Lugesin foorumist, wikist ja isegi väljamaa kanalitest, et moskvichi tipp kiirus on 140km/h. No kuidagi ei saavuta sellist kiirust mu 412ie.
Proovisin vana karpaga midagi timmimatta sain gps-iga 100 sirgel. Panin alla kiirema diffri sain 105.
Vahetasin karpa weberi vastu, panin uued küünlad, küünla juhtmed, jagaja kaane ja jagajasse uue sisu. Lasin meistrimehel süüte paika keerata (pandi kõrva järgi) ja tipp kiirus 105 aga kiirendus ja kütuse kulu läksid uhkeks.
Olen ka proovinud suuremaid velgesi kõrgemat rehvi aga siis kaob jõud üldse ära.
Ei tea kas peaks hakkama kastist või mootori vahetusest pihta? Või mootorit järgi aitama kuidagi.
Muidugi ei aja ma meeletut kiirust taga aga alati saaks natuke kiiremaks ja kiirendust paremaks.
Mis rahvas arvab?
Mainin ka ära et mosse mootorist ja karpast loobuda ei sooviks.
Sul on seal midagi väga mäda. Võid välja tuua ka spidomeetri näinud gps-de kõrval, sest "originaalkella" vaatame ikka rohkem. Paljudel neid gps-e ikka on (minul pole). Selge on see, et spido peaks siledal teel suht tuulevaiksel ilmal stock mootoriga 140 peale küll ära minema (pakun, et tegelik kiirus ehk 125-130). Minu 2140 pole teab mis just mitte kõige parema seadistusega, aga kella osuti sain küll üle 140-ne. Videosüüdistus ka https://www.youtube.com/watch?v=J6_sTQ47ltc
Olen nõus, et kui kiirusomadused on spidomeetri järgi paigas, on tavaseades M-412 ja 2140 täitsa ok.
Tänud tagasiside eest kõigile. Probleem oligi süütes. Täna sain lõpuks koju mosse ligi ja kaasa sai haaratud strobo. Polnud varem sellise asjaga tööd teinud kuid lõpptulemuseks oli kolmanda käiguga 110 (spido järgi) neljandaga edasi kiirendama ei hakanud kuid oleks veel saanud.
Üllatas ka kui kiiresti see 110 kätte tuli
Järgmiseks tahaks jubedalt pöördeid teada mis mu mootorike teeb.
Soovitusi?
Fredi kirjutas:Tänud tagasiside eest kõigile. Probleem oligi süütes. Täna sain lõpuks koju mosse ligi ja kaasa sai haaratud strobo. Polnud varem sellise asjaga tööd teinud kuid lõpptulemuseks oli kolmanda käiguga 110 (spido järgi) neljandaga edasi kiirendama ei hakanud kuid oleks veel saanud.
Üllatas ka kui kiiresti see 110 kätte tuli
Järgmiseks tahaks jubedalt pöördeid teada mis mu mootorike teeb.
Soovitusi?
Fredi kirjutas:Tänud tagasiside eest kõigile. Probleem oligi süütes. Täna sain lõpuks koju mosse ligi ja kaasa sai haaratud strobo. Polnud varem sellise asjaga tööd teinud kuid lõpptulemuseks oli kolmanda käiguga 110 (spido järgi) neljandaga edasi kiirendama ei hakanud kuid oleks veel saanud.
Üllatas ka kui kiiresti see 110 kätte tuli
Järgmiseks tahaks jubedalt pöördeid teada mis mu mootorike teeb.
Soovitusi?
110 peaks ikka teisega minema
Looda sa Mootoril saavad teise käiguga pöörded otsa kusagil 90 peal. 3. käiguga on M-2140 lubatud sõita 114km/h ja seal on pöörded 5500 kandis.
Tagasillareduktori 3,9 korral võivad käigud väheke pikemad olla (või on sel juhul käigukastis vastav spido tigu olemas?). Tea, kui täpselt VAZ-2106 tahhokas näitab, aga mina olen siintoodud näidud selle pealt lugenud. Tühikäigu lõppöörded jäävad pidama kuhugi sinna 7000 peale. Siit võite edasi arvutada, kui palju võib mingi käik välja võtta
7000 standardmootoril. See tahokas paneb sul juba kelbast. Emba kumba hakkab ennem takistama - kontaktid või klapivedrud. Ise üldiselt arvan et 6300-6500 vahele originaalmootoriga kui klapivedrude pinget pole suurendatud ja kontaktidega süütesüsteem. Rallimootoriga lasin stendis 8300 aga see ei anna enam mingit tulemust.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.