Õhtust. Pühapäevaks olid autol lõpuks kõik olulised detailid ja numbrid külge kruvitud. Ilm oli ilus ,seega sai tehtud ka esimene testisõit.
Käivitus ilusti ,sumpsist tuli veits suitsu, aga panin selle esimese käivituse arvele, kui tavataliselt värvitud ja õlised detailid puhtaks põlevad.
6-7 km. ring , ja tagasi garaazi. Aga k...t sumpsist tuleb ikka nagu veits palju tossu.Tundus ka , et jahutusvedeliku tase veidi langenud,valasin juurde päris mitu korda , aga ta k...t ikka vajub ära. Siis oli selge, et midagi on mäda. Kui sumpsist tuleb tossu või auru,samas mootor töötab ilusti, - järelikult kuskil peab ju leke olema. Surusin sissevalamisaugu kinni ja imesin ülevoolu torust jahutus süsteemi veits hõrendusse.Ja siis kostus kuskil ploki kaanes õrna mulinat.K...di K....t

oli seda nüüd veel tarvis. Täna siis autol kapotid maha,et oleks veidi rohkem ruumi ,mahlad välja, sumps lahti,karbuss maha ja siis ploki kaan maha. Väljalaske kollektor küljest, ja siis oli näha,et 4-nda silindri väljalaske kanal tunduvalt puhtam kui teised. Test-,kaan tagurpidi, jahutusvedelik sisse ja varsti ta sealt neljandast väljalaske kanalist tilkuma hakkaski. Õhtuks olid klapid lihvitud ja uus kaan kokku laotud . Homme siis kõik uued tihendid teha ja uuesti kokku laduda.

Mosseomanikud ei sure kunagi igavuse kätte!
