MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Õhtust ! Pikka juttu ei tule, uni kipub vägisi silma , panen paar pilti, neilt näha, mis tehtud ja mis tarvis veel teha. Auto sisemuses puudu veel vaid käepidemed ja uste ülemised tihendid. Väljaspool autot on aga siplemist veel küll ja küll.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Suvetuuriks on igatahes valmis jh ?
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: MZMA 401 1955 Lepik
No võttis aega mis ta võttis, autost päris mitu % originaalis,seega tänasest massinal must number.
Ja noh sedasamust, et toredat kevadist 1. aprilli teilegi. Lepik.
Ja noh sedasamust, et toredat kevadist 1. aprilli teilegi. Lepik.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 20:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Õhtust. Pühapäevaks olid autol lõpuks kõik olulised detailid ja numbrid külge kruvitud. Ilm oli ilus ,seega sai tehtud ka esimene testisõit.
Käivitus ilusti ,sumpsist tuli veits suitsu, aga panin selle esimese käivituse arvele, kui tavataliselt värvitud ja õlised detailid puhtaks põlevad.
6-7 km. ring , ja tagasi garaazi. Aga k...t sumpsist tuleb ikka nagu veits palju tossu.Tundus ka , et jahutusvedeliku tase veidi langenud,valasin juurde päris mitu korda , aga ta k...t ikka vajub ära. Siis oli selge, et midagi on mäda. Kui sumpsist tuleb tossu või auru,samas mootor töötab ilusti, - järelikult kuskil peab ju leke olema. Surusin sissevalamisaugu kinni ja imesin ülevoolu torust jahutus süsteemi veits hõrendusse.Ja siis kostus kuskil ploki kaanes õrna mulinat.K...di K....t oli seda nüüd veel tarvis. Täna siis autol kapotid maha,et oleks veidi rohkem ruumi ,mahlad välja, sumps lahti,karbuss maha ja siis ploki kaan maha. Väljalaske kollektor küljest, ja siis oli näha,et 4-nda silindri väljalaske kanal tunduvalt puhtam kui teised. Test-,kaan tagurpidi, jahutusvedelik sisse ja varsti ta sealt neljandast väljalaske kanalist tilkuma hakkaski. Õhtuks olid klapid lihvitud ja uus kaan kokku laotud . Homme siis kõik uued tihendid teha ja uuesti kokku laduda.
Mosseomanikud ei sure kunagi igavuse kätte!
Käivitus ilusti ,sumpsist tuli veits suitsu, aga panin selle esimese käivituse arvele, kui tavataliselt värvitud ja õlised detailid puhtaks põlevad.
6-7 km. ring , ja tagasi garaazi. Aga k...t sumpsist tuleb ikka nagu veits palju tossu.Tundus ka , et jahutusvedeliku tase veidi langenud,valasin juurde päris mitu korda , aga ta k...t ikka vajub ära. Siis oli selge, et midagi on mäda. Kui sumpsist tuleb tossu või auru,samas mootor töötab ilusti, - järelikult kuskil peab ju leke olema. Surusin sissevalamisaugu kinni ja imesin ülevoolu torust jahutus süsteemi veits hõrendusse.Ja siis kostus kuskil ploki kaanes õrna mulinat.K...di K....t oli seda nüüd veel tarvis. Täna siis autol kapotid maha,et oleks veidi rohkem ruumi ,mahlad välja, sumps lahti,karbuss maha ja siis ploki kaan maha. Väljalaske kollektor küljest, ja siis oli näha,et 4-nda silindri väljalaske kanal tunduvalt puhtam kui teised. Test-,kaan tagurpidi, jahutusvedelik sisse ja varsti ta sealt neljandast väljalaske kanalist tilkuma hakkaski. Õhtuks olid klapid lihvitud ja uus kaan kokku laotud . Homme siis kõik uued tihendid teha ja uuesti kokku laduda.
Mosseomanikud ei sure kunagi igavuse kätte!
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 20:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kuradi mõnus maasikas näeb see auto ikka välja.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tore. Kui uue tihendi paned,pinguta ikka mitu korda üle,need tihendid annavad kõik järgi. Parem natuke rohkem vaeva näha ja pärast hooletu sõit pikka aega.
Sa tahad ikka tõesti sõitma hakata...
Sa tahad ikka tõesti sõitma hakata...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Harjutus ja tehnika ülevaatus Paide-Vissuvere paraadiks. Ja nagu nõukaaegsele ehitusele kombeks oli , saab just valminud tehnika saadetud kohe tagasi garaazi garantii remonti. Ülevaatus läbitud, kuid pidurivõimendi ei tööta nii nagu vaja, 2101 karbussiga sama kamm, no ei saa teda sama hästi jooksma, kui rohelise 126-H toimib, tagavedrud said ka veidi jäigad-, üks pikk vedruleht sai vist ülearu jne.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 20:17, muudetud 3 korda kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Väga uhke! Sa saad juba enda isikliku paraadi korraldada
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Karbussi asjus otsi üles vana politsei garaaži mehaanik Aadu, tema oskab neid ellu äratada. Kui vaja, saan privas numbrit jagada.
A.
A.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Väga vinge töö. Kiitus :-)
Üks masin jälle päästetud.
Üks masin jälle päästetud.