MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
OK, ma kipun vahel VAZ-i ja Mosset segi ajama Ehk tead öelda nende diffrite puhul mootori pöörete erinevus 100km/h pealt?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
4,55ga oli vist 4000 kanti. 4,22ga pole ise kunagi pikalt sõitnud niiet ei oska öelda.Edel kirjutas:OK, ma kipun vahel VAZ-i ja Mosset segi ajama Ehk tead öelda nende diffrite puhul mootori pöörete erinevus 100km/h pealt?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Arvutus ju lihtne, ülekanded teada - kui 4,55ga on 4000 kanti, siis 4,22 on 3700 kanti ja 3,9 on 3400 kanti. 4,22/4,55*4000 ja ongi tulemus käes.
Kui asjast veel aimu tahta saada, siis on ka selline imelik variant.. http://onlinetonegenerator.com/ siit võid ka kuulata mis vahe on... pööret minutis / 60 annab pööret sekundis, korrutame kahega saame enamvähem mootori hääle (kaks silindrit lõõvad ühe pöörde jooksul)... niiet nt 4000/60 * 2 = 133.3 hz. vastavalt siis veel 123.3 ja 113.3 ja saabki kuulata, mis tooniga mootor maanteel töötaks.
Kui asjast veel aimu tahta saada, siis on ka selline imelik variant.. http://onlinetonegenerator.com/ siit võid ka kuulata mis vahe on... pööret minutis / 60 annab pööret sekundis, korrutame kahega saame enamvähem mootori hääle (kaks silindrit lõõvad ühe pöörde jooksul)... niiet nt 4000/60 * 2 = 133.3 hz. vastavalt siis veel 123.3 ja 113.3 ja saabki kuulata, mis tooniga mootor maanteel töötaks.
Viimati muutis Mutionu, 04 Juun 2015 08:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Piruka ehk siis 4,55 reduktori eelis on see,et kehval maastikul ja tõusudel on hea sellega sõita, rääkimata koormate vedamisest. Aga ma ei plaani oma 2140ga,mingit kola ega midagi vedama hakata.Samuti tahaks vähemalt 80km/h sõita,mitte vaevu 70km/h ja mootor karjub nagu siga aia vahel.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
See pöörete vahemik (3700 vs. 4000) ei too mingeid olulisi erinevusi, kui just tihti pikki (sadu km) otsi sõita. Igapäevaselt ei anna pea üldse mingit võitu. Aeglasemal ülekandel on jälle kiirendus parem, aga seegi erinevus paistab pikem numbrites, tagumikuga muutust ei tunne.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Praktilised kogemused on vähe teised mul. Eelmisel moskvichil oli 4,55 reduktor ja 70m/h oli max kiirus ja siis oli pedaal põhjas ja pöörded ka üsna piiripeal. Ei tea,kas asi oli millegis muus,kuid päris "kilpkonn" ei tahaks ka liikluses olla.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Niipalju võin väita,et vahetasin 4.22- 3.89 vastu. Vahe kiiruses oli vast 5 km. jagu. Mootori pöördeid võttis maha küll ja auto enam nii äkiline polnud. Tegu muidugi diiselmootoriga... aga vahe on tuntav.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Siis pidi küll mootor kapitaalselt häälest ära olema, või mille järgi sa hindad et "pöörded üsna piiripeal"? See diffri vahetus on minuarust auto liikuma saamise juures suht ebaoluline asi, tõesti, palju sa ikka selle autoga kilomeetreid läbid, paarkend euri kütteraha siia-sinna suve pealeMAZ kirjutas: Eelmisel moskvichil oli 4,55 reduktor ja 70m/h oli max kiirus ja siis oli pedaal põhjas ja pöörded ka üsna piiripeal.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
saad liikuma siis näed kui oluline ta su kõrvatrummlitele onMartpoiss kirjutas:Siis pidi küll mootor kapitaalselt häälest ära olema, või mille järgi sa hindad et "pöörded üsna piiripeal"? See diffri vahetus on minuarust auto liikuma saamise juures suht ebaoluline asi, tõesti, palju sa ikka selle autoga kilomeetreid läbid, paarkend euri kütteraha siia-sinna suve pealeMAZ kirjutas: Eelmisel moskvichil oli 4,55 reduktor ja 70m/h oli max kiirus ja siis oli pedaal põhjas ja pöörded ka üsna piiripeal.
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Urukoeraga päri. Vahetasin oma massinal difri 41 hambalise 39 hambalise vastu ja nüüd saab täitsa moekalt ka 90-ga sõita. Ennem karjus mootor ikka väga hullusti ja nüüd oluliselt leebemalt
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane