SanderV kirjutas:noo tee või tina, eks see maitse asi ole aga minu arust oleks palju soliidsem olnud ilma selle "Nooleta" esitiivad, vaid allapoole ka valgeks väritult.
No tee või tina, ma isiklikult ei saa aru, milleks selliseid kommentaare lisada. Mulle ei meeldi toonitud klaasidega mossed, aga ma ei hakka kellegi teemasse sellest kirjutama, sest igaüks teeb endale sellise auto nagu soovib.
Kui ei meeldi, siis ei pea kirjutama
sa ei oska lihtsalt mosse tagaklaasile korralikult tooni paigaldada
Natuke lisa pildimaterjali pulmapäeva seades autost:
Auto pidas ilusti vastu ja ühtegi riket polnud. Täna aga juba näitas iseloomu ja läks keema, viskab jahutusvedeliku paisupaaki (tagasi ei tõmba ja radikas jääb kuivaks) ja läheb keema. Vahetasin radika korgi ära, valasin jahutusvedelikku täis radiaatori ja ikka sama jama. Termostaat vahetatud, süsteem läbipestud- ei teagi mida järgmiseks teha selle probleemiga.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
wax kirjutas:kahju, et esiklaasi tihend ilma liistuta on. annaks välimusele paljupalju juurde.
Eks annan rohkem gaasi, et mootorimüra suurem oleks
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
loe kuskil keegi kirjutas kuidas selle liistu tagasi saab. pmts pane mingi tugev painduv, mitte lagunev asi tihendi sisse nii et serva püsti ajab, ohtralt mingit libedat asja ka, ise kasutan selleks silikoonõli, paned liistu paika ja tõmbad selle juhtme või mis iganes asja liistu alt välja klaasi poolt, nii et liist ise paika jääb. palju pole vaja niipalju et liistu serv tihendi alla jääb ja kui piisavalt libestit on siis lükkab selle ilusti paika ära
tänan soovituse eest! eks proovin auto talvepuhkuse ajal selle ärateha.
Üks pildike ka pulmapäevast, mille pidas väga ilusti vastu ilma ühegi veata:
täna ajasin auto garaazi ära, ootab plokikaane tihendivahetust, kere keevitust, korrosioonivaha, uusi amorte/vedrusid/sillapukse
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
stern100 kirjutas:Oot kus sa nüüd keevitama hakkad kui värv seljas
ikka põhjaalt, kus värvi veel ei ole
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Vahepeal sai äratoodud üks mootor, mida hea möödasõitja pakkus:
Päris uhke ribidega õlikopsik, vast nüüd õli palju madalama temperatuuriga
Plaan mootor laiali kiskuda ja vahetada kõik tihendid ning järgmine aasta uus mootor juba vahele tõsta.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.