Täitsa võimalik. Pole kokkupuudet olnud. Võibolla soetaks sellise aparatuuri aga ei hakka hammas peale hetkel... Pigem tunnen puudust jõhkra punktkeevituse järgi.Martpoiss kirjutas:Selliste asjade jaoks on TIG keevitus ideaalneTALUPOEG TALUJA kirjutas:Kõige parem oleks olnud sellise töö jaoks lausa gaasikeevitus
AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna siis hommikul sai viimane sõit tehtud suvekummidega. Teel linna poole nägin ühte autot kraavis....jube libe oli sõita ja vaata,ei saanud enam kohapealt minema. Lõin siis naelkummid alla. Oli päris tükk tegemist,et komplekti kokku saada. Üks ei näe ja teine ei kuule...ja neid üksikuid kumme on aja jooksul kogunenud hulgem. Suvel pole häda,löö alla mida iganes aga talvel ei saa plätudega ringi sõita...
Tegin valmis ka käigukasti juurde mingisuguse toe. Sai kummilindist lõigatud kaks riba ja pandud poltidega kokku. Esialgne variant oli raud-rauaga aga salongis hirmus kõmin. Madalatel pööretel on asi eriti tunda,pöördeid suurendades ei ole asi tuntav. Nüüd kummiribad vahel läks asi hulga vaiksemaks aga tühikäigul on kõminat kuulda. Peab nüüd poest ostma mingi kuni 10 cm. suka ja panema torule vahele just peale selle kronsa kohta,et sealt saaks siis kogu värk läbi painduda. Loodan siis,et ka kõmin kaob. Muud varianti kahjuks ei oska välja mõelda. Kui üldse ilma kinnituseta eestpoolt,kardan et pikapeale lõksutab toru katki. Siiani ei juhtunud õnneks midagi. Tavalisel Mossel tuleb pükste osa kaldu allapoole ja kõik joru on siis sinna ühtejärge pandud. Minu omal tuleb kollektorist toru samamoodi kaldu alla aga siis teeb 90 kraadi kõrvale ja siis kuskil 60cm ja siis jälle 90 kraadi ja läheb tahapoole. Kohe peale viimast kurvi....tuleb reso ja kõik ülejäänud on nagu tavaautol.
Häda selles,et minu diiselmootoril on kollektor hoopis vasakul pool mootorit ja sellepärast tuleb viia toru teisele poole. See on omaloomingu korras aretatud asi,sest originaalist kahjuks mingit eeskuju polnud võtta. Arvatavasti oli vanematel mudelitel 38 mm. torud,minu omal aga 45 mm. Tegin just sellisest materjalist mida parasjagu kolikambrist võtta oli. Vähemalt oli kõik uus materjal. Nüüd pole ennem midagi leiutada,kui sukk käes.

