MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Teooria teooriaks, reaalselt ei juhtu mootoriga 95ga sõites mitte midagi, ise olen ka deforss mootoriga sõitnud 10 suve, kütust võtab 10 kanti. Tegelt ei ole ju mitte mingit vahet kas ta võtab 8 või 10, sa ei sõida ju Mossega tuhandeid kilomeetreid kuus et see rolli hakkaks mängima. Kui arvad et suvepeale see kaks eurot saja kilomeetri kohta liiga suur mõrv rahakotile on, siis vaheta kolvid ära, nii lihtne ongi ju
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Oma kogemusi võin jahuda Muhu pealt. Stokis surveaste 6,5. Vene ajal rüüpas pikal otsal 5,5. Kaasajal rüüpas 8,5. Ja kuumenes. Aitas süüte varajasemaks seadmine ja segu rikastamine. Siiski läks enamus energiast väljalaskesse, kuna sellise surveastmega segu ei plahvata, vaid põleb aeglaselt, 95 puhul.
Viisin surveastme 8,5 ni. ja asi töötab nagu vanasti. Pikad otsad jälle 5,5 ja mõnus pöördemoment alumises otsas. Loomulikult see vaev surve tõstmisega Muhu puhul ei tasunud ära. Insener-tehniline huvi tegelikult oli! Mosse puhul on see loomulikult kordades lihtsam. No 1000 kilti ja paagitäis on võidetud!!! Midagi ikka, mõtlen Muhu puhul. Hooajal siiski 80L nagu maast leitud!
Mosse bena kulust ei tea ma midagi, kuna ühel teismelisel on mopeed, rollu ja krossikas! Seega sõltuv olukorrast kaherattalistega.
Sellised on minu praktilised tulemused.
Viisin surveastme 8,5 ni. ja asi töötab nagu vanasti. Pikad otsad jälle 5,5 ja mõnus pöördemoment alumises otsas. Loomulikult see vaev surve tõstmisega Muhu puhul ei tasunud ära. Insener-tehniline huvi tegelikult oli! Mosse puhul on see loomulikult kordades lihtsam. No 1000 kilti ja paagitäis on võidetud!!! Midagi ikka, mõtlen Muhu puhul. Hooajal siiski 80L nagu maast leitud!
Mosse bena kulust ei tea ma midagi, kuna ühel teismelisel on mopeed, rollu ja krossikas! Seega sõltuv olukorrast kaherattalistega.
Sellised on minu praktilised tulemused.
Kaunitar 2015.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
No kui vaja siis mul peaks veel riiulis olema vana plokikaan mis nii maha freesitud,et kõrgete kolbidega ei saanud kasutada. Nüüd vajaks see kaan jälle natuke maha lihvimist aga võibolla see sobib nende madalate kolbidega veel heasti....ja surveaste saaks ka kõrgem.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kui ma kaane maha pean võtma,siis ilmselt vaid selleks,et klapisääre tihendeid vahetada ja pesasid freesida. Momendil on tõesti taga suitsu ving ja selline kerge õlipõletamise toss. Kuid,selle põhjuseid on vara kommenteerida. Avastasin,et jagaja loksub oma pesas liiga palju. Uued juhtmed ja küünlad+jagaja kaas said peale ja on asja niipalju paremaks teinud,et mootor töötab ühtlasemalt. Kuid see ei välista muid vigu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ei see päris nüüd nii ka pole. Lühikest aega olen sõitnud sellise mootoriga, no kulu koha pealt küll erilist vahet ei teinud. Mina hindan liitrist kõikumist täiesti normaalseks. Palju oleneb ka, kus sõidad. Pidevalt kiirendades-pidurdades ongi Mossel 10-11 tavaline, samas pikal otsal loen tavaliseks 8 - 8,5.MAZ kirjutas:Asi selles,et mootoril pole ilmselt 95 bensiiniga miskit häda, küll aga võib kulu suureneda,kuna mul on taga üliaeglane ülekanne.
Nii palju tean,et 76 bensiinile mõeldud mootor võtab 2-3l enam kütust,kui forseeritud variant. Aga see on ka sõltuvuses, tagasilla ülekandest ja mida autoga tehakse(tuuletakistus,koormad jne)
Rahvas, ärge olge nüüd sellised "raamatupidajad" ka, mingi osa kuludest ongi n.n. kaduv.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Hetkel ootan vastust,kas sõber sai venemaalt uue UZMA 412 tihendite komplekti või ei. Mootori liigne õli lekkimine on suurem mure,kui see,et 2-3l kütust enam võtab mootor.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ootan jätkuvalt,kuna venemaalt see karburaatori remont komplekt tuleb aga paistab,et venib see asi nagu kummi liim.
Vahepeal avastasin,et üks ligi 25.a seisnud mosse on nüüd oma otsa leidnud, Elva inimestele peaks see masin tuttav olema.
Kuigi auto leidis oma oodatava lõpu siis sain endale mootori küljest, päris ühe detaili
Vahepeal avastasin,et üks ligi 25.a seisnud mosse on nüüd oma otsa leidnud, Elva inimestele peaks see masin tuttav olema.
Kuigi auto leidis oma oodatava lõpu siis sain endale mootori küljest, päris ühe detaili
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Nii pehme põhjaga Mosset pole enne näinudki...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Täitsa kotlet! Sealt annab juppe korjata küll. Roogi aga puhtaks,kõik kulub marjaks ära. Ega kõik jupid läbi pole,mõned on veel alles pooles vinnas.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
See on Elva Metsamajandi varustaja vana tööauto,mis on seisnud aastast 1992 (või isegi veel kauem)vastu mullast maapinda. Seega hea,et nii palju sellest alles jäi.Sealt kere küljest,peale tagasilla reduktori,muud võtta poleks aeg on oma töö,lihtsalt ära teinud.
Osta.ee portaalist sain sellise vidina mosse jaoks,täitsa praktiline asi.
Osta.ee portaalist sain sellise vidina mosse jaoks,täitsa praktiline asi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981