IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Orginaal rool jääb ka alles, lishalt talveks peale, kevadeks paneks jälle orginaali külge. :) Oeh jah.. ja iga kevadine jutt, et see kevad läheb tõesti keretõõdeks aga seekord on mul selle tegelema hakkamisega kõige rohkem usku, sest nüüd lähiajal plaanin soetada iskliku keevituse ja ise vaikselt tegema hakata, keevitamist olen õppinud ja selle alaselt ka isegi suvel töötanud niiet ei tohiks probleemiks olla. Kereplekke ikka ja endiselt vaikselt varun kuid peale kundepoolsete uste ja esitiibadega pole mul hetkel kahjuks rohkem midagi uut võtta. Küljekarpe, tagatiibu, esi- ja tagapõlle oleks ikka tarvis, siis saaks juba miskit toimetama hakata. :)
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Tere!

Kindlustus sai Mossule uus peale tehtud, ülevaatust on veel nädalake jäänud ja kuna mul hetkel puhkus siis kasutan seda Moskvichi remondiks ära. Küsimus selles, et kui raske on Moskvichi siduri vahetamine? Kas on vaja mingeid spets võtmeid? Ühesõnaga kõik nõuanded teretulnud.

terv,
Kevin
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas mossejumal »

siduri vahetus lihtsam kanalis teha või kui auto tõstukil,aga kardaan lahti, kast maha ,sidurikojal üleval on paar polti mis kehvasti tuleb.,
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas r384n3 »

Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam :) Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine :) Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge :)
Audide lainel
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas moskiito »

kui tikpoldid maha keerata siis jah endal kergem teha kuid nagu mainitud siis peale sidurivõlli midagi erilist vaja ei läheks, partnermosse kasutab veel erilisi polte milleg apärast käigukast alla panna aga muidu tavalised võtmed, 12, 13, 14, 17
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas stern100 »

r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam :) Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine :) Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge :)
Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas r384n3 »

Sul kuuldavasti sidurikoda ka moditud, siis ei peagi starteri tikkpolte välja keerama. Saab ka niisama, aga siis tuleb mootori tagumist otsa alla poole väänata, et koda tulemüürist mööda mahuks.
stern100 kirjutas:
r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam :) Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine :) Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge :)
Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.
Audide lainel
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas kOll »

r384n3 kirjutas:... Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine :) ...
Üldjuhul on ikka nii, et inseneride poolt paikka määratud tikkpolte ei asendata tavalistega, v.a. muidugi juhtudel, kui uut keeret varsti sinna aretama ei taheta hakata. Pilti ette maalides siis: pingutades polt närib pööreldes pesa keeret aga tikkpolt püsib ühel kohal ja hõõrdumine on mutriga. Hiljem, kui vajadus tekib, siis on tikkpolti kergem uuega asendada kui uuesti keermestada.
Aga eks igaüks elab ise oma valikutega.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Lauri-L »

r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam :) Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine :) Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge :)
Milleks seda siduri võlli vaja on ja mida see endast ette kujutab tööristana ?

Aga muidu lihtsam kast ja siis koda, ning häid närve käigu hoovastiku lahkamiseks läheb ka vaja :D
Ise nägin roppu vaeva splintidega, lisaks ka reguleerimis mutrid olid kinni ussitanud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas SanderV »

miks neid reguleermutreid üldse vaja näppida on? ja võlli läheb selleks vaja et uus siduriketas on vaja tsentreerida ka millegagi
Vasta