ei tea, mul siiani püsib peal, mõned kohad mis mitu kohti saanud on vaikselt kihiti vist tuleb maha, või kulub, ei oskagi öelda, pole nagu koorumine aga kulub nagu... lakkida mina seda pole veel mõistnud, kõik lakid mis sinna peale lasen jäävad poolmatid, võibolla asi minust aga jh... samas tavaline punane jäi ilusti läikiv ja tugev... selline asi on põhja peale lastud ja siiani peal...
ühest poest vb annaks veel saada seda värvi..
SanderV kirjutas:kerge küsimus siis suurele ringile... et kui võtta mootor koos kastiga maha, siis kuidas oleks seda kõige kiirem ja lihtsam teha?
Radikas tuleb eest võtta, see kindlasti hõlbustab? aga kas genekad, jagajad, õlifiltri korpused, käigukasti talad tuleks ka küljest keerata või saab ka nende maha võtmiseta maha?
jahutus vedelik välja,aku maha.Radikas nagu nii ära siis,mootori padjad lahti siis käigukasti tala lahti,spidomeetri-tross lahti, siduritoru lahti silindri küljest gaasihoovastik ära,starteri juhtmed ära,väljalaske kolle eemale,mootori massijuhe ära ,õlirõhu anduri juhe lahti,süütepooli juurest ja jagaja juurest juhtmed lahti,kõik voolikud lahti,siis bensu oma ka mis pumpa läheb ja vaikselt hakkad tõstma . Genekad ega asjad ei jää segama no ma võtsin ventika ka ära.Isegi kui kast küljes autol saab moto maha tõsta natuke aint osavust.
Mida veel võiks ära võtta on õlifiltri kopsik, aga kui nõksutada siis tuleb koos sellega kah ära. Mis kindlasti kastiga maha võttes peab olema, on kanal või siis esiosa kõrgemale tõstma, muidu ei mahu hästi välja. Hiljuti (õigemini nädal tagasi) sai mootor koos kastiga maha võetud ja tagasi pandud. Ja mul jäid külge kolled, starter, genekas, jagaja ja õlifiltrikopsik, kuigi selle oleks pidanud ära võtma, sest natukene painutas eest ühe pleki ära. Käigukasti tala ära, ja isegi pükse ei ole tegelt vaja ära võtta, mahub koos sellega.
Kasti tala ära võtta, siis mahub täiesti muretult ilma midagi eemaldamata (ainult radikas eest) koos kastiga välja, püksid võib ka külge jätta... Pole vaja ei õlifiltri korpust ega genekat ega midagi muud ära vötta. Autot tõstma ka ei pea, kanalit ei pea ka olema. Korduvalt ja korduvalt on niimoodi mootor peale-maha käinud.
Originaali raamsaale paksus 1,83-1,823 mm ; 0,25 remontmõõt raamatu järgi 1,955-1,948 mm ; 0,5 remontmõõt 2,08-2,073 mm
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
keegi? peaks olema selline raamat http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... Umgl_Q.jpg
aga moskvichi oma, enda oma krt kodus, tna tahaks mootori ära remontida, seal oli mingi lehe peal ilusti kõikide remontide vända mõõdud vms...