No nii. Üle pika aja saab midagi asjalikku kirjutada. Helerohelisel sai nipet näpet tehtud ning eilsest kindlustus peal. Käib vaikselt mootori sissesõit. 90km juba sõidetud siis peale kapitaalremonti. Eks nüüd vaikselt hakkan temaga rohkem liiklema, vaja veel varsti rooliots välja vahetada, sama teha suunareleega. Piduriklotsid üle vaadata topeltstabikas alla panna.
Ja oma teise auto, ehk rallika kohta. Kes seda enam mäletab, kaua ma tema mootorist juttu pole teinud. Aga uhkusega võib öelda, et täna sai üle METSIKUTE RASKUSTE tule korralikult torru. Kogemusi sealjuures kogunes palju, närvirakke kulus võrdeliselt. Kes täpsemat ja õiget lugu soovib, sellele pajatan kokkutulekul grilli ääres

Aga igatahes, ÄRGE KASUTAGE SILIKOONRIBAGA PLOKIKAANETIHENDIED, või kui kasutate, vaadake asi hoolikalt üle!! Nimelt tuli välja, et nendel on aukude tsentrid ja paigutus nii mööda, et kolb käib rõõmsalt vastu tihendi plekkäärt, mis omakorda tekitab ilusat kolinat. Sellest aru saamiseks kulus mul paar nädalavahetust ja mitu tihendit. Nüüd kõnnin nendest kaarega mööda ja kasutan õigeid, vanu, tugevaid vene tihendeid edasi. Kuna tuleva laupäev, 12. aprillil on ju Haapsalu Rahvasprint, viskan veel homme kiirelt teise diffri alla ning vaatan summuti üle, tahab teine ära kukkuda. Ja noh, eks paistab kas sissesõiduks viitsin see nädal Tallinnas käia, või jääb sissesõiduks Palivere- Haapsalu trass

Ega harjutada ei jõua uue mootori ja lsd-ga anyway, aga vähemalt on ponnistused vilja kandnud, mootor töötab ja saame võistlusest osa võtta! Ja endiselt on meeskond Ilves avatud sponsorluse pakkumistele

Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!