AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Saage aru mehed , kui ikka dollareid enam ei ole, kes see loll neile rublade eest kautsukit müüb. Ja ei jäägi muud üle,kui sitast ja porist
tihendeid kokku pressida,ja plaan tuleb ju täita.
tihendeid kokku pressida,ja plaan tuleb ju täita.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kui suur on tõenäosus,et tutikad,nõukaaegsed amordid seistes kaotavad oma tööülesande? Sai tagumised lehtvedrud ära vahetatud ja kaudu minnes ka uued amordid taha pandud. Aga no sõitmine on küll kole,puhtalt lehtede peal.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
sellepärast ma originaalid välja viskasingi ja panin gaasikad alla. originaalidega on juba lugulaul selline et kunagi ei tea mis kvaliteediga said, teinekord joppas, ja asi töötas väga kaua, teinekord panid alla ja pees.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
otsi minu "Moskiito" teema üles ja seal vaata lehekülg 31, seal pilt nendest amortidest.Muhulane kirjutas:Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Monroe D444 on väga head, ise kasutan rallika all, mõned aastad tagasi olid 64 eur paar.Muhulane kirjutas:Oskad marki ka öelda,milliseid kasutad?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Hee,hirmul on suured silmad Asjad kõik toimivad tegelt ja uusi amordikaid polegi vaja. Asi selles,et vedrud alles toored ning vedrustus toimub ainult läbi rehvide. Kui liivakott taha panna,siis on kõik ok
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Tegemised
Vedrude-amortide vahetus
Põssa vahetus. Sai 39 kihvaline alla pandud
Suht hiljaaegu sai sellel küljel simmer ära vahetatud aga kuna SRÜ simmer,siis poolassi välja võttes avastasin,et simmeri metallrõngas istus lihtsalt assi kaelas. Aga väga roppu lekkimist ei olnud.
Vedrude-amortide vahetus
Põssa vahetus. Sai 39 kihvaline alla pandud
Suht hiljaaegu sai sellel küljel simmer ära vahetatud aga kuna SRÜ simmer,siis poolassi välja võttes avastasin,et simmeri metallrõngas istus lihtsalt assi kaelas. Aga väga roppu lekkimist ei olnud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Lõpuks saabus kätte ka plokikaane tihendi vahetus. Ajakulu 5h Kuna mosu kallal tegin seda tööd esimest korda ja kõiki nüansse ei teadnud. Aga kirjandus aitas ja tuttav ka Keeramist,nikerdamist jagus,kaks leegitoru tikku sai ka pooleks keeratud ja sai see kaan lõpuks maha. Tihend ise oli ikka väga nartsu väljanägemisega,tuttavgi imestas,et pole tema nii koledas seisukorras tihendit näinud. Ning ploki veesärgis avanes ka mitte just meeldiv vaatepilt - teise ja kolmanda hülsi ning ploki vahel,sisselaske kollektori pool,oli tummiselt miskit sodi. Tuttava diagnoos,et katlakivi,kuna veesärk ise oli seest väga pruuni värvi. Õnneks oli see sodi pehme,kruvikaga ettevaatlikult sorgitud ning veega läbi plokikraani välja uhutud. Väga ei julgenud mürgeldada ka puhastades kuna hoiatati,et äkki nihestan hülsid ära. Aega läks aga asja sai. Vähemalt nüüd pole jahutusvedelik pruunisogase värviga. Ok,kaane- ja plokipinnad said ära puhastatud liigsest saastast ja järgmisena kollektori küljest tarvis kahed tikujäänused välja puurida. Läks nii hästi,et vana keere õnnestus terveks jätta Tihendid paika,kaan peale,mutrid-poldid kinni,klapiregull,tosool radikasse ja sõitu. Sai siis ca 100 versta maha sõidetud ja tänahommikune kontroll,käivitamine ja sõitmine tõid naeru suule - töö õnnistas
Kuna pildimassin ei taht koostööd sedakorda teha,siis pildimaterjali kahjuks ei saanud lisada.
Kuna pildimassin ei taht koostööd sedakorda teha,siis pildimaterjali kahjuks ei saanud lisada.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära