Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhukspartnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka , aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Njahh,ei pääsenud nii kergelt...ikka vilks sees.Muhulane kirjutas:Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhukspartnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka , aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Siis pead juba SEENIORI jutu järgi tegutsema edasiMuhulane kirjutas:Njahh,ei pääsenud nii kergelt...ikka vilks sees.Muhulane kirjutas:Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhukspartnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka , aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Releed sai uuritud,seal ei esinenud midagi kriminaalset.
Panustan esmalt uute harjade peale. Kui see variant ka ei mõika,siis on lugu keerulisem.
Panustan esmalt uute harjade peale. Kui see variant ka ei mõika,siis on lugu keerulisem.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kuna geneka vahetus ka ei aidanud,siis peale relee ei oska midagi muud välja pakkuda.Nende vanemate releede häälestamisega pole ma ammu kokkupuutunud ja ega ei mäleta ka õieti enam.Lihtsam oleks vast uuema tüübi relee(nn. tablett) peale aretada,sellel pole liikuvaid osi ja vea võimalused pea olematud.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kuna olukord on releeootuses,siis sai ette võetud tagaluuk,õigemini selle tihend. Härma poest haarasin kahte sorti tihendeid,ühed mosu omad,teised žiguli omad. Panin paika žiguli omad ja sobisid väga hästi.Ei miskit liimimist ega midagi,suru paika,lõika lühemaks ja olemas.Käib see tihend siis kere külge. Luuki kinni pannes tekkis tõrge parempoolse lukuvastega,mis kere küljes. Keegi oli lihtsama vastupanu teed läinud ja lukuvaste kahe punktiga kere külge keevitanud. Vist selleks,et vastepolte pole lahti saadud. Egas midad,puur kätte,poldipead maha,meisli ja haamriga keevisetäpid maha,keermestus korda,uued poldid sisse ja luuk kinni. Tulevikus tuleb seda lukuvaste alust plekki uuendada.Aga hetkel asi toimib.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Jälle jupp vett ajamerre voolanud ja muutusi toonud,mis sai täitsa üle elatud ja elavjõus kaotusi ei esinenud.
Ning muudkui garaaži auto kallale.
Sai ostetud tutikad tagavedrud ning uued vedrukinnitused ka veel tulekul,siis saab uued alla panna. Senikaua võtsin siduri õlisüsteemi ette. Nimet pedaali all hoides hakkas sidur ära kaduma,seega silindrid mõlemad maha ja pulkadeks. Peasilindris oli ikka üks ilgem pask ajapikku ladestunud,mis kohati lausa tükiliseks oli muutunud.Töösilinder oli sees ok. Kõvem pesu mõlemale ja uued mansetid-kübarad sisse. Aga...kübarate suhtes tekkis tõrge. Mul on kahte sorti kübaraid - ühed peaksid peasilindris käima,teised töösilindris.
Kumb kumba sobib?
Ning muudkui garaaži auto kallale.
Sai ostetud tutikad tagavedrud ning uued vedrukinnitused ka veel tulekul,siis saab uued alla panna. Senikaua võtsin siduri õlisüsteemi ette. Nimet pedaali all hoides hakkas sidur ära kaduma,seega silindrid mõlemad maha ja pulkadeks. Peasilindris oli ikka üks ilgem pask ajapikku ladestunud,mis kohati lausa tükiliseks oli muutunud.Töösilinder oli sees ok. Kõvem pesu mõlemale ja uued mansetid-kübarad sisse. Aga...kübarate suhtes tekkis tõrge. Mul on kahte sorti kübaraid - ühed peaksid peasilindris käima,teised töösilindris.
Kumb kumba sobib?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Mustriga mansett on pumba oma.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kena.Tänud.Seenior kirjutas:Mustriga mansett on pumba oma.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Tekkis üks küsimus veel.
Kas õlireservuaarid on selletüübilistel silindritel samad? Et Volga reservuaar sobib Moskvitsile näiteks?
Kas õlireservuaarid on selletüübilistel silindritel samad? Et Volga reservuaar sobib Moskvitsile näiteks?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane