MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ma loodan,et roolikarp ei ole päris kuival või seest rauapuru täis Selle detaili vahetamine on päris nüri.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
õnneks seal kus ma käin vaatavad mehed vigadelel rohkem nii et "ah see on mosse, see on normaalne"
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Just! Ja ainult sellepärast,et laisad mehed pole roolikarbis õlitaset kontrollinud..... Lekkiv roolikarp pole ka vabandus. Iga mats oskaks sinna kasvõi tavotti sisse lüüa,kui õli ei pea. Aga keegi ei tule selle peale lihtsalt.MAZ kirjutas:Ma loodan,et roolikarp ei ole päris kuival või seest rauapuru täis Selle detaili vahetamine on päris nüri.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Loodan,et nii hull asi pole,et pean terve karbi välja vahetama aga õnneks on uus roolikarp olemas.
Ise arvan,et kuival on rooliotsad,mis seal ikka muud.
Ise arvan,et kuival on rooliotsad,mis seal ikka muud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Vahepeal on tehtud koristustööd ja teen ka ruumi,et saaks auto remondiga algust teha. Siiski on üks küsimus kerkinud päeva korda,mida teha selle pirukamosse reduktoriga? Kuna see jube aeglane ja sellega sõites neelab ka meeletult kütet. Siis sellega sõitmine pikalt on küllalt nüri.
Mul on eraldi taldrikuid ja tigusid küll aga neid ei anna niisama külge keerata,kuna eeldavad ka vastavaid peili seibe,mida mul ei ole.
Esialgu ei pea seda välja võtma aga edaspidi tahaks tavalist 2140/412 ülekannet sisse panna. SL oma liiga defitsiitne.
Mul on eraldi taldrikuid ja tigusid küll aga neid ei anna niisama külge keerata,kuna eeldavad ka vastavaid peili seibe,mida mul ei ole.
Esialgu ei pea seda välja võtma aga edaspidi tahaks tavalist 2140/412 ülekannet sisse panna. SL oma liiga defitsiitne.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
äri sternile maha
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kaup juba peaaegu et koosmoskiito kirjutas:äri sternile maha
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Selle diffri osas on vaid aja küsimus,kuna saan. Küll aga tekkis vajadus fiiber antenni järele, liigub seda veel üldse või ei?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kui suur on meeletu küttekulu? Piruka differ on 4,55, 2140 tavaliselt 4,1. Kes arvutaks välja kiiruse, kui mõõdupuuks võtaks ülekande 4,1 ja selle kiiruse 100km/h. Mitu ühikut väiksema kiiruse teeb 4,55? Sellist erilist hüppelist vahet nüüd ei tule, aga mõningal määral küll. Aga tasub proovida, kiiruslikud ja küttekulu numbrid peale diffrivahetust huvitaksid ennastki.MAZ kirjutas:Siiski on üks küsimus kerkinud päeva korda,mida teha selle pirukamosse reduktoriga? Kuna see jube aeglane ja sellega sõites neelab ka meeletult kütet.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Parandan. 4,22 ikkagi. Pöörete vahe on märgatav.Edel kirjutas:Kui suur on meeletu küttekulu? Piruka differ on 4,55, 2140 tavaliselt 4,1. Kes arvutaks välja kiiruse, kui võtaks 4,1 ülekandega 100km/h, mitu ühikut väiksema teeb 4,55? Sellist erilist hüppelist vahet nüüd ei tule, aga mõningal määral küll. Aga tasub proovida, kiiruslikud ja küttekulu numbrid peale diffrivahetust huvitaksid ennastki.MAZ kirjutas:Siiski on üks küsimus kerkinud päeva korda,mida teha selle pirukamosse reduktoriga? Kuna see jube aeglane ja sellega sõites neelab ka meeletult kütet.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!