4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Loeme siis salatil hooaja lõpetatuks.
Sõidetud sai seekord igasuvise 10 tuhande km asemel vaid 2883km. Auto hoidis ennast ilusti üleval ning vahetama ei pidanud mitte midagi. Järgmine suvi saab auto kahjuks veel vähem tähelepanu, kuna tuleb aega teenima minna. Aga panen ta valmis ning loodan et õrnem sugu ikka viitsib kokkutulekul mind esindada, eks näis
Noh, plaanidest siis nii palju et ideaalis tuleks piduri peasilindri mansetid ära vahetada ja järgmiseks suveks kobedamad rehvid otsida.
Ralliautol aga üks mure. Nimelt elektronsüütega seoses, üldse käima ei lähe, isegi täkku andes mitte. Soojal ajal, hüppas käima kohe peale seda kui lasid võtme "käivitamise" asendist lahti, see peaks viitama sellele, et miski tõmbab liigselt voolu maha ning kommutaatorid on ülimalt voolu kõikumisele tundlikud. Aku on peal 92 või 100Ah, igatahes suurem kui isegi mossele vaja. Eks pean proovima starterit vahetada, tahab hetkel peal olev vahepeal kinni puua. Samuti sai ju auto värskelt kokku pandud ning igal pool sai kõik ühendused kontrollitud, üle käidud, massipuudust kuskil olla ei tohiks. Aga mõistus otsas..oskab keegi nõu anda?
Sõidetud sai seekord igasuvise 10 tuhande km asemel vaid 2883km. Auto hoidis ennast ilusti üleval ning vahetama ei pidanud mitte midagi. Järgmine suvi saab auto kahjuks veel vähem tähelepanu, kuna tuleb aega teenima minna. Aga panen ta valmis ning loodan et õrnem sugu ikka viitsib kokkutulekul mind esindada, eks näis
Noh, plaanidest siis nii palju et ideaalis tuleks piduri peasilindri mansetid ära vahetada ja järgmiseks suveks kobedamad rehvid otsida.
Ralliautol aga üks mure. Nimelt elektronsüütega seoses, üldse käima ei lähe, isegi täkku andes mitte. Soojal ajal, hüppas käima kohe peale seda kui lasid võtme "käivitamise" asendist lahti, see peaks viitama sellele, et miski tõmbab liigselt voolu maha ning kommutaatorid on ülimalt voolu kõikumisele tundlikud. Aku on peal 92 või 100Ah, igatahes suurem kui isegi mossele vaja. Eks pean proovima starterit vahetada, tahab hetkel peal olev vahepeal kinni puua. Samuti sai ju auto värskelt kokku pandud ning igal pool sai kõik ühendused kontrollitud, üle käidud, massipuudust kuskil olla ei tohiks. Aga mõistus otsas..oskab keegi nõu anda?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Kas sul originaal autojuhtmestik? Môôda kas komutaatoril on vool peal kui starterit annad. Just kui kaoks sul vool ära. Mul pole küll probleemi olnud isegi kui aku suht tühi. Sul peab mingi vool või siis mass ära kaduma.
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Originaal juhtmestik ikka. Kuhu see vool täpsemalt tulema peab? Millisele klemmile? Ja käivitamise ajal on keeruline vaadata kuna pistikule ei saa ju ligi kui asi koos.heigoo kirjutas:Kas sul originaal autojuhtmestik? Môôda kas komutaatoril on vool peal kui starterit annad. Just kui kaoks sul vool ära. Mul pole küll probleemi olnud isegi kui aku suht tühi. Sul peab mingi vool või siis mass ära kaduma.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Nii...vahepeal sai SLiga kõvasti tööd tehtud. Vana mootor maha ning hakkasime uut ette valmistama, 2141 oma siis. Kõigepealt tõstime ringi mootorikäpad koos patjadega, seejärel vahetasime väntvõlli sees oleva sidurivõlli laagri, kuna tagavedusel on sisemine diameeter suurem. Järgmisena tegime ümber sidurikoja sees oleva kahvli kinnitust, kuna 2141l on sigulii tüüpi sidurikorv ning see asub käpast niiöelda kaugemal, oli vaja see korvile ligemale tuua. Nüüd siis asi toimib, tavaline mosse survelaager ning surub vastu sidurikorvi lamelle.
Mootor peale, vaja on õiget 2141 starterit! Tavalise tagaveduse oma ei sobi kui kasutusel originaal esiveduse hooratas. Aga lõpuks asi sõidab. Veel vaja vahetada karpa nõel ning roolikarpi peale keerata ning siis juba ootame 20 detsembrit. Ja veel..täna lähen vaatan, kas tuli üks kaua oodatud pakk järjekordse haruldase mosse jupiga
Õige rallika müsteeriumit pole siiani lahendanud..nüüd ei lähe üldse käima. Emb kumb andis saba, kontaktivaba jagaja või süütepool.
Mootor peale, vaja on õiget 2141 starterit! Tavalise tagaveduse oma ei sobi kui kasutusel originaal esiveduse hooratas. Aga lõpuks asi sõidab. Veel vaja vahetada karpa nõel ning roolikarpi peale keerata ning siis juba ootame 20 detsembrit. Ja veel..täna lähen vaatan, kas tuli üks kaua oodatud pakk järjekordse haruldase mosse jupiga
Õige rallika müsteeriumit pole siiani lahendanud..nüüd ei lähe üldse käima. Emb kumb andis saba, kontaktivaba jagaja või süütepool.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
A kes need on?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
No ole nüüd aus mees ja selleta meile kõik rahulikult ja üksipulgi ära.....mis ja kuidas asi toimib ja milleks hea...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Siin vast tegu piiratudlibisemisega difriga.Konkreetse isendi tööpõhimõtet ei loe pildilt välja,oskan ainult arvata.Läbilõiget asjast oleks küll hea must-valgel näha.Suvisel asfaldil veerejatel pole tast suurt abi,küll aga libedal süstides.
Viimati muutis Seenior, 07 Dets 2014 18:52, muudetud 1 kord kokku.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Nüüd oleks jõudu ka vaja, mis kahte ratast ringi jaksaks ajada
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Noh, ühest juba rääkisin teile ammu. See mis katkine, poolpidune on.
Tegu siis nõukaaegse tehasetiimi ekperimentaalkorras toodetud diffriga. Ketasplokk. Sees on väike satikakarp ning hunnik kettaid( sidureid pidureid nimetage kuidas soovite ), mis eelpingestatakse ( saab ise eelpinget juurde, vähemaks aretada ) ning need siis niiöelda takistavad pöörlemist.
Põhimõtteliselt täpselt sama ehitusega
wax, jõust puudu ei tule, mootoreid olemas ja tegemisel igat sorti
Tegu siis nõukaaegse tehasetiimi ekperimentaalkorras toodetud diffriga. Ketasplokk. Sees on väike satikakarp ning hunnik kettaid( sidureid pidureid nimetage kuidas soovite ), mis eelpingestatakse ( saab ise eelpinget juurde, vähemaks aretada ) ning need siis niiöelda takistavad pöörlemist.
Põhimõtteliselt täpselt sama ehitusega
wax, jõust puudu ei tule, mootoreid olemas ja tegemisel igat sorti
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!