AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Nojah,teekann jääb minu poolt ostmata,kuna neid on siin teisigi.... aga mul ainult juhtmeid vaja.
Täna sain kätte õlifiltrid ja sumpsi suka. Filtrite hind tehti isegi odavam rohkem kui 2e tüki pealt,kui pakendil kirjas. Läks aega küll aga kätte sain. Pärnu Põllumehe kaubamaja aitas . Nüüd pole vaja tükk aega filtrite pärast muretseda. On riiulist kohe võtta,kui vaja.
Aga neid kohvikannu pistikuid pole keegi veel pakkunud.... Sõber lubas otsida välja omajao ja siis saan ka täpsemad pildid otsitavast asjast. Tuleb vist nii teha,sest mõnel võib sahtlis asi olla aga ei oska minu jutu järgi arvata midagi. Kui aga puust ja punane ees on,tuntakse paremini ära.
Täna sain kätte õlifiltrid ja sumpsi suka. Filtrite hind tehti isegi odavam rohkem kui 2e tüki pealt,kui pakendil kirjas. Läks aega küll aga kätte sain. Pärnu Põllumehe kaubamaja aitas . Nüüd pole vaja tükk aega filtrite pärast muretseda. On riiulist kohe võtta,kui vaja.
Aga neid kohvikannu pistikuid pole keegi veel pakkunud.... Sõber lubas otsida välja omajao ja siis saan ka täpsemad pildid otsitavast asjast. Tuleb vist nii teha,sest mõnel võib sahtlis asi olla aga ei oska minu jutu järgi arvata midagi. Kui aga puust ja punane ees on,tuntakse paremini ära.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No tuli välja,et mul sõbral on keedukann ikka selle lapiku vahvliküpsetaja otsikuga . Seega ei saa siia ka pilti hetkel panna. Täitsa vaikus. Paistab,et kõik on oma asjad minema loopinud juba....
Sõber rääkis seoses selle kannuga loo: Nimelt oli ta ema sellisega mune keetnud. Korra oli aga täitsa ära unustanud...et oli pannud munad keema. Lõpuks oli avastanud,vesi kannust ammu kadunud,munad kõik mustad,kärsa haisu toad täis aga spiraal ei olnud läbi põlenudki. Siiamaani asi toimib. Seega päris kõva asi.
Sõber rääkis seoses selle kannuga loo: Nimelt oli ta ema sellisega mune keetnud. Korra oli aga täitsa ära unustanud...et oli pannud munad keema. Lõpuks oli avastanud,vesi kannust ammu kadunud,munad kõik mustad,kärsa haisu toad täis aga spiraal ei olnud läbi põlenudki. Siiamaani asi toimib. Seega päris kõva asi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No olen kärutanud juba pikka aega ringi aga ikka ja jälle tundub mulle et see soendusradikas natuke lekib kuskilt. Esiklaas läheb mingil hetkel natuke siniseks...... ja algul kui hakkab ventikas sooja tuppa ajama,on tunda mingit haisukest.... ja pikemal sõidul kaob nagu ära..... Ma ei oska muud teha,kui radikas uuesti maha võtta ja üle kontrollida. Järsku ikka siis külma radikaga immitseb kuskilt läbi ja ajab pärast soojaks minnes selle haisu tuppa..... Õnneks pole see radika mahakakkumine väga suur töö. Kättevõtmise asi siis.
Eelmine kord sai ekstreemsetes oludes tehtud ka,oli kümme kraadi külma,nüüd ikka väga lõbus....
Eelmine kord sai ekstreemsetes oludes tehtud ka,oli kümme kraadi külma,nüüd ikka väga lõbus....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kuda lõdvikute seisukord? Kas kaasajastatud või originaalid veel? Sinisel oli ka teema päevakorral aga probleem oli lõdvikus,peale uute voolikute paigaldamist kadus jama ära.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No olen kärutanud juba pikka aega ringi aga ikka ja jälle tundub mulle et see soendusradikas natuke lekib kuskilt. Esiklaas läheb mingil hetkel natuke siniseks...... ja algul kui hakkab ventikas sooja tuppa ajama,on tunda mingit haisukest.... ja pikemal sõidul kaob nagu ära..... Ma ei oska muud teha,kui radikas uuesti maha võtta ja üle kontrollida. Järsku ikka siis külma radikaga immitseb kuskilt läbi ja ajab pärast soojaks minnes selle haisu tuppa..... Õnneks pole see radika mahakakkumine väga suur töö. Kättevõtmise asi siis.
Eelmine kord sai ekstreemsetes oludes tehtud ka,oli kümme kraadi külma,nüüd ikka väga lõbus....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No lõdvikud on kindlasti vanema aja omad. Klambrid tõmbavad kenasti kokku ja sealt ei paista midagi tilkuvat. Alt on ka kõik kuiv ,seega kahtlustan immitsevat asja.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ega klambri vahelt ei tulegi piiskagi,see on korralikult tihe. Aga just enne klambrit,kohe klambri servas tekib voolikusse pragu ja sealt kipub immitsema.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No lõdvikud on kindlasti vanema aja omad. Klambrid tõmbavad kenasti kokku ja sealt ei paista midagi tilkuvat. Alt on ka kõik kuiv ,seega kahtlustan immitsevat asja.....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Loen seda teemat ja vägisi kisub suu muigele. Kui oleks 1.aprill, esitaks sulle sellised soovitused,küsimused.
