BergIE kirjutas:See kõva kolin võib olla põhjustatud ka detonatsioonist. Ehk varajane süüde. Sõites ühtlaselt, viivad vihid süüte varajasemaks, sama teeb ka vaakumregulaator. Kui nüüd avad segusiibri lõpuni, alaneb vaakum sisselaskes ja süüde lastakse vaakumregulaatori poolt hilisemaks. Hilisemaks lastakse seepärast, et oodatakse rikkamat segu ja see põleb kiiremini. Gaasi maha lastes kaob nagunii dünaamiline surveaste. Tekib pigem olukord, et madalal survel kütus põleb aeglaselt ja plärtsub tagant. Teoreetiliselt on see nii.
Teoreetiliselt küll, kuid mosu mootoril on detonatsioon üsna spetsiifilise häälega ning selle tunnen ka une pealt ära Pealegi nii pikalt kestva detoga oleks juba ammu kõik kohad auke täis. Pluss jagajas ei tööta enam originaalne vihtidega süsteem, ehk süüdet EI tõmmata varasemaks. Kunagi oli originaalsüsteem, kuid aeg ja kogemused näitavad, et teisiti on hetkel parem
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Rallika mootori viga ka pildil näha. Isegi hästi läks ju, 50 katsekilomeetrit ja umbes 450 maanteekilomeetrit. Ainult 1 silindri omad läbi..vasak on 4. sil oma, parem 1. sil oma. Ju sealt käis mingi tükike läbi, või oli tegu praakide saaledega ( või on vänt valesti lihvitud ? kuigi seda ei usu, kokku pannes käis ringi kenasti). Vänt on korras, seega peab uued saaled muretsema ja läheb jälle andmiseks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
miks muidu vanal heal ajal mehaanikud rem mõõdus vändad kiiresti prügikasti viskasid, ikka sellepärast et need ei kestnud ja sulle midagi tõestama ma ei hakka sest sulle asja selgeks teha on sama hea kui peaga vastu seina joosta!
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
jah vändad ei kestnud, mitte saaled...mina olen seda juttu kuulnud, et lihvitud vända pealiskiht on pehmem ja seetõttu kulub järgmine kord vänt kiiremini ära ja peab uuesti lihvima, mitte et saaled kuluksid, ja see on tore muidugi et sa endast hästi arvad, kahjuks või õnneks tean ma oluliselt rohkem kui sa arvata oskad
Vaatan,et juba läheb pehmete võllide peale asi......
Ma pean mainima,et need kes hirmsasti mootoreid piinavad....nendel läheb ka hulga rohkem osi....ja aega remontimiseks. Tavaliselt käib asi nii,et kõigepealt peale remonti sõidetakse mootor sisse.... ja seda mitte 50-100 km. vaid ikka mitmed tuhanded kindlasti. Kui peale remonti kohe tuuritama ja hirmsasti kihutama hakata,ei siis ükski asi pikalt vasta pea. See on muidugi õige,et vanasti öeldi,GAZ-51 väntvõllide puhul,et viimaste remontide peale lastud võlle ei tasuvat enam sisse panna.....,polevat pikalt kestnud. Eks palju vast olenes lihvijast ja ka autojuhist......
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
njh eks oleneb ka palju sellest kuidas sõidad muidugi aga ka sellest mida sa seal sees hoiad, tahad et mootor kergelt ringi käiks siis ikka tavotiga ei sõida ringi, nagu mõned mehed siin...