AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:ja nüüd tuleb välja et 4 aastat tagasi ei osanud veel kolbe vaadata ja sain ülo-lt üle... niiet kui keegi tahab vahetada neid deforss kolbe tavaliste vastu, andke teada
Ega nende kolbidega midagi ei juhtu kui sa nad paned, saad erinevate kütustega mahedalt sõita ja kaotad mõne kw võimsuselt ning mõne liitri säästult, muud ei midagi kui sa just kiirendama ja põhja gaasiga ei pea sõitma, siis jääb mootor veits lahjaks, aga seda ka nii palju, et erinevusest norm kolviga sa eriti aru küll ei saa. Deforss kolbidega jätkub sul sõidurõõmu küll ja enamgi veel :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ei plaanis oli ikka korralikult teha, siis tuleb õiged asjad sisse panna, põhimõtteliselt :D
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:ei plaanis oli ikka korralikult teha, siis tuleb õiged asjad sisse panna, põhimõtteliselt :D
Ega need kolvid ei sega korralikult mootorit teha ;) Ja õiged asjad on nad ka ehk deforsseeritud kolvid :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Edel »

Seda mõne kw erinevust tagumikuga nagunii ei tunneta.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Urukoer »

tunnetab ikka küll ja kuidas veel
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Madalad kolvid olid omal ajal kõva sõna,nüüd nendega enam äri pole.N.liidu ajal olid besiinid 92 ja 93,nendegi kvaliteet oli väga kõikuv ja mootori klõbisesid kiirendusel ikka korralikult,praeguse bensu puhul võiks ökonoomsuse-võimsuse huvides ka plokikaant pisut(0,5-0,8mm) õhemaks lihvida.Peaks isegi kolvivahetuse ette võtma aga teisalt ei raatsi toimivat asja torkima hakata.
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Martpoiss »

Ma ei ole küll väga palju muude mossedega peale enda deforsitud sõitnud, kuid minu arvates on mineku vahe ikka vägagi tuntav. Kui ise peaksin mootorit tegema hakkama paneksin kindlasti "õiged" kolvid ikka sisse. Kust tänapäeval neid "lahjasid" bensiine ikka enam võtta on.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3339
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

Deforss kolbe kasutad praegu ainult turbomootoril...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 133 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas MAZ »

Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3339
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

MAZ kirjutas:Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
Vale vastus, deforsil on just rohkem ruumi klappidele, seda küll vähe, aga siiski rohkem kui tavalise kolviga ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 133 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta