MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Seda ei tea,kas nüüd differ oli 100% süüdi selles,et eelmine auto 90 km/h ei arendanud. Ma ei kiirusta hetkel selle ülekande vahetusega,kuna on palju tähtsamaid asju teha.
Kui ikka mootor vingub ja auto enam kiiremini ei suuda liikuda,siis on see kõrvadele paha. Eriti pikka maad sõita.
Kui ikka mootor vingub ja auto enam kiiremini ei suuda liikuda,siis on see kõrvadele paha. Eriti pikka maad sõita.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No ma arvan ka,et isand MAZ võib natuke vaiksemalt sõita küll. Ega kiiret pole ju ka kuhugile. Teepeal võib ainult aeglane sõit takistada teisi.... aga kui tegu Mossega siis nagunii kõik tahavad mööda sõita ja ägedat autot vaadata ligidalt ...MAZ kirjutas:Seda ei tea,kas nüüd differ oli 100% süüdi selles,et eelmine auto 90 km/h ei arendanud. Ma ei kiirusta hetkel selle ülekande vahetusega,kuna on palju tähtsamaid asju teha.
Kui ikka mootor vingub ja auto enam kiiremini ei suuda liikuda,siis on see kõrvadele paha. Eriti pikka maad sõita.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No eks näeb,kui ma saan paaki bensiini osta siis alles hakkab see tõe välja selgitamine.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Proovitud enda Ziguli peal korduvalt. 90 on 3500 ja 100 on 3800. Tead, mitte muffigi pole vahet, karjub peaaegu ühtemoodi. See, et "nüüd on tunduvalt vaiksem" on enesepettus. Usu mind.Urukoer kirjutas:saad liikuma siis näed kui oluline ta su kõrvatrummlitele onMartpoiss kirjutas:Siis pidi küll mootor kapitaalselt häälest ära olema, või mille järgi sa hindad et "pöörded üsna piiripeal"? See diffri vahetus on minuarust auto liikuma saamise juures suht ebaoluline asi, tõesti, palju sa ikka selle autoga kilomeetreid läbid, paarkend euri kütteraha siia-sinna suve pealeMAZ kirjutas: Eelmisel moskvichil oli 4,55 reduktor ja 70m/h oli max kiirus ja siis oli pedaal põhjas ja pöörded ka üsna piiripeal.
Ja kui 70-l on pöörded "piiri peal", siis vaata, mitmes käik sees on. Ma pakun, et teine 4,55 ülekandega oleks "neljanda" käigu piir 130 kandis.
Kes üritavad end ikka õigustada, siis intstallige peale tahhomeeter (soovitatav selle mõõtetäpsus ära kontrollida) ja mõõtke kiirust GPS-iga (selline moodsam ja täpsem mõõtevahend pidi olema ). Proovige alul ühe diffriga ja siis teisega. Reaalselt võidad vähe ja kui igapäevaselt sõidad töö-kodu-töö ja seejuures tihti kiirendama-pidurdama pead, on võit pea olematu. Jah, ehk aastases lõikes midagi võidad, aga mitte midagi marginaalset.
Edel@ vana oinas on minevikus kui ka olevikus oma kõikidele autodele tahhomeetrid (VAZ-06) peale pannud ja arvet käik+kiirus+pööre pidanud
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
4,55 piir on 165+km/h
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Sõbrad teeme nii,et jätame selle reduktori arutelu mõnda teise teemasse
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Panin üle kahe kuu mosse käima ja käivitus kohe esimesest pöördest. Muidugi taga on märgatav suitsu vine ja tundub,et ka karburaatoril on tühjasid auke( kui pöördeid peale anda). Seega ilmselt tuleks karburaator ja küünlad üle käija. Koristamise töö kuuris edeneb vaevaliselt,lihtsalt probleem on asjade paigutamisega. Mosse asju on ka välja ilmunud,selliseid,mille olemasolu ammu olen ära unustanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Paistab,et ei saa ürituse jaoks autot valmis. Lihtsalt Audi on nii ära lagunenud,et minu aeg on selle remondi peale kulunud kõik ära ja hea,kui talle saab veel TÜV. Milles mure? Palju nüridat lahti kakkumist, osade juppidega tuuga seis tootmisest maas. Ning siis saad veel valed osad ka.
Kokkuvõttes kõik on olnud nagu vana kurat pügas siga: palju kisa ja vähe villa
Kokkuvõttes kõik on olnud nagu vana kurat pügas siga: palju kisa ja vähe villa
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
tahaks näha milline auto teeb 9000 pööret sellise kiiruse juuresstern100 kirjutas:4,55 piir on 165+km/h
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Teades, et 4000 pöörde peal on kiirus 100, on kiirus 165 1,65 korda kõrgematel pööretel - ca 6600 pöörde peal. Mõni vähe pädevam mootor vöib selle välja venitada isegi. 9000 pöörde peal oleks kiirus 225.SanderV kirjutas:tahaks näha milline auto teeb 9000 pööret sellise kiiruse juuresstern100 kirjutas:4,55 piir on 165+km/h
Et vastata sinu küsimusele, mis auto teeb 9000 pööret 165 km/h juures: iga auto, mis läheb 9000 pööret välja ja antud kiirusel vaba käiguga huugama lastakse. Või siis moskvich, millel selle kiiruse juurest kolmas või teine sisse raiutakse. Küll aga on vaatepilt siis sama, mis kasutaja Sass autol hiljuti näha võis.