. Lasin plokist vana soga välja. Uus jahutusvedelik sisse ja sõitma. Ja mitte midagi ei muutunud, mootor jahutab ennast väikse ringiga ideaalselt ära. Teine huvitav asi: tühikäigul käib, võtan radikal korgi maha ja mis, jahutusvedelik imetakse kuskile väga kiirelt ära niiet ribid hakkavad paistma. Valan siis 1.5 liitrit peale ja panen korgi tagasi. Käib käib rahulikult, üks hetk lööb samapalju vett välja niiet terve ilm täis. Ka silmad ja suu Suretad auto välja, imeb paisupaagi tühjaks mega kiirelt. Paned käima, lööb kohe paisupaagi täis uuesti. Ja kui töötamise ajal lõdvikut katsuda, on tunda selliseid "lööke". No ei saa kuskil õhku sees olla igat pidi proovitud ka enne asjade vahetust. Kas punane tosool kuskil midagi peeti keeranud? Kaanetihend? Või umbes? Ehk oli piisav selgitus Punane tosool...nagu keegi tark seda kunagi sinna kallanud on, see on igatahes täielik surm mosse mootorile.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
see punane tosool on tegelt antifriis ja see on toksilisem kui sinine kraam. võimalik et too punane kraam on midagi sees tõesti tuksi keeranud, kui viitsid siis võid ju mootori korraks laiali võtta ja vaadata sest see kl pole normaalne et väikese ringiga ilusti mootori ära jahutab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
ussitama saab hakata vaid õhuga kokkupuutes, järelikult õhk süsteemis...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 ; AZLK 2140-117 stern100
just pigem väljast ongi oksüdeerunud. ja lõdvikude vahelt. Kanalid ise seest niivõrd hullud ei olnudki. Noh seda ei tea mis see punane vedelik kaanetihendiga on teinud...aga eks tuleb laiali katkuda jah sest midagi muud seal ju olla ei saa.Jossu kirjutas:ussitama saab hakata vaid õhuga kokkupuutes, järelikult õhk süsteemis...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 133 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!