IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas marek »

Aga millega siis täpsemalt tegu? Mingi spets. värv?
Piltide järgi tundub tugevam pinnakate kui tavaline värv- kinnireeamisel poldipeadelt/mutritelt maha ei tule?
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Õppisin seda teemat Hr. Karupapalt. Ja see toimib, vigureid pole. Valid õiged riistad. Arvan, et originaali puhul see ei toimi. Tegelikult saab tsinkida ka kodus. Pole keeruline, veits väetist midagi veel ja hea alalisvool! Lihtsalt katsetamise asi!
Kaunitar 2015.
jozik
Postitusi: 18
Liitunud: 20 Aug 2013 23:08
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas jozik »

väikene õpetus kodus tsinkimiseks. Kuigi ikkagi arvan et lihtsam oleks pöörduda Voltasse, VG´sse või siis Vasarasse. Samas siis saab neilt nõuda ka kvaliteeti.

Kui naabrite keel suus, siis siit on palju õppimist http://www.timohapponen.net/
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Siiski tegin valmis need "tobedad" vidinad seal ümber vedrude. Pilt on illustreeriv

Pilt
Kaunitar 2015.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Urukoer »

miks need vidinad head on?
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Usun, et nad peaksid vedrulehti külgnihkumise eest paigalhoidma-takistama. Tarbimisel nad lihtsalt roostetavad, kaovad ja midagi ei juhtu. Tegin nad täielikult uued seepärast, et nad olid seal. Tegelikult võtke nii või naa (ise mõtlen samuti), üks paras "kiiks" ta on. Põnev tootmisprotsess oli, seegi midagi väärt!
Kaunitar 2015.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Urukoer »

viskan ka selili ja vaatan karu kõhu alla ,kas mul nad veel olemas. Pole neid tähele (osanud) pannud :)
irukas
Postitusi: 180
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas irukas »

Mul on ainult jäänused nendest järgi :D
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Kunagi peab ka mootori ette võtma. Pea kõik uued asjad olemas. Kui palju tasub surveastmega jännata? Peaks vist olema 8,8. On keegi mõõtnud kaanes oleva kambri suurust silindriti? "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi, sest pool kambrist valu. Muhul saab mõõta kaane kambri ja kolvi kambri eraldi, pärast liites. Sel mootoril saab mõõta vaid kaan peal ja läbi küünla ava. Millised erinevused võivad olla silindriti? Lihtsalt küsiks on see 8,8 paras? Umbes nii...
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

ei usu et eriti tohiks erineda..
Vasta