IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Orginaal rool jääb ka alles, lishalt talveks peale, kevadeks paneks jälle orginaali külge. Oeh jah.. ja iga kevadine jutt, et see kevad läheb tõesti keretõõdeks aga seekord on mul selle tegelema hakkamisega kõige rohkem usku, sest nüüd lähiajal plaanin soetada iskliku keevituse ja ise vaikselt tegema hakata, keevitamist olen õppinud ja selle alaselt ka isegi suvel töötanud niiet ei tohiks probleemiks olla. Kereplekke ikka ja endiselt vaikselt varun kuid peale kundepoolsete uste ja esitiibadega pole mul hetkel kahjuks rohkem midagi uut võtta. Küljekarpe, tagatiibu, esi- ja tagapõlle oleks ikka tarvis, siis saaks juba miskit toimetama hakata.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Tere!
Kindlustus sai Mossule uus peale tehtud, ülevaatust on veel nädalake jäänud ja kuna mul hetkel puhkus siis kasutan seda Moskvichi remondiks ära. Küsimus selles, et kui raske on Moskvichi siduri vahetamine? Kas on vaja mingeid spets võtmeid? Ühesõnaga kõik nõuanded teretulnud.
terv,
Kevin
Kindlustus sai Mossule uus peale tehtud, ülevaatust on veel nädalake jäänud ja kuna mul hetkel puhkus siis kasutan seda Moskvichi remondiks ära. Küsimus selles, et kui raske on Moskvichi siduri vahetamine? Kas on vaja mingeid spets võtmeid? Ühesõnaga kõik nõuanded teretulnud.
terv,
Kevin
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
siduri vahetus lihtsam kanalis teha või kui auto tõstukil,aga kardaan lahti, kast maha ,sidurikojal üleval on paar polti mis kehvasti tuleb.,
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Audide lainel
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
kui tikpoldid maha keerata siis jah endal kergem teha kuid nagu mainitud siis peale sidurivõlli midagi erilist vaja ei läheks, partnermosse kasutab veel erilisi polte milleg apärast käigukast alla panna aga muidu tavalised võtmed, 12, 13, 14, 17
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Sul kuuldavasti sidurikoda ka moditud, siis ei peagi starteri tikkpolte välja keerama. Saab ka niisama, aga siis tuleb mootori tagumist otsa alla poole väänata, et koda tulemüürist mööda mahuks.
stern100 kirjutas:Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Audide lainel
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Üldjuhul on ikka nii, et inseneride poolt paikka määratud tikkpolte ei asendata tavalistega, v.a. muidugi juhtudel, kui uut keeret varsti sinna aretama ei taheta hakata. Pilti ette maalides siis: pingutades polt närib pööreldes pesa keeret aga tikkpolt püsib ühel kohal ja hõõrdumine on mutriga. Hiljem, kui vajadus tekib, siis on tikkpolti kergem uuega asendada kui uuesti keermestada.r384n3 kirjutas:... Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine ...
Aga eks igaüks elab ise oma valikutega.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Milleks seda siduri võlli vaja on ja mida see endast ette kujutab tööristana ?r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Aga muidu lihtsam kast ja siis koda, ning häid närve käigu hoovastiku lahkamiseks läheb ka vaja
Ise nägin roppu vaeva splintidega, lisaks ka reguleerimis mutrid olid kinni ussitanud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
miks neid reguleermutreid üldse vaja näppida on? ja võlli läheb selleks vaja et uus siduriketas on vaja tsentreerida ka millegagi