Tegin valmis ka käigukasti juurde mingisuguse toe. Sai kummilindist lõigatud kaks riba ja pandud poltidega kokku. Esialgne variant oli raud-rauaga aga salongis hirmus kõmin. Madalatel pööretel on asi eriti tunda,pöördeid suurendades ei ole asi tuntav. Nüüd kummiribad vahel läks asi hulga vaiksemaks aga tühikäigul on kõminat kuulda. Peab nüüd poest ostma mingi kuni 10 cm. suka ja panema torule vahele just peale selle kronsa kohta,et sealt saaks siis kogu värk läbi painduda. Loodan siis,et ka kõmin kaob. Muud varianti kahjuks ei oska välja mõelda. Kui üldse ilma kinnituseta eestpoolt,kardan et pikapeale lõksutab toru katki. Siiani ei juhtunud õnneks midagi. Tavalisel Mossel tuleb pükste osa kaldu allapoole ja kõik joru on siis sinna ühtejärge pandud. Minu omal tuleb kollektorist toru samamoodi kaldu alla aga siis teeb 90 kraadi kõrvale ja siis kuskil 60cm ja siis jälle 90 kraadi ja läheb tahapoole. Kohe peale viimast kurvi....tuleb reso ja kõik ülejäänud on nagu tavaautol.
Häda selles,et minu diiselmootoril on kollektor hoopis vasakul pool mootorit ja sellepärast tuleb viia toru teisele poole. See on omaloomingu korras aretatud asi,sest originaalist kahjuks mingit eeskuju polnud võtta. Arvatavasti oli vanematel mudelitel 38 mm. torud,minu omal aga 45 mm. Tegin just sellisest materjalist mida parasjagu kolikambrist võtta oli. Vähemalt oli kõik uus materjal. Nüüd pole ennem midagi leiutada,kui sukk käes.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Küsimus targematele!
Kas keegi on sellist aparaati kasutanud oma auto müra mõõtmisel salongis?
http://www.osta.ee/digitaalne-muramootj ... 08319.html
Põhimõtteliselt peaks ju olema võimalik kontrollida erinevate materjalide mürapidavust..... Näiteks viskad pigimati põrandasse ja mõõdad üle,et kas oli ka kasu. On mul õigus?
Tänan.
Kas keegi on sellist aparaati kasutanud oma auto müra mõõtmisel salongis?
http://www.osta.ee/digitaalne-muramootj ... 08319.html
Põhimõtteliselt peaks ju olema võimalik kontrollida erinevate materjalide mürapidavust..... Näiteks viskad pigimati põrandasse ja mõõdad üle,et kas oli ka kasu. On mul õigus?
Tänan.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kas oma kõrvakuulmist ei usalda? 

Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mul on üliterav kuulmine. Käisin isegi arstil ja ütlesin,et kas ei saaks midagi teha.... Doktor vaatas otsa ja ütles: "Kuule Toomas,oota veel natuke,kui aastad hakkavad üle 40 minema,küll hakkab tasapisi paremaks minema."Muhulane kirjutas:Kas oma kõrvakuulmist ei usalda?

Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kiiduväärt 
Kuna su masuudipress teeb kindlasti tummist häält,siis mõistlik investeerida kobedasse isolatsiooni. Mis ei oleks liig paks ja vett ka ei imaks.
Gaz 53 ja Maz sai porolooniga kaetud kunagi,tolleaegne kättesaadav materjal,mis iseenesest pisut ka aitas.Vilt,vilt-tekk ja vakased kotid läksid ka käiku
Tänapäeval võta aga rahakott puuga selga ja marsi poodi,saad kobedat kaupa.
Kuigi ennast huvitab ka müraisolatsioonimaterjali teema,minu autul pole seda enam kuskil ja kõrvaklapid sõidu ajal ligi hoida tark tegu

Kuna su masuudipress teeb kindlasti tummist häält,siis mõistlik investeerida kobedasse isolatsiooni. Mis ei oleks liig paks ja vett ka ei imaks.
Gaz 53 ja Maz sai porolooniga kaetud kunagi,tolleaegne kättesaadav materjal,mis iseenesest pisut ka aitas.Vilt,vilt-tekk ja vakased kotid läksid ka käiku

Tänapäeval võta aga rahakott puuga selga ja marsi poodi,saad kobedat kaupa.
Kuigi ennast huvitab ka müraisolatsioonimaterjali teema,minu autul pole seda enam kuskil ja kõrvaklapid sõidu ajal ligi hoida tark tegu

Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida...
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...

Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Nää...http://www.autosound.ee/tugi/m%C3%BCrai ... a...hakkas otsingus esmalt silmaTALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida...![]()
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...

Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Jah,olen kursis selle lehega.Muhulane kirjutas:Nää...http://www.autosound.ee/tugi/m%C3%BCrai ... a...hakkas otsingus esmalt silmaTALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida...![]()
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...Snitti saab ikka võtta
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Üldiselt on olemas ka mürataseme mõõtmise programmid nutitelefonile. Saab suurusjärgud teada.
https://play.google.com/store/search?q=noise%20meter
https://play.google.com/store/search?q=noise%20meter