4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Eile sai siis helerohelisega ajaviiteks ülevaatuselt läbi sõidetud. Ühtegi viga ei leitud. Ainult kuna juba suvel piduripedaal vajus soojade ilmadega natuke läbi, siis ka seekord mosule ei meeldinud pikkamööda vaikselt vajutamine ning peale piduristendi jäi armatuuris punane tuluke põlema...ju lükkas seal ämblikus kuuli kuskile ette? Pidurid igatahes toimetavad ilusti. Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
tulukese saab kustu nii et juhtmed tagant ära võtta
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Haapsalu külje all lihtne metsavaheteefokser kirjutas:Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Tallinnas selliseid ei leidu jah, ahah, parasfokser kirjutas:Väga vinge pilt! Kus sellise huvitava tee leidsid?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Kergem variant siiski, et vasaku ratta pidurisadula siseküljel olevad nipleid õhutad korda mööda kellegi abiga, kes vajutab aeglaselt pedaali põhja(süüde sees) ja näeb tulukest mil klõpsab nii, et tuluke kustub-kui üle vajutab, läeb jälle põlema, siis pead teist niplit õhutama kuniks vajutajal õiges asendis jalg peatub ja saad õhutusnipli kinni keerata asendis kus tuluke ei põle !stern100 kirjutas: Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Tänan!partnermosse kirjutas:Kergem variant siiski, et vasaku ratta pidurisadula siseküljel olevad nipleid õhutad korda mööda kellegi abiga, kes vajutab aeglaselt pedaali põhja(süüde sees) ja näeb tulukest mil klõpsab nii, et tuluke kustub-kui üle vajutab, läeb jälle põlema, siis pead teist niplit õhutama kuniks vajutajal õiges asendis jalg peatub ja saad õhutusnipli kinni keerata asendis kus tuluke ei põle !stern100 kirjutas: Noh jah peasilindri mansett tahaks vahetust, aga tulukese saab kustu alles siis kui see ämblik lahti võtta ja kuul paika lükata?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Täna lasin ajaviiteks rallika kiirelt üle rullide siis. Noh, varjata pole midagi sest saavutanud ka ju midagi ei ole( arvestades, et tehase andmete järgi 55kW, mida pea ükski originaalmosu mitte kunagi välja ei anna). Seadistamise aega ei olnud, seda teeb teinekord
( mängime düüsidega, vahetame küünlaid jne ).
Põhimõtteliselt on mootori ehitus ju ennast ära tasunud Alumine on mu helerohelise joon ja ülemine rallika oma. Need tulemused siis rattast. ( Et mootori oma saada, arvestada kadusi 0.15. Ehk helerohelisel mootorist 42 ja rallikal 50kw ).
Ülemine on vääne n/M(vist oli ) ja alumine kW. Peab kohe hooga hakkama uut mootorit tegema, kuid praegust nurka ei viska...eks teinekord sätib ja katsub natuke rohkem välja pigistada.
Ja kes sisevideosi vaadanud...siis tegelikult mineku üle ka ju kurta ei saa
( mängime düüsidega, vahetame küünlaid jne ).
Põhimõtteliselt on mootori ehitus ju ennast ära tasunud Alumine on mu helerohelise joon ja ülemine rallika oma. Need tulemused siis rattast. ( Et mootori oma saada, arvestada kadusi 0.15. Ehk helerohelisel mootorist 42 ja rallikal 50kw ).
Ülemine on vääne n/M(vist oli ) ja alumine kW. Peab kohe hooga hakkama uut mootorit tegema, kuid praegust nurka ei viska...eks teinekord sätib ja katsub natuke rohkem välja pigistada.
Ja kes sisevideosi vaadanud...siis tegelikult mineku üle ka ju kurta ei saa
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Palju 0-100 km/h on? Selle järgi saab suhteliselt hästi aru, kas masin liigub või mitte. GPS-i järgi siis (nutiföönidel eraldi app-id selle jaoks, Link Androidi appile). Näiteks vöin tuua originaalmootoriga 412, uue tüübi kerega, kõik istmed polstrid sees ja juhikohal mitte kõige kergem tegelane, ülekanne 4,22 - ajaks tuli 15,54 sekundit... Ja võin öelda, et see mootor, mis seal peal oli, töötas tõsiselt hästi.
Kiirenduse graafik:
(Üldiselt võib vast selle jaoks uue teema ka teha - muidu läheb Sterni teema väga offtopicuks, kui kõik hakkavad kiirendust möötma ja postitama).
Kiirenduse graafik:
(Üldiselt võib vast selle jaoks uue teema ka teha - muidu läheb Sterni teema väga offtopicuks, kui kõik hakkavad kiirendust möötma ja postitama).