K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas stern100 »

Muhulane kirjutas:Minu auto eelmine omanik oli sestap Kamsa õli sisse pannud,et õlisurve maruvilets. Ise ma pole teise õliga katsetanud veel,et kas vastab tõele.
See on tõesti tõsi, et Kamsa omaga saab surve viimase meetodiga heaks :lol
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas Muhulane »

Nojah,mootoriremont niiehk naa ees ootamas :) Pääle remonti,vot siis korralik õli sisse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas moskiito »

Martpoiss kirjutas:Kui Mossega (tegelt ükskõik mis autoga) aastaringselt sõita tahad siis tasub vene õlid ära unustada. Mul endal on kogemused Villisega, millel sildades ja kastis vene õlid olid ja hommikul sõitma hakates pidi ette vaatama et autot välja ei suretaks- selline tunne nagu käsipidur oleks peal. Pärast sildade õli poolsünt GL-5 vastu vahetamist läks asi palju paremaks.
no ei tea, mina kasutan enda autos vanu vene määrdeid ja tiksub ilusti talvel, pole tal häda kedagist :) mootoris autool ja mujal vana hea "tatt", eks rahakott mängib siin ka rolli. Kuna mootorist eritub õli pidevalt, siis autooli juurde valada pole kallis lõbu aga sildades ma lihtsalt pole viitsinud õli vahetada mootsama vastu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas SanderV »

on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D
no ei tea mis õli te siis kasutate :D mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas Seenior »

Rusikareegel on,et kui masin korralikult määritud,siis ta ka kestab!Loomulikult ei saa vanale pigitunud mootorile moodsat pesuvõimega õli panna,aga muidu-egas võiga putru riku!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas partnermosse »

[quote="moskiito"][quote="SanderV"]on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D[/quote]
no ei tea mis õli te siis kasutate :D mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.[/quote]
-20 talvel sõitmiseks on väga hea mineraal 10w-40
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas HendrikR »

Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse? :)
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas Muhulane »

HendrikR kirjutas:Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse? :)
TEP 15 pole mõistlik valik.Kui tahad vene õli kasutada,siis pane TAD 17i
Peale remonti pane esmalt TAD ,sõidad teatud kilometraaži ära ja siis paned lääne oma sisse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas BergIE »

Mina väga pikalt ei mõelnud. Käigukast GL 4, tagasild eelistab GL 5, viskoossusi valib igaüks ise, vastavalt aastaajale. 80-90 sinna panin ja motosse 15-40 mineraal.
Kaunitar 2015.
Vasta