IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ka siit poolt kiidusõnad BergIE'le, põhjaalust pilti vaadates tundub nagu vaataks jäätist, nii et isegi tahaks paar korda sealt keelega üle lasta
(ja sean sammud külmiku poole)
(ja sean sammud külmiku poole)
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
No mis ikka. Mind nagu väga ei häirinudki see omade vahel kaklemine. Sellegi poolest peaks ikkagi mingit taset hoidma. Ise loen kõike läbi "mölafiltri". Foorumis olengi tegelikult selleks, et hankida häid sõpru ja adekvaatset infot. Kartsin, et olen seal põhja all midagi valesti kokku pannud, kuid täna sujus hoobade panek lihtsalt. Soovin ikkagi Teiega suvesõidul sõpradena kohtuda. Oma koduklubiks pean üht teist klubi. Sellest klubist on saanud PERE! Astugem Me kõik üks samm selle poole, palun! Aitähh.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Väga kahju et mõningad foorumlased ei oska foorumis viisakalt käituda ja jätavad siin meie klubist halva mulje. Berg, ära pane neid lihtsalt tähele ja aja oma asja edasi. Suvel kokkutulekule tulles näed et selle klubi hinge moodustavad väga sõbralikud inimesed kes ei käi igapäevaselt siin foorumis sõna võtmas. Loodan et adminnid puhastavad selle teema viimasest offtopicust ära.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ma arvan,et paljusid võis see kliiniliselt puhas ja ilus põhjaalune ära ehmatada. Enamasti ollakse harjunud pigist,roostest,mulla-ja õlisegust põhja nägema. See on nagu kohe meeldiv vaatepilt,tavapärasele vaatepildile.
Teadmiseks käigukasti õlikorki ei annagi täiesti sisse keerata. See peabki natuke välja jääma korpusest.
Teadmiseks käigukasti õlikorki ei annagi täiesti sisse keerata. See peabki natuke välja jääma korpusest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ok! Lüües naela puusse - lihtsalt nael puus. Naela saab iga loll kätte, ometi jääb alles auk! See auk jääb minule, mitte Teile! Kogu jutt on mõeldud neile, kes nägid ka eelnevat. Rattad veerevad edasi, las koerad hauguvad. Lihtne!? Tegelikult ei ole rsk. Usun, et paljud teevad omad järeldused ja aitavad oma sõnavõttudega klubi mainet tõsta. Ma nii loodan. Aitähh!
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1581
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Lgp. hr.BergIEBergIE kirjutas:Ok! Lüües naela puusse - lihtsalt nael puus. Naela saab iga loll kätte, ometi jääb alles auk! See auk jääb minule, mitte Teile! Kogu jutt on mõeldud neile, kes nägid ka eelnevat. Rattad veerevad edasi, las koerad hauguvad. Lihtne!? Tegelikult ei ole rsk. Usun, et paljud teevad omad järeldused ja aitavad oma sõnavõttudega klubi mainet tõsta. Ma nii loodan. Aitähh!
Sinu jutt on õige ning kogu südamest saan väita, et palju suurem osa meie klubi rahvast on siiski toredad tehnikahuvilised, kes rohkem kes vähem, aga paraku on elus palju head ja palju halba, pigem ütleks nii, et kogu me elu koosneb tõusudest ja mõõnadest, positiivsusest ja negatiivsusest ehk yin ja yanist ehk tasakaalust. Kui seda tasakaalu poleks, oleks ilmselt ka planeet Maa ammu oma orbiiidilt punuma pannud.
Ei ole ka mina loodud pikka monoloogi kirjutama, aga minu mõte seisneb selles, et teatud matslus on kellelegi lausa kapaga liiast kaasa antud ja seda kohe nii, et ta ka ise sellest aru ei saa, tänu millele toetan üldises mõttes ka avalikku pöördumist kas otse või läbi neti avaruse teatud kodanike poole ja selgitada mis on suuremale üldsusele meelepärasem ja vastuvõetavam.
Ja kokkuvõttes saan vaid öelda, et igas kogu- või ühiskonnas on olemas seesamune "pigitilk" meetünnis....
Minu siiras lugupidamine ja toetus laheda moskvichi projektile, millele ma vaikselt kaasa elan lootes iga sõnavõtupuhul uuest mossest lahedaid(ilusaid) pilte näha
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ilus vaadata,kuidas tehase saavutusi ikka kordades ületatakse! Mõne sõnavõtja madalamat intelligentsi ei tasu tähele panna,edu autoga toimetamisel ja ootame huviga lõpptulemust.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Mõistan täielikult Sm BergIE! Vahel oskavad mõned kodanikud hinge korralikult täis ajada! Ma ei tea küll, et millest see tuleb... kuid ise olen seda näinud ja kogenud nii mõneski foorumis. Reeglina ehitatakse selliseid masinaid ikka enda jaoks... hobi korras, vaba aja sisustamiseks, või siis puhtalt tehnilisest huvist. Foorumi rahvale antakse võimalus asja jälgida, ning kas või kaasa elada. Mõni töllmokk aga võtab seda justkui võimalust oma "tarkust" välja näidata ja igasugust hülgemöla suust välja ajada, kuigi omal pole sellist tööd vastu panna. Suuga oskame me kõik suuri losse ehitada, aga kätega... vähesed!
Rohkem sallivust seltsimehed!
Rohkem sallivust seltsimehed!
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Õues on suvi, käisin täna "Kallikesega" õues jalutamas-tuulutamas.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tõsiselt, väga viis töö on juba ära tehtud. Enam pole palju jäänud. Loodetavasti näeb selle masina ka suvel ära.