IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas viirusboy »

Hoovad tõmbadki splintidest lahti. Reguleermutreid pole vaja näppida.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas moskiito »

käigukasti võlli vaja selleks et sidurikettast täpselt keskele saada, muidu jäädki käigukasti alla tagasi panema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas stern100 »

Ah õigus mul ju koja pealt starteri "paun" maha lõigatud. Kuna alt ära võtmist nii palju :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Seenior »

Enne sidurikoja eemaldamist võtke lahti ka karburaatori ja kere vaheline gaasihoob ning summuti kummitripid,siis annab mootor rohkem liikuma.Eraldi sidurivõlli puudumisel saab ketta paika panna ka käigukastiga,tülikam muidugi on,aga täiesti teostatav.
21406
Postitusi: 75
Liitunud: 07 Jaan 2013 15:49
Asukoht: Taebla

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas 21406 »

Ma olen sidurivõlli asemel kasutanud harja vart vms paraja jämedusega toigast.
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Lauri-L »

Ise kasutasin mingisugust toru juppi et enamvähem paika saada, kasti paigaldamiseks keerasin kahele poldi augule keerme lati jupid sisse et lihtsamini paika läheks.
Hoovastiku splindid olid kõik kinni mädanenud, ühte ei saanud pärast torniga isegi välja kruustangide vahel, läks lihtsalt uus varras ja kõik.
Reguleerimis mutrite abil saab ka hoovastiku eemaldada kui splinte lahti ei saa.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Täna sai mossele seltsiline toodud :)

Pilt
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Hei-hei, detsembrist saadik oli minu mosse talveunes, täna oli see päev kus sai ta ellu äratatud, piisas kütte ülesse pumpamisest ning käima ta läkski. :) Igastahes sai ta välja aetud ning viidud Nõmme autosse, kuna hetkel on endal ajaga üsna kitsas ning ise tegeleda ei jõua, seal siis vahetatakse sidur ning summuti püksid ära ning nipet-näpet ehk veel, siis ülevaatusele ja suvele vastu. :)
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Tere, pole siia ammu kirjutanud ja väga pole ka midagi kirjutada. Igastahes, sai ta mingi aeg viidud töökotta kus selgus et see auto on ikka liiga läbi et teda praegu lishalt tehniliselt korralikult sõitvaks teha, fakt on see et ainuüksi mosse tehnika ilma kereta ei sõida. Seisis ta seal üsna kaua kuniks täna otsustasin ta ajutiselt koju tuua, sai siis 5 liitrit kütet ostetud, bensiin ülesse pumbatud, aku peale pandud ja süüdet antud ja masin käivitus poolest pöördest. :) Mootor on sellel mossel tõesti hea, sai siis 2-3 km koju vuratud Mossega ja rehvid täis pumbatud. Vahepeal sai käidud ka ühte teist 412 vaatamas ning oli üsna kindel plaan see ära tuua kuid nüüd on mõtted muutunud, kui mosse siis see mosse ja laiali ma teda ei lammuta. Kere on üsna kõvasti mäda ja pole väga plekki mis keevitust ei taha kuid teenustööna seda ka teha ei kannataks seega võtsin vastu otsuse, et ostan endale lähitulevikus keevituse ja hakkan ise kuskilt otsast pihta, keevitada iseenesest oskan, eelmine suvi töötasin auto remonditöökojas kus sai palju keevitatud ja olen varasemalt ka keevitamist õppinud.

igastahes töökojas ta oli ja tõstuki peal ta käis ja sealt ta veel alla ei sadanud. :D

Pilt

täna peale koju toomist sõbrad kohtusid taas üle pika aja :)

Pilt

ja nüüd mõned kurvemad pildid kere üldisest seisukorrast..

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Minu väga suureks imestuseks leidsin täna aga esimest korda kohad mida on reaalselt keevitatud mitte neet-pleki või puiduga parandatud, nimelt jalge alt on põhi korralik ja ära tehtud, ülejäänud aga.. noh eks igaksüks teeb omad järeldused.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas stern100 »

Külma närvi taastamisel. Loodame et siis tõesti saab korda :beer
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta