MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kingitus sõber Talupojalt,minu sünnipäeva puhul. Aitäh sõber
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No palun,palun sünnipäevalaps. Tahtsin veel saata paksemat tavotti ka purgiga aga läks kiireks ja ununes kaasa panna. Aga noh,eks järgmisel korral. Selline parempoolne iste jäi veel kuurialla. Vist ka seljatugi.... aga need on kehvemad. Vaesel ajal kõlbavad ka need...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
A mul pole sünnipäeva.....MAZ kirjutas:Ma saadan varsti midagi vastu ka
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Pigem on need sinu ajad,mida ma ei saanud sõbraga sulle saata,sest koli koorem oli ukse ees ja ei saanud kitsast vahekäigust läbi.
Suutsin isegi end ületada ja taas elustasin unustusse vajunud M408. Pidin karburaaotri alg osadeks võtma ja bensiini pumba sama moodi.
Vahetasin välja ka küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Ning oh imet nüüd käib mootor kenasti, ei turtsu ega plärtsu. Küll aga tuleb õli välja vahetada,kuna see on tänu sellele,et pump sisse lasi,muutunud kasutuskõlbmatuks.
Suutsin isegi end ületada ja taas elustasin unustusse vajunud M408. Pidin karburaaotri alg osadeks võtma ja bensiini pumba sama moodi.
Vahetasin välja ka küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Ning oh imet nüüd käib mootor kenasti, ei turtsu ega plärtsu. Küll aga tuleb õli välja vahetada,kuna see on tänu sellele,et pump sisse lasi,muutunud kasutuskõlbmatuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Selline täht siis VIN koodil ja see tähendab .....
seda: Москвич-2140Д — модификация седана с дефорсированным двигателем УЗАМ-412Д под бензин А-76. Особо дефицитная модификация из-за относительной дешевизны и большей распространённости 76-го бензина (особенно в провинции);
Taaskord siis põllumajanduslik variant 76 bensiinile,mida ei saa kusagilt
seda: Москвич-2140Д — модификация седана с дефорсированным двигателем УЗАМ-412Д под бензин А-76. Особо дефицитная модификация из-за относительной дешевизны и большей распространённости 76-го бензина (особенно в провинции);
Taaskord siis põllumajanduslik variant 76 bensiinile,mida ei saa kusagilt
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Mure kütuse saamise ja sissevalamisega või milles ? Olen omanud Д-tähisega mootorit ja 95 põles hästi ja sõitsin aastaid-praegu on võimalus plii-lisandit juurde valada kui kardad, et 95 liiga kuiv kütus onMAZ kirjutas:Selline täht siis VIN koodil ja see tähendab .....
seda: Москвич-2140Д — модификация седана с дефорсированным двигателем УЗАМ-412Д под бензин А-76. Особо дефицитная модификация из-за относительной дешевизны и большей распространённости 76-го бензина (особенно в провинции);
Taaskord siis põllumajanduslik variant 76 bensiinile,mida ei saa kusagilt
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Asi selles,et mootoril pole ilmselt 95 bensiiniga miskit häda, küll aga võib kulu suureneda,kuna mul on taga üliaeglane ülekanne.
Nii palju tean,et 76 bensiinile mõeldud mootor võtab 2-3l enam kütust,kui forseeritud variant. Aga see on ka sõltuvuses, tagasilla ülekandest ja mida autoga tehakse(tuuletakistus,koormad jne)
Nii palju tean,et 76 bensiinile mõeldud mootor võtab 2-3l enam kütust,kui forseeritud variant. Aga see on ka sõltuvuses, tagasilla ülekandest ja mida autoga tehakse(tuuletakistus,koormad jne)
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Pean tõdema, et kui omasin IŽ-412 1988 aasta sünniga deforss mootoriga ja aeglase sillaga isendit, siis minu kütusekulu ei ületanud 10 L / 100- leMAZ kirjutas:Asi selles,et mootoril pole ilmselt 95 bensiiniga miskit häda, küll aga võib kulu suureneda,kuna mul on taga üliaeglane ülekanne.
Nii palju tean,et 76 bensiinile mõeldud mootor võtab 2-3l enam kütust,kui forseeritud variant. Aga see on ka sõltuvuses, tagasilla ülekandest ja mida autoga tehakse(tuuletakistus,koormad jne)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Mul oli vanal Moskvich 2715 küttekulu 9-11,5l vahel 100km. Koormaga võttis rohkem, tühjalt sõites oli üsna ökonoomne isegi.
8l 100 on minuarust kõigi eelduste korral,reaalne lagi,mis on võimalik välja pigistada.
8l 100 on minuarust kõigi eelduste korral,reaalne lagi,mis on võimalik välja pigistada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981