Nr1. Ära joo jahutusvedalikku- mitte esiklaas,vaid silmade ees kisub siniseks
Nr2. Ära joo klaasipesu vedelikku- ehkki sinna on lisatud nii lõhna- kui ka maitseaineid, ikka kisub silme ees siniseks,kuigi lõhnab hästi.
Nr3. Meil oli siin Viljandimaal 3 päeva ilus ilm ja selge sinine taevas. Läbi mosse esiklaasi oli see ehk tõesti väga ebareaalne vaatepilt.
Nr4. Ega sa äkki mõnes kõrtsus või ööklubis ei käinud ? Pärast seda võib ka esiklaas ( silmavaade) mitu päeva sinakas tunduda.
Nr5. Autos on imelik võõras lõhn,-No ära sõiduta oma mossega võõraid naisi! Või on oma naine äkki lõhnaõli marki vahetanud,-küsi kui julged.
Õige vastuse pead ise välja sõeluma. Käisin garaazis,nuusutasin ,no k....t ei lõhna mul see jahutusvedelik. Vaata parem järgi,ega kuskilt klaasipesu vedelik ei leki,piisab vaid paarist tilgast,et kogu salong seda haisu täis oleks.
Tervitus.Lepik.
Nr1. Ära joo jahutusvedalikku- mitte esiklaas,vaid silmade ees kisub siniseks
Nr2. Ära joo klaasipesu vedelikku- ehkki sinna on lisatud nii lõhna- kui ka maitseaineid, ikka kisub silme ees siniseks,kuigi lõhnab hästi.
Nr3. Meil oli siin Viljandimaal 3 päeva ilus ilm ja selge sinine taevas. Läbi mosse esiklaasi oli see ehk tõesti väga ebareaalne vaatepilt.
Nr4. Ega sa äkki mõnes kõrtsus või ööklubis ei käinud ? Pärast seda võib ka esiklaas ( silmavaade) mitu päeva sinakas tunduda.
Nr5. Autos on imelik võõras lõhn,-No ära sõiduta oma mossega võõraid naisi! Või on oma naine äkki lõhnaõli marki vahetanud,-küsi kui julged.
Õige vastuse pead ise välja sõeluma. Käisin garaazis,nuusutasin ,no k....t ei lõhna mul see jahutusvedelik. Vaata parem järgi,ega kuskilt klaasipesu vedelik ei leki,piisab vaid paarist tilgast,et kogu salong seda haisu täis oleks.
Tervitus.Lepik.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Väga vaimukas.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
See,et ma nüüd plokisoojenduse ehitamisega jälle tegelema hakkasin,tähendab kindlalt kevade saabumist. Olen jälle hiljaks jäänud...
Nüüd ei ole enam muud,kui kaan peale ja kokku keevitada. Pisut pean veel kasima asja,et lahtised keevituspritsmed saaks seest minema löödud ja siit-sealt käiatud. See,et asi valmis,ei tähenda veel et jahutusvedelikku peab. Sellega pean siis ka veel eraldi tegelema. Plaan on treida puust punnid,ette peksta ja siis survet kompressorist sisse lasta. Vast siis reedab kohe kus kohas peab keevitusega veel üle käima.
Muidugi peab veel väga ettevaatlik olema,et väga ei kuumutaks ühte kohta,sest kummitihend võib viga saada.
Nüüd ei ole enam muud,kui kaan peale ja kokku keevitada. Pisut pean veel kasima asja,et lahtised keevituspritsmed saaks seest minema löödud ja siit-sealt käiatud. See,et asi valmis,ei tähenda veel et jahutusvedelikku peab. Sellega pean siis ka veel eraldi tegelema. Plaan on treida puust punnid,ette peksta ja siis survet kompressorist sisse lasta. Vast siis reedab kohe kus kohas peab keevitusega veel üle käima.
Muidugi peab veel väga ettevaatlik olema,et väga ei kuumutaks ühte kohta,sest kummitihend võib viga saada.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii. Asi siis valmis. Treisin teraga uue mutri ja relakaga pooleks lõigates sain isegi kaks tükki. Nüüd on tagavara spiraalile ka olemas. Originaal mutter oli nii rabe,et lagunes kinni keerates täitsa ära. Huvitav kuidas selline üldse koos püsib,sest on tehtud mingist purast...
Tegin ka surveproovi. Puust punnid sai treitud ja kompressorist lasin paar atsi sisse. Neid nõela auke oli päris kümmekond ja pusisin vast pool tundi ennem kui pidama sain.
Tõmbasin veel Buvanolsiga kokku. Ilm õite jahe veel aga keskpäeval nii soe,et peaks siis veel korra üle tõmbama. Mingi värvi võiks ka selga tõmmata aga vast ootan seni kuni suvi kätte jõuab. Nüüd ei tasu seda enam auto külge panna,sest ilm juba piisavalt soe.
Tegin ka surveproovi. Puust punnid sai treitud ja kompressorist lasin paar atsi sisse. Neid nõela auke oli päris kümmekond ja pusisin vast pool tundi ennem kui pidama sain.
Tõmbasin veel Buvanolsiga kokku. Ilm õite jahe veel aga keskpäeval nii soe,et peaks siis veel korra üle tõmbama. Mingi värvi võiks ka selga tõmmata aga vast ootan seni kuni suvi kätte jõuab. Nüüd ei tasu seda enam auto külge panna,sest ilm juba piisavalt soe.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....