MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Viimasest postitamisest on tükk aega möödas. Egas Auto juures miskit muutunud polegi. Sillad on all, pagasiluugi parem poolne katkine vedru vahetatud ja muidugi pagas tihend kleebitud.

Mootori ja käigukasti tõin Tartusse, et siin seda mugavam teha oleks. Mõningad jahutussüsteemi detailid on kinni kiilunud - nt soojendusradiaatori kraan, veesärgi tühjendus kraanid. Jahutuse süsteemis võis leida ainult katlakivi ja seda päris kõvasti. Eelmine omanik kasutas plokisoojendust, mis kahjuks hakkas lekkima ning selle pean taastama nagu originaal. Kahjuks pole kusagilt saada seda külmakorki, mis paikneb mootoriplokis keskel. Siit ka üleskutse, juhul kui kellegil on seda külmakorki ( läbimõõt c. 42-43 mm), siis anke aga teada.

Talvel on tiba rohkem aega, kui suvisel ajal, seega leiab mind rohkem garaažis.

Pilte leiab ikka adr'il
http://album.ee/node/21747659/50208945
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas mossejumal »

Väga suure töö oled ära teinud.Jõudu ja jäksu selle mossega :rokib
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas Jossu »

btw miks need punased helkurid seal olema peavad?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Punaste helkurite lugu algab minu teada kusagilt ajaloost, mida ma ei hakanud ära kiskuma, sest mõningatel teistel samasugustel isenditel oli täpselt need samad küljes ning omanikud väitnud,et originaalis olid sellised.
Hetkel laon kokku spidomeetrit, mis hakkab miile lugema ja inglise keelseid kirju leidub seal samuti OIL, TEMP, FUEL, AMPS.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas kOll »

Seda väärt teemat siin ei tohi soiku jätta. UP!
Kuidas edeneb?
Veel huvitavad mind veljed, nimelt mis värvi värvisid? Oskad äkki RAL-i koodigi mulle öelda?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Kui oleks võimalik ööpäeva ehk 24 tundi 25 tunni peale venitada, siis oleks isegi mosse juures võimalik miskit toimetada. Veljed sai haavlipritsist läbi lastud ja valgeks võõbatud. Olen suutnud salongi tagumise osa kokku laduda. Mootori viimased jupid sain eile kätte, seega kui kõik hästi läheb, on mootor nädalalõpuks koos. Puudu on üks stange - kui kellegil pakkuda kaheosalist siis võtaks ää. Enamus asju ootavad lihtsalt külge panemist. Peatselt ka pildid sellest mis ja kui kaugel see projekt on.

H.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

http://album.ee/node/23085599/50237027 üksik foto sellest kui aeglaselt asi edeneb. Järgmise tööna on vaja mootor paika panna ja siis hakkab kokku ladumine.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Vahepeal sai kroomi juurde soetatud

http://album.ee/node/24699907/50268357
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Üle pika aja tekkis motivatsioon jälle seda valge neljasilmset 408 teha. Varuosa poolest peaks nüüd kõik olemas olema ja võib töötahte saabumise korral kokku laduda. Täna kolasin tiba vanades kastides, mille sain auto eelmiselt omanikult ja üllatus oli jällegi suur. Leidsin hulgaliselt uut kroomi ja muidugi igasuguseid mootori detaile. Tekib tunne, et peaks hoopis uue mootori kokku laduma, sest enamus neid osasidki olemas.

Täna sai salongi edasi kokku laduda. Ehk seegi peaks kunagi kokku saama. Teha on küllaga, kui vaid motti oleks :)
Vasta