AZLK 2140, 1978, karl
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Kui keegi suudaks seletada, kuidas saavad kaane tihendi vahelt olevad hermetsi tükid vända kaela!? Stern arvas seda loogilisks. Sealt nad suudaks liikuda vaid ülespoole, ehk kaande. Ummistada mõned kanalid seal äkki. No ok, jõuavad alla patta. Saavad läbi sõela pumpa. Pump lööb selle pasa filtrisse. Kuidas nad sealt edasi vänta jõuavad? Minule mõistatus, teistele tõde! Sellisel juhul mina loobuks õli filtrist, sest see ei tee oma tööd! Mõelge nüüd siis iseseisvalt edasi. Või vaadake mida mõni naaber veel oskab pajatada...
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Olles lahti võtnud umbes 40 ja kokku pannud umbes 20 mootorit, olen seda paska igal pool kõvasti näinud. Aga vat kust ja kuidas, seda ma ei tea. Ära unusta et kaanes ja ka plokis on õli allavoolukanalid kust see otse karterisse saab. Samuti peamagistraal mis üles läheb. Kahju et ma pole viitsinud neid kõige sitemaid mootoreid pildistada, ehk kuidas saale ringi tõmmand mootoril kenasti punane silikoonilärakas esimese silindri kepsukaela õliavas istub. Õlifilter peaks muidugi takistuseks olema, aga kodanikud kes uue filtriga uusi kummitihendeid ei pane, soodustavad sellega ju õli möödavoolu filtrist. Ja kui nii toimida ntks 5 aastat järjest, saavad need tükid igale poole. Samuti olen puhastand vänta, mille õlikanaleid kruvikaga läbi suruda ei jõudnud, aitas trell....BergIE kirjutas:Kui keegi suudaks seletada, kuidas saavad kaane tihendi vahelt olevad hermetsi tükid vända kaela!? Stern arvas seda loogilisks. Sealt nad suudaks liikuda vaid ülespoole, ehk kaande. Ummistada mõned kanalid seal äkki. No ok, jõuavad alla patta. Saavad läbi sõela pumpa. Pump lööb selle pasa filtrisse. Kuidas nad sealt edasi vänta jõuavad? Minule mõistatus, teistele tõde! Sellisel juhul mina loobuks õli filtrist, sest see ei tee oma tööd! Mõelge nüüd siis iseseisvalt edasi. Või vaadake mida mõni naaber veel oskab pajatada...
Jutt siis AINULT mosu mootorist, 412 versioonist.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Ok allavoolu kanalid, seega õli karteris tagasi. Peamagistraal saab viia tükid vaid üles, mis olid kaane tihendil. Lõpuks on nad ikkagi karteris. Kirjeldasin ennist tavalise mootori õlitussüsteemi. Paljud ei oskagi filtrit ja korpust õieti koostadagi. Ju sealt need jamad tulevad. Siiski ei usu, et kaane hermets jõuaks vända kaela ava ummistada ühes tükis olevana! Makaroni sõel äkki pumba ees? Pigem mingi teema pumbast survetrassi ülespoole?
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
No eks ma veel mõtlen, millise mootori ma lõpuks tagasi panen ja millise kaanega. Õnneks valikuvõimalust on.
See nädalavahetus sai käigukast alt võetud, käigukasti sees oli ikka väga paks tökat õli ning kõik padjad on ülipehmed, mootori padjad ei hoia mootorit üldse kinni, seega kui käigukasti tala alt võtsin vajus mootor varrastega vastu tulemüüri, õnneks jõudsin käega natuke hoogu maha võtta. Käigukasti hoovastik samuti ülisuurte loksudega. Ning kui käigukasti äravõtsin, siis tuli üks polt koos keermetega ära, seega vaja ka uut sidurikoda. Summuti osas ka natuke asju puudu: klamber mis hoiab käigukasti küljes ja vist ka keskmine paun. Kuigi minu eelmisel 412 oli ka ainult üks paun ennem tagasilda ning vahepeal lihtsalt toru, aga kataloog nagu näitaks, et keskel peaks ka midagi olema. Ei teagi, kuidas õige on ning kui palju neid vaja on.
Endiselt imestan ka, kuidas see asi nii hästi veel töötas Pildimaterjali ka kättesaadud saagist:
ja käigukasti pealt leidsin roti jäänuse. Vist oli kinnijäänud sinna:
Vahepeal sai juurde ostetud lisakirjandust:
Lisaks kinkis abikaasa sõbrapäevaks sellise raamatu:
See nädalavahetus sai käigukast alt võetud, käigukasti sees oli ikka väga paks tökat õli ning kõik padjad on ülipehmed, mootori padjad ei hoia mootorit üldse kinni, seega kui käigukasti tala alt võtsin vajus mootor varrastega vastu tulemüüri, õnneks jõudsin käega natuke hoogu maha võtta. Käigukasti hoovastik samuti ülisuurte loksudega. Ning kui käigukasti äravõtsin, siis tuli üks polt koos keermetega ära, seega vaja ka uut sidurikoda. Summuti osas ka natuke asju puudu: klamber mis hoiab käigukasti küljes ja vist ka keskmine paun. Kuigi minu eelmisel 412 oli ka ainult üks paun ennem tagasilda ning vahepeal lihtsalt toru, aga kataloog nagu näitaks, et keskel peaks ka midagi olema. Ei teagi, kuidas õige on ning kui palju neid vaja on.
Endiselt imestan ka, kuidas see asi nii hästi veel töötas Pildimaterjali ka kättesaadud saagist:
ja käigukasti pealt leidsin roti jäänuse. Vist oli kinnijäänud sinna:
Vahepeal sai juurde ostetud lisakirjandust:
Lisaks kinkis abikaasa sõbrapäevaks sellise raamatu:
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Mootor vajubki vasta tulemüüri kui käimar eemaldada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!