Vahepeal sai siis juhipoolset külge tehtud. 0.5 mm. plekki sai ka suuremate aukude peale pandud.... karbid lähevad nagunii uued millalgi aga vähemalt panen kinni tühja koha. Süsihappekeevitus jätab väikseid nõela-auke sisse,tinutasin need lihtsalt kinni. Keretina mul polnud,läks tavalisega. Üldse tuleks keretööde puhul kõik õmblused tinaga üle panna aga noh...... Pintsliga jälle Buvanolssi peale ja nii see kestab veel mõned päevad.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Vahepeal jõudsin ka ühe külje ära kruntida ja auto varju alla ära panna,tuli sahmakas vihma.... Olen vahepeal nina luristanud ja lihtsalt puhanud. Ilmad ka niisked ja pole isu midagi teha. Eks näis mis lähipäevil edasi saab.
Sai pööningult kõik liivapaberid ja muud abivahendid alla toodud. Sukkpüksid said ka puhtaks klopitud.... läheb järsku krundi kurnamise juures vaja. Eelmisest korrast jäi poolik krundipurk alles ja nüüd läheb ka see käiku. Kõik augu täiteks.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
stern100 kirjutas:Vahi kus nüüd määris pahtlit Ja näed, taustal 3 mosset, tubli! Hakkab juba minu hoovi moodi varsti välja nägema
Ma arvasin,et keegi ei märkagi,et olen ühe juurde vedanud.....
Tegu 77a. 2140-ga millest saab TALUPOJA PÜHA LEHM ehk diisel-Moskvits nr.2 või hoopis midagi muud..... Igaljuhul ülevaatajate lemmik.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Mäletan mitme aasta tagant selle rohelise 2140 teemat, aga viimasel ajal kuidagi vaikseks "bensiinineelajast" teema jäänud. Võiksid sellest ka midagi valgustada. Või hakkaski diislivingu nuusutamine meeldima ja ülejäänu kõik võsa alla soiku jäänud?