AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Nunii,mosunokkimisega tuleb pihu pikem paus sisse. Võibolla veebruari keskpaigas pääseb maismaale ning saab jälle näpud õliseks teha.
Siiani kummitab tagaluugiteema.
Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas wax »

Muhulane kirjutas:Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Jõulude ajal võin teha, nii tihenditega vanast luugist kui tutikast, ilma tihenditeta tehasekrundiga luugist.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

wax kirjutas:
Muhulane kirjutas:Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Jõulude ajal võin teha, nii tihenditega vanast luugist kui tutikast, ilma tihenditeta tehasekrundiga luugist.
Votvot,hakkab looma :) Pigem huvitab mind nö. komplektne luuk,et oleks näha,kuis ja kuhu tihend kinnitatud ja muu vajalik küljes. Jääb siis ootama :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas wax »

Nuta või naera, aga üheosalisel luugil ei olegi tihendit :) Tihend on vaid kere küljes. Siin skeemil nr 9
Pilt

Tihendi profiil on selline, nagu siin 23
Pilt

Kummistabikad, ning nende vastused mu luugi piltidel näha:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Novott,timm värk. Jälle selgust :) Tänud :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Huh,jupimat aega pole siia miskit posti pannud oma tegemistest. 3 detsember kuni 22 jaanuar olin kodunt eemal. Nüüd siis mõnda aega kodumail ja pisut sai ka auto kallal kõpitsetud.
Code varuosadest tellisin igase nahatäie juppe piduritele,sidurile,süütesüsteemile,jahutussüsteemile. Alustasin siis jahutussüsteemist. Mõlemad radikad maha,kõik lõdvikud maha. Suur radikas läks utiili,kuna tinutamist oleks jagunud vist terveks nädalaks. Sassilt sain korraliku radika õnneks. Testisin ära ja hindeks sai viis :) Järgmisena salongiradikas,kus avastasin alumise panni ja kärje liiteosast pisukse priu. Sai siis esimest korda tinutustöö ette võetud :) Ja kolmandal katsel jäi pidama :) Vesi sisse,kompressoriga 1 att järgi...ja jäi pidama. Loputasin siis veega radikad seest ära ka,salongiradikast tuli igast paslööbinat. Egas mootori jahutussärk pole vist suurt targem,sai järeldusele jõutud. Mõeldud-tehtud, termostaat maha,lõdvikute-torudega sai siis uus ringlus tehtud ja vesi sisse ning mootor käima. Mootorikraan lahti ja ülalt kohe uus vesi voolikuga peale. Värki tuli...ikka väga jõleda värvusega :) Miski pool tunnikest mässasin,kuniks mootorikraanist tulev vesi jäi selgeks. Samratskompunn küljest ära,radikad-termostaat ja uued lõdvikud külge. Salongiradikal vahetasin voolikuotsad ära,radika alumine ots läks ülesse soojendukraani külge ja radika ülemine ots sai siis alla pandud. Tosool sisse ja katsesõidule. Ja töö näikse asja ette olevat läinud :) Tuba läks soojaks ja kuskilt tosooli ei tilkunud enam. Timm värk.
Auto all luurates hakkasid summutiaugud silma.Selge...maha ja keevitamisele. Tagumine pütt lahti,reso lahti,püksid lahti. Hakkasin tagumist pütti siis ära võtma aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl :)
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas sass »

Muhulane kirjutas:Huh,jupimat aega pole siia miskit posti pannud oma tegemistest... aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl :)
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.
Üldiselt peaks tulema üle sillatala ettepoole ikka ära, ilmselt tagumised vedrud pisut väsinud ja ei mahu välja. Tore kuulda, et vähemalt radikas läks asja ette. :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Tagumised vedrud on ikka üsna väsinud ilmega,eriti kundepoolne. Vedrupakis ükski leht katki ka pole,algul kahtlustasin seda.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Käis aga jälle mosset "nuusutamas" :) Ja "nuusutas" välja kundepoolse,tagumise poolassi juurest lekke. Esmalt kahtlustasin,et pidurisilinder lekib aga näpp sisse õlile...ning Tatt,mis Tatt :) Trummel maha ja oioioi...terve alune keik õli täis. Jälle edasine tegevusplaan olemas...
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Nii,poolass käes ja küsimus assi peal oleva metallpuksi kohta. Seda vist ilma kahjudeta kätte ei saa ja kas kaubandusest uut puksi on võimalik saada?